Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Καλο Καλοκαιρι (round 2)

Μπορεί φέτος να μην πήγα διακοπές και μπορεί να έχω κάνει μόνο επτά μπάνια, αρνούμαι όμως πεισματικά να δεχτώ ότι αυτό ήταν το καλοκαίρι. Πάει τελείωσε, μου λένε, ανοίγουν τα σχολεία...  Εγώ όμως έχω σκοπό να χαρώ κάθε λεπτό που απομένει μέχρι να αρχίσουν οι συννεφιές, οι βροχές και τα κρύα. 



Για το λόγο αυτό και για να με παρακινήσω λίγο περισσότερο αποφάσισα τώρα, στο τέλος να κάνω μερικά ψώνια. Αγόρασα λοιπόν μερικά πραγματάκια με σκοπό να τα φορέσω/χρησιμοποιήσω το συντομότερο ώστε να διατηρήσω την καλοκαιρινή μου διάθεση σε υψηλούς ρυθμούς!

Τώρα τα περιμένω αλλά επειδή είμαι ανυπόμονη θέλω να σας δείξω τι τελικά βρήκε το δρόμο του και μπήκε στο καλάθι μου!

Ξεκίνησα με δύο girly ολόσωμες φόρμες και ένα υπέροχο φορεματάκι με σκοπό να τα φοράω μέσα στο σπίτι, στη θάλασσα (γιατί μία δύο βουτιές θα τις κάνω δεν υπάρχει περίπτωση) αλλά και σε βόλτες για καφέ και ψώνια με τις φίλες μου!






Αυτό το τιρκουάζ είναι όλα τα λεφτά δεν συμφωνείτε;!;!;!

Δεν σταμάτησα όμως εκεί... Συνέχισα με τι άλλο; Πολύχρωμα, άνετα ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ!!! Γιατί υπήρχε ένα μικρό κενό στην ντουλάπα που έπρεπε να γεμίσει.



Τρία ζευγάρια λοιπόν, για κάθε ώρα της ημέρας προκειμένου να τα ευχαριστηθώ όσο πιο πολύ μπορώ!

Και επειδή από βδομάδα τα περιμένω το μόνο που έχω να μου ευχηθώ είναι Καλή Δεύτερο Καλοκαίρι!!! 

Μέχρι την επόμενη φορά να αγαπάτε και να προσέχετε τον εαυτό σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook