Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Γιατί κάποιες φορές 2 χρυσαφένιες σταγόνες είναι αρκετές... ~ The Revitalizing oil από την Darphin

Η αλήθεια είναι πως το 2014 δεν ήταν αυτό που λέμε μια καλή και δημιουργική χρονιά. Πέρασα δύσκολα... Κουράστικα, κυρίως ψυχολογικά, και έφτασα στο σημείο να μην έχω δύναμη να περιποιηθώ τον εαυτό μου όσο θα ήθελα... Κατανοώ πως αυτό μπορεί να είναι περίεργο όταν ακούγεται από μία beauty blogger που είναι εθισμένη στο να ανακαλύπτει ότι νέο κυκλοφορεί στην αγορά.  Έχουμε όλοι όμως κάποιες στιγμές που αναγκαζόμαστε να αποχωριστούμε πράγματα που μας κάνουν πολύ χαρούμενους...

Σαν αποτέλεσμα αυτού, το δέρμα μου έχασε την λάμψη και την ελαστικότητά του. Έγινε θαμπό και γω με τη σειρά μου έβλεπα το πρόσωπό μου να είναι πιο γερασμένο και ταλαιπωρημένο απ' αυτό που ήταν 1 χρόνο πριν. το μακιγιάζ μπορεί να το έκρυβε αλλά εγώ ήξερα καλά.

Πάνω που έκανε την είσοδό του το 2015 κατάλαβα πως έχω πλεόν ανάγκη από μία αλλαγή. Ήταν ώρα να βάλω μία τελεία. Να πάψω να αυτοτιμωρούμε και να στεναχωριέμαι επειδή τα πράγματα δεν είναι όπως θα ήθελα. Να το δεχτώ, να συνεχίσω αλλά και να ενδιαφερθω επιτέλους για μένα! 

Ψάχνοντας λοιπόν να βρω αυτό το κάτι που θα με βοηθούσε να κατακτήσω το χαμένο έδαφος βρήκα δύο προϊοντα που είχα στην κατοχή μου αρκετό καιρό τώρα και δεν τους είχα δώσει την ευκαιρία που τους αξίζει. 

Δύο προϊόντα που πραγματικά με βοήθησαν πολύ και με έκαναν να δω την beauty περιποίηση διαφορετικά!!!!

Το ενα δεν είναι άλλο από το Revitalizing oil*  από την Darphin (το άλλο θα στο πω αύριο!)



Η αίσθηση πολυτέλειας αλλά και τα προσεκτικά ισορροπημένα αρώματα του, μου προσέφεραν μία αισθηση γαλήνης, αρμονίας και ομορφιάς, που είχα πραγματικά μεγάλη ανάγκη. Πλέον περιμένω πως και πως να βραδιάσει για να το χρησιμοποιήσω. 

Σ' αυτό το μικρό πλαστικό μπουκαλάκι των 50ml κρύβονται 4 αιθέρια έλαια και 9 πολύτιμα φυτικά έλαια που συνδιάζονται περίτεχνα προκειμένου να επανακτηθεί η ισσοροπία της φυσικής ασπίδας προστασίας του δέρματος!

Η μυρωδιά του μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους. Εγώ που δεν είμαι fan των εθαίριων ελαίων την συνήθισα μέσα σε λίγα μόνο βράδια και τώρα την βρίσκω ιδιάιτερα χαλαρωτική! Είναι η στιγμή που απολαμβάλω το δικό μου spa moment στην άνεση του σπιτιού μου! 

Δεν ανέφερα βέβαια πως το Revitalizing oil είναι ένα πολυχρηστικό λάδι καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόσωπο τα μαλλιά και το σώμα! Για να είμαι όμως ειλικρινής είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του που δεν θα σπαταλούσα ούτε μία σταγόνα του για να ενυδατώσω το σώμα μου αν και πιστεύω ότι θα μπορούσε και εκεί, να μου προσφέρει πολλά ευεργετικά στοιχεία.

Κάθε βράδυ βάζω δύο μόνο σταγόνες στα χέρια μου, τα τρύβω για ελάχιστα δευτερόλεπτα προκειμένου να ζεστάνω λίγο το προϊόν. Μετά το μυρίζω και στο τέλος το τοποθετώ ταμποναριστά στο πρόσωπό μου. 

Να κάπως έτσι:




Το αφήνω για μερικά λεπτά να απορροφηθεί ενώ ότι έχει μείνει στα χέρια μου το χρησιμοποιώ για να ενυδατώσω τις άκρες των μαλλιών μου!!! Στη συνέχεια χρησιμοποιώ το serum και μετά την ενυδατική μου! 

Έχοντας δει τεράστια βελτίωσει στο δέρμα μου μέσα σε ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα δεν θα μπορούσα από το να το προτείνω σε όλες τις κοπέλες ανεξαρτήτως του τύπου δέρματος που έχουν!

Αν το δοκιμάσεις θα περιμένω τις εντυπώσεις σου! Μέχρι τότε θα ήθελα να μάθω πιο είναι το δικό σου αγαπημένο προϊόν από την Darphin.


Tips:

  • Ο λόγος που το χρησιμοποιώ πριν το serum είναι διότι τα αιθέρια έλαια καταφέρνουν να διεισδύουν σε βαθύτερες στοιβάδες του δέρματός μας και το προετοιμάζουν κατάλληλα προκειμένου να ενυδατωθεί σωστά!
  • Αν πιστεύεις ότι το λάδι μπορεί να μπλοκάρει τους πόρους σου, αυτό δεν είναι αλήθεια. Αντιθέτως μπορεί να εξισορροπεί την λιπαρότητα στο πρόσωπο αρκεί α χρησιμοποιείται στην σωστή ποσότητα. Μία δύο σταγόνες είναι υπεραρκετές. 



                 

12 σχόλια:

  1. Αυτές οι μικρές πινελιές περιποίησης προσώπου μου αρέσουν πολύ! Φαίνεται καλό προϊόν, δεν το έχω ακούσει ξανά, πόσο κοστίζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου είναι πραγματικά ένα υπέροχο προϊόν! Κοστίζει περιπου από 17 μέχρι 22 περίπου ευρώ ανάλογα που θα το βρεις. =)

      Διαγραφή
  2. Αν και ακριβούτσικο μας έπεισες να το δοκιμάσουμε! χιχι! Τι όμορφο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσια μου ευχαριστω πολύ!!! η αλήθεια είναι πως μπορεί να θεωρηθεί λίγο ακριβό αλλά επειδή είναι λάδι χρειάζεται η ελάχιστη δυνατή ποσότητα οπότε ένα τέτοιο μπουκάλι θα κρατήσει μήνες! Θα περιμένω εντυπώσεις =)

      Διαγραφή
  3. Δεν συμπαθω τα λαδια, γιατι πιστευω οτι θα αφηνουν ''λαδιλα'' στο προσωπο μου. το χρησιμοποιω στα μαλλια και μου εχει αφησει καλες εντυπωσεις. θα το δοκιμασω μια-δυο φορες και στο προσωπο για να δω αν θα μου ταιριαξει.για το σωμα, το λυπαμαι να το βαλω με τετοια τσιμπιμενη τιμη!!χαχα καλη χρονια , φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε καταλαβαίνω! και γω την ίδια αίσθηση είχα γι'αυτό και απέφευγα τα λάδια. Το μυστικό όμως είναι να χρησιμοποιείς πραγματικα ελάχιστη ποσότητα. νομίζω ότι αν το δοκιμάσεις θα το ευχαριστηθεις πολύ και θα γίνει κομματι της καθημερινής σου περιποίησης!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχο post για ένα υπέροχο προϊόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ! να σαι καλα!!!! χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο post!! με έβαλες σε πειρασμό!
    Σου εύχομαι το 2015 να είναι πολύ καλύτερο απο το 2014...
    Περιμένω και το άλλο προϊόν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές! ευχομαι μία υπέροχη χρονιά και για σενα!!!!!χαίρομαι που σου άρεσε το post!!!

      Διαγραφή
  6. καλή χρονιά Ντέπη με υγεία και ευτυχία!!! ότι καλύτερο εύχομαι, πάντα να αφιερώνεις χρόνο στον εαυτό σου, μας αξίζει μια περιποίηση!!!!! :) πολύ ενδιαφέρον προϊόν αν και γω δεν είμαι φαν των λαδιών λόγω μικτου-λιπαρού δέρματος...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ κοπέλα μου! επίσης! και σε σένα τα καλύτερα ευχομαι! Η αλήθεια είναι ότι και γω δεν ήμουν φαν αλλά τελικά αλλαξαν το δέρμα μου. Να το δοκιμάσεις, νομίζω θα σε ενθουσιάσει =) φιλια!

      Διαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook