Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

Του καιρου τα απαραιτητα

Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες μέρες ο καιρός έχει ως μοναδικό του σκόπο να μας αποδιοργανώσει πλήρως.

Οι καθημερινές εναλλαγές του μας έχουν βγάλει από τις συνήθειές μας. Έτσι μην ξέροντας πως θα εξελιχθεί η μέρα δεν είμαστε σε θέση να προβλέψουμε σωστά τις ανάγκες μας. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί από μας βρεθήκαμε αρκετές φορές να ξεκινάμε είτε φορώντας ανοιχτά παπούτσια και να καταλήγουμε στο τέλος να κολυμπάμε μέσα σε αυτά είτε φορώντας ζεστές μακρυμάνικες μπλούζες όταν τελικά η θερμοκρασία άγγιζε τους 30 βαθμούς.

Και ενώ αυτό μπορεί να δημιουργεί πολλά ευτράπελα και να ακούγεται μερικές φορές άκρος διασκεδαστικό, αυτός που σίγουρα δεν θα μπορούσε να διασκεδάσει μία τέτοια κατάσταση είναι η επιδερμίδα μας, που ταλαιπωρήθηκε αρκετά. 

Αυτός είναι και ο λόγος που μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αποφάσισα να αλλάξω τη καθημερινή μου περιποίηση. Χρειαζόμουν κάτι νέο, κάτι φρέσκο, κάτι που να ταιριάζει στις ανάγκες των ημερών αυτών.


Το πρωί λοιπόν που ξυπνάω δεν έχω διάθεση για πολλά πολλά. Όταν όμως αρχίζω τις ετοιμασίες θέλω να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα για να νιώσω καλά και να ξεκινήσω με ενέργεια τη μέρα! Έτσι χρησιμοποιώ και το καθαριστικό μου, και serum και κρέμα ημέρας και προϊόντα στα μαλλιά μου, και μετά ξεκινάω να βάφομαι.

Στη συνέχεια χρειάζομαι κάτι έντονο, φρέσκο και δροσερό για να αναζωογονηθεί η επιδερμίδα μου χωρίς όμως να χαλάσει το μακιγιάζ μου το οποίο θέλω να διατηρείται όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιώ το Vitamine E Face Mist από τα Body Shop! Μυρίζει τριαντάφυλλο! Το άρωμα είναι δυνατό και έντονο αλλά τόσο μα τόσο ιδιαίτερο! Ικανό για να μου δώσει αυτό τόσο boost που έχω ανάγκη αλλά και μ΄θα πινελιά πολυτέλειας!


Το βράδυ τέλος ένα καλό ντεμακιγιάζ για να καθαρίσω το πρόσωπό μου είναι μόνο η αρχή! Στη συνέχεια ένα ζεστό μπάνιο για να χαλαρώσω, συνοδευόμενο από το αγαπημένο μου scrub σώματος, το καθαριστικό προσώπου μου και ένα πλούσιο σε αφρό αφρόλουτρο αποτελούν τον καλύτερο συνδυασμό για ένα βράδυ πραγματικά υπέροχο. Αν συνδυαστούν μάλιστα όλα αυτά με κάποια μάσκα προσώπου ακόμα καλύτερα! Τελευταίο και εξίσου απαραίτητο τα πιο μαλακά και άνετα ρούχα αλλά και καλή παρέα! Γιατί ο καναπές, θέλει καλή παρέα! 

Ξέρω ότι μπορεί να σας φαίνονται πολλά και κουραστικά όλα αυτά αλλά εμένα με ξεκουράζουν και με κάνουν να νιώθω πως προσφέρω στον εαυτό μου μερικές στιγμές προσωπικής μαγείας όπως αν πήγαινα σε ένα spa!!! 

Για να πάρετε όμως μία καλύτερη γεύση έχω σκοπό να σας μιλήσω για κάθε ένα από αυτά τα προϊόντα με περισσότερες λεπτομέρειες σε επόμενα άρθρα! 

Μπορείτε λοιπόν να με ρωτήσετε όλα όσα θα θέλατε να μάθετε. Πριν φύγετε όμως θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι τα προϊόντα που εσείς χρησιμοποιείται καθημερινά. 

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!!




1 σχόλιο:

  1. Hello, we have noticed that you have very nice beauty blog and would like to offer you to test some of our quality products for free and write a review about them. If you are interested, please visit our eshop and contact us. Thank you for sharing our eshop on your blog: https://www.parfimo.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook