Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Η ωρα των γενεθλιων ....

Και μπορεί εγώ να έχω μείνει σταθερά στα 22 και να μην λέω να μεγαλώσω ούτε μια μέρα παραπάνω, η μικρή μας όμως πριγκίπισσα γιόρτασε πριν λίγες μέρες τα πρώτα της γενέθλια!!!

Σαν μία θεότρελη θεία λοιπόν έπρεπε να αρχίσω να προσέχω από τώρα την εμφάνισή της και όχι μόνο....!!!

Ξεκίνησα λοιπόν να της συγκεντρώνω όλα τα απαραίτητα!

Σαν γνήσια ανιψιά της θείας της λοιπόν θα έπρεπε να διαθέτει το δικό της άρωμα , τη δικιά της χτενούλα αλλά και μία ροζ πιπίλα γιατί κοριτσάκια είμαστε και το ροζ και θα το φοράμε και θα το χαιρόμαστε!!!!!

Άρωμα πούδρα, χτένα από φυσική τρίχα για τις κατάξανθες μπουκλίτσες της και πιπίλα σιλικόνης ήταν μερικά μόνο από τα beauty baby gadgets που γέμισαν τη σακουλίτσα της!!!

          


Και επειδή η θεία έπρεπε να τα φροντίσει όλα δεν τελειώσαμε εκεί...

Τα baby παπουτσάκια και ρουχαλάκια ήταν απαραίτητα για να ολοκληρώσουν την έκπληξη για την αγαπημένη μου! Από τόση δα κοπέλα λατρεύει να τα χαζεύει τα χρώματα και τα σχέδια !!!

Η αλήθεια είναι ότι εκεί το Spartoo.gr μου δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα καθώς δεν ήξερα τι να πρωτοδιαλέξω... Ήθελα ειλικρινά να πάρω τα πάντα στην αγαπημένη μου!




Μπήκα πραγματικά σε τεράστιο πειρασμό και αν δε με σταμάταγε η αδερφή μου νομίζω θα τα αγόραζα όλα!!! Για την ώρα λοιπόν πήραμε μόνο 2 υπέροχα ζευγαράκια παπούτσια. Τα ροζ πεδιλάκια και τα κλασικά και δοκιμασμένα crocs ενώ ήδη ετοιμάζομαι για τα επόμενα που θα είναι ασφαλώς λίγο μεγαλύτερα και λίγο πιο κλειστά....!!!!! Γιατί μεγαλώνουμε οι κοπέλες και θα θέλουμε να έχουμε επιλογές!!!!

Όπως καταλαβαίνετε η μικρή αυτή μου έχει πάρει τα μυαλά και ανυπομονώ να μεγαλώσει αρκετά για να μπορώ να μοιραστώ μαζί της και την αγάπη μου για τα καλλυντικά!

Και επειδή 'όπως καταλάβατε έχω βάλει σκοπό μου να την κακομάθω θα σας αποχαιρετήσω ζητώντας σας να μοιραστείτε μαζί μου τις δικές σας προτάσεις για δώρα και εκπλήξεις!

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook