Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

το μαγικο κουτι των αναμνησεων

Η αλήθεια είναι πως αν και μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι αυτή τη φορά δυσκολεύτηκα πολύ να παραδεχτώ ότι ο χειμώνας τελείωσε αφήνοντας πίσω του μόνο μερικές υπέροχες στιγμές που μπήκαν στο μαγικό κουτί που κρατάω τις ωραιότερες των αναμνήσεών μου. 

Για να είμαι μάλιστα ειλικρινείς ακόμα και τώρα προσπαθώ να τις επαναφέρω με κάθε τρόπο και σε κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί. Βοηθάνε βλέπετε και τα μικρά πισωγυρίσματα του καιρού. 

Είμαι όμως πλέον έτοιμη να γυρίσω σελίδα.  Έτοιμη για νέες περιπέτειες. Γι' αυτό έχω να μοιραστώ μαζί σου τις ανακαλύψεις μου για το φετινό καλοκαίρι. Ανακαλύψεις που στόχο έχουν να σας βάλουν σε μεγάλο πειρασμό...

Υπέροχα και δροσερά χρώματα γεμάτα ένταση και φως μας ταξιδεύουν στην καρδιά των διακοπών. Μας αφήνουν να ταξιδέψουμε για στην ομορφιά και τη μαγεία της παραλίας αλλά και να χορέψουμε στους ρυθμούς της θάλασσας και της ξεκούρασης.

Μη μου πεις πως δεν σου ακούγεται δελεαστικό ; 


Βήματα σταθερά γεμάτα κομψότητα και άνεση θα συντροφεύσουν τα βήματά μας




Κοντά, ψηλά, αθλητικά, σανδάλια έχουν μοναδικό σκοπό να κάνουν στις καλοκαιρινές μας εξορμήσεις κάνοντάς τις πραγματικά αξέχαστες!!!!

Πάντα βέβαια συνδυασμένα με υπέροχες τσάντες φτιαγμένες για να τραβάνε όλα τα βλέμματα πάνω τους!






Εσείς είστε έτοιμες; Τι θα διαλέξετε;;;

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Οι φωτογραφίες είναι από το Spartoo

1 σχόλιο:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook