Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Μπηκε η ανοιξη / Μαγεια στην πολη

Τι κι αν οι έρευνες λένε ότι αυτό θα είναι ένα πολύ κρύο Πάσχα ... Ο καιρός νομίζω ότι έχει βαλθεί να τους διαψεύσει όλους !

Η θερμοκρασία άρχισε σιγά σιγά να ανεβαίνει, οι πρώτες ζεστές ημέρες έκαναν την εμφάνισή τους και γω το εκμεταλλεύτηκα στο έπακρων!

Άρχισα να απολαμβάνω το κάθε λεπτό κάνοντας μικρές αποδράσεις μέσα στην ίδια μου την πόλη! Ξέρω πως αυτό ακούγεται περίεργο αλλά θέλησα να εξερευνήσω κάθε γωνιά της και να μάθω όλα της τα μυστικά! Διάλεξα λοιπόν την καλύτερη παρέα, τα πιο άνετα και σικάτα παπούτσια μου αλλά και την πιο μικρή μου τσάντα καθώς ήθελα να έχω μαζί μου μόνο τα απαραίτητα και ξεχύθηκα στους δρόμους τραβώντας φωτογραφίες.


Ένιωσα ελεύθερη και μαγεμένη από τις ομορφιές της! Ένιωσα περήφανη για την ιστορία της αλλά και εντυπωσιασμένη από το απλόχερο χαμόγελο που μου χάρισαν οι κάτοικοι της. Και ενώ αυτή η μουντή καθημερινότητα έχει κάνει πολλούς να χάσουν το κέφι τους και την ευγένειά τους, υπάρχουν ακόμα εκεί έξω αρκετοί που αρνούνται να τα παρατήσουν και γω δεν είμαι σίγουρα η μόνη που το πιστεύει αυτό.

Μια καλή κουβέντα άλλωστε ήταν αρκετή για να με κάνει να δω αλλιώς τα πράγματα. Να αλλάξω διάθεση και να πιστέψω και πάλι στη μαγεία της καθημερινότητας. Μπορεί οι έξυπνες πριγκίπισσες να μην πιστεύουν στα παραμύθια εγώ όμως ένιωσα υπέροχα όταν κάποιος άγνωστος μου είπε τυχαία στο δρόμο να μην σταματήσω ποτέ να χαμογελάω γιατί απλά μου πάει πολύ. Ήταν αυτός ο δικός του τρόπος για να μου πει ευχαριστώ επειδή τον βοήθησα να βρει το δρόμο του ... Έτσι, τόσο απλά, χωρίς πολλά πολλά. 

Σας το είπα ότι αυτή η πόλη κρύβει πολύ μαγεία μέσα της... Δεν σας το είπα;;;

Μην κάθεστε λοιπόν ούτε λεπτό. Φορέστε και σεις τα αθλητικά σας και ξεκινήστε τις βόλτες. Ξεκινήστε από τα πιο αγαπημένα σας μέρη. Από εκεί που πηγαίνατε όταν ήσασταν μικρές και συνεχίστε ... !!! Μοιράστε απλόχερα το χαμόγελο και την καλοσύνη σας σε όλους και αφήστε την πόλη να τα γυρίσει πίσω σε σας!

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχάσετε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!




3 σχόλια:

  1. Interesting post :) Have a nice weekend!
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφη, αισιόδοξη ανάρτηση!

    Σε περιμένω κι εγώ στο blog μου για ανταλλαγή απόψεων.
    http://beautyproject-elinachris.blogspot.com/
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και πολύ καλά έκανες..και γω κάθε Κυριακή περπατάω αρκετά μέχρι να φτάσω στο αγαπημένο μου σημείο την Πλάκα..τώρα που έφτιαξε ο καιρός είναι απόλαυση! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook