Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Pink theme !

Είναι πλέον γεγονός. Περνάω φάση και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας!

Κάποιοι ίσως να πιστέψουν ότι πήρα τη φράση κυριολεκτικά, και ότι ίσως αυτός να μην είναι ο πιο κατάλληλος τρόπος για "να βάλω χρώμα στη ζωή μου" ... !!! Επειδή όμως εγώ είμαι αποφασισμένη, επιστράτευσα όχι μόνο το πιο αγαπημένο μου χρώμα αλλά και τα πιο αγαπημένα μου πράγματα και τα έβαλα στην καθημερινότητά μου!


Το θέμα μας λοιπόν σήμερα είναι και Cute και Girly και ασφαλώς ΡΟΖ! 

Και όταν λέω ροζ μην πάει στο μυαλό σας σε εκείνο το έντονο ροζ που τις περισσότερες φορές ίσως να είναι κατάλληλο μόνο για καλοκαίρι αλλά εκείνο το διακριτικό και αξιαγάπητο baby pink σε ανοιχτές αλλά και σκούρες αποχρώσεις που ταιριάζει σε όλες τις γυναίκες, σε όλες τις ηλικίες και σε όλες τις εποχές!!!

Στην αρχή ξεκίνησα συντηρητικά από το στολισμό του δωματίου μου. Τα μέχρι πρότινος καφέ και μουντά ριχτάρια αντικαταστάθηκαν από όμοια σε απαλές αποχρώσεις του ροζ... Τα λευκά λουλούδια έδωσαν τη θέση τους στα αγαπημένα μου ροζ τριαντάφυλλα ενώ όλες οι καρέκλες και το κρεβάτι γέμισαν από ροζ φουντωτά μαξιλαράκια.

Δε σταμάτησα όμως εκεί.... 

Πολύ σύντομα η εμμονή μου αυτή άγγιξε το μακιγιάζ αλλά και την γκαρνταρόμπα μου! Μπορεί να ακούγεται ακίνδυνο καθώς ένα ροζ κραγιόν αλλά και λίγο ρουζ στις ίδιες αποχρώσεις δεν αποτελεί πρόβλημα αλλά όταν αρχίζει να επιρρεάζει την ντουλάπα, τα πράγματα μπορεί να γίνουν πολύ πιο σοβαρά...  

Προσπάθησα λοιπόν να είμαι όσο το δυνατόν πιο συγκρατημένη ώστε να μην κάνω υπερβολές. Συνδύασα τα ροζ αθλητικά μου αλλά και τις ροζ μπαλαρίνες μου με άσπρα πουκάμισα και μπλουζάκια, μαύρο ή τζιν παντελόνι και στα μεγάλα κρύα φόρεσα και το λευκό / ροζ κασκόλ που μου έφτιαξε η θεία μου!!!!

Τις τελευταίες όμως μέρες άρχισα να ετοιμάζομαι για την άνοιξη και αρχίζω να θέλω να συνδυάσω, όταν έρθει η ώρα, το outfit και με μία χαριτωμένη τσάντα αλλά και κοσμήματα σε αντίστοιχες αποχρώσεις... 

Ο πειρασμός είναι μεγάλος... Καταλαβαίνετε... Γι' αυτό και πιστεύω πως σύντομα θα επιστρέψω και θα μοιραστώ μαζί σας τις νέες μου αγορές...!

Εσάς πιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα και πως σας αρέσει να το φοράτε;;; 

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!







4 σχόλια:

  1. είναι γλυκούλι το ροζάκι...εμένα μου αρέσει πολύ το λευκό και το κίτρινο!! αλλά κυρίως το καλοκαίρι που έχω μαυρίσει και λίγο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βλέπω ότι εχεις πάρει τις μπαλαρίνες από το https://www.spartoo.gr
    Γενικά το εμπιστεύεσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω ψωνίσει από αυτό το site πάρα πολλές φορές και είμαι απόλυτα ικανοποιημένη από την ποιότητα

      Διαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook