Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Gift from the heart !!!!



Αυτό σκέφτηκα και γω και χωρίς να το πολυσκεφτώ αποφάσισα να κάνω τους τρεις πιο αγαπημένους μου ανθρώπους ευτυχισμένους!!!! Τα ανίψια μου!!!!

Τον Γιώργο που είναι 12, το Βασίλη που είναι 6 και την μικρή Κατερίνα που σχεδόν 2!

Στα αγόρια είχα σκεφτεί να πάρω παιχνίδια και ρούχα και στην μικρή πριγκίπισσα παπούτσια. Στο τέλος όμως και πάνω σε μία κουβέντα που έκανα με τα παιδιά μου ζήτησαν και τα μεγάλα να τους πάρω παπούτσια. Είχαν λέει αγώνες στο σχολείο και ήθελαν να φοράνε καινούργια παπούτσια για γούρι!!!! 

Σαν θεότρελη θεία που είμαι δεν τους χάλασα το χατίρι. Τα άφησα μάλιστα να διαλέξουν μόνα τους μέσα από μία πληθώρα επιλογών που βρήκαμε στο Spartoo.gr . Στο τέλος καταλήξαμε κάπως έτσι: 


Και μπορεί τα αθλητικά παπούτσια των αγοριών να είναι εντυπωσιακά αλλά της μικρής ήθελα να είναι υπερπαραγωγή! Τα πιο φανταχτερά, τα πιο χρωματιστά αλλά και  τα πιο cute & girly που υπάρχουν. Για να είναι σετάκι με τη θεία της, καταλαβαίνετε ...... Γι' αυτό διάλεξα αυτά:



Δεν θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα τους όταν τα παρέλαβαν. Τα μεγάλα καμάρωναν όλα περηφάνια για τα καινούργια τους παπούτσια. Τα δοκίμασαν και έρχονταν συνέχεια δίπλα μου και με ρώτούσαν αν μου αρέσουν περιμένοντας να δουν το χαμόγελό μου. Τα μάτια της μικρής από την άλλη έλαμπαν από ευτυχία. Είχε εντυπωσιαστεί και έδειχνε με ενθουσιασμό στη μαμά της τα πόδια της για να της τα φορέσει!!!

Και αν αυτά τα χαμόγελα πραγματικά δεν μπορούν να περιγραφούν από λέξεις θα μείνουν πάντα χαραγμένα στο μυαλό μου καώ στην καρδιά μου!!!

Μέχρι την επόμενη φορά να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!! Και γιατί όχι να κάνετε και κανένα δωράκι σε όσους αγαπάτε!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook