Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Φωτια στα κοκκινα

Σε αντίθεση με το mood των τελευταίων ημερών εγώ έχω αποφασίσει να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου!

Καλωσορίζω το φθινόπωρο με χρώμα, γέλιο και καλή διάθεση!!!

Ίσως να φταίει που δεν είμαι έτοιμη να αφήσω πίσω αυτό το καλοκαίρι που ήταν πράγματι ιδιαίτερο για μένα. Ίσως να φταίει που σκούρυνα πολύ τα μαλλιά μου και θέλω να φωτίσω το πρόσωπο και τις εμφανίσεις μου.  Ποιος ξέρει... Το σίγουρο είναι ότι έβαλα φωτιά στα κόκκινα!

Τα αγαπημένα "παιχνίδια" των κοριτσιών βγήκαν από τα συρτάρια μου και καλλυντικά, ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ έκαναν την εμφάνισή τους κάνοντας το δωμάτιό μου να πάρει φωτιά! Γέμισε παντού,
Κόκκινο!!! 

Και για να καταλάβετε καλύτερα τι ακριβώς εννοώ μπήκα σε πειρασμό και ψαχούλεψα λίγο όχι μόνο στο αγαπημένο μου online κατάστημα αλλά και στα καταστήματα καλλυντικών που αγαπώ!

Και ενώ δεν έχω προλάβει ακόμα να αποφασίσω τι να ψωνίσω τα κόκκινα κραγιόν μου ήταν τα πρώτα που επηρέασαν την εμφάνισή μου!

Matte αλλά και gloss υφές, συνδυασμένες με υπέροχα κοσμήματα αλλά και κασκόλ μου δίνουν αυτοπεποίθηση και με κάνουν να χαμογελάω!!!

Yves Saint Laurent, Lipstick 13 ~ Glam Matte Gloss, L'Oreal 513 zip it rouge ~ Artistry Light Up Lip Gloss 1 ~ Lancome, Lip Lover 402

Όμως και κόκκινες τσάντες και παπούτσια γέμισαν το καλάθι μου και η wishlist μου έγινε ακόμα μεγαλύτερη μιας και ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα ήθελα να ψωνίσω... Μερικά μάλιστα από τα πράγματα που γλυκοκοιτάω είναι τα παρακάτω:


Πριν σας  αφήσω θα ήθελα να μοιραστείτε μαζί μου, πιο είναι το δικό σας χρώμα για αυτό το φθινόπωρο αλλά και ποιο ζευγάρι παπούτσια και ποια τσάντα δεν θα έβγαινε με τίποτα από το καλάθι σας.

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook