Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Γιατί μαμά ξέρει καλύτερα...

Είναι αυτή που πάντα ξέρει τι είναι το καλύτερο για μας.

Αυτή στην οποία τρέξαμε όταν είδαμε το πρώτο μας σπυράκι.

Αυτή που μας πήρε το πρώτο μας κραγιόν.

Αυτή που μας συμβούλεψε για το ποια είναι τα χρώματα που μας ταιριάζουν. 


Η ΜΑΜΑ ΜΑΣ

Και επειδή από μικρές ψαχουλεύαμε τα πράγματά της και φοράγαμε το κόκκινο κραγιόν της, τι θα λέγατε αν τώρα κρυφοκοιτάξουμε παρέα μερικά από τα μυστικά της δικής μου μαμάς;;;

Δεν θα τις το πείτε όμως... Έτσι;;;; 

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!!!!

  • Snail Gel*
Το πρώτο που βρήκα στο ντουλάπι της ήταν μία κρέμα από την dr.organic. Και για να είμαι ειλικρινείς δεν είναι κρέμα αλλά ένα gel του οποίου το κύριο συστατικό προέρχεται από το έκκριμα του σαλιγκαριού και χρησιμοποιείται πριν την κρέμα ημέρας. Μυρίζει ελαφρά λεμόνι και στόχος του είναι να βοηθά στην αποκατάσταση του δέρματος. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο στο πρόσωπο, σαν προϊόν αντιγήρανσης αλλά και στο σώμα, όπου υπάρχει ανάγκη. Περιέχει έναν φυσικό συνδυασμό από γλυκολικό οξύ, κολλαγόνο, ελαστίνη, βιταμίνες και μέταλλα αλλά και αλόη που ενυδατώνει και ανακουφίζει την επιδερμίδα. 

Είναι όμως αποτελεσματική;;;

Η μαμά έχει μείνει απόλυτα ευχαριστημένη και πιστέψτε με, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο. Οk, ας είμαστε ειλικρινείς. Θαύματα δεν κάνει και ούτε και εκείνη περίμενε κάτι τέτοιο. Η ποιότητα του δέρματός της όμως έχει βελτιωθεί αισθητά.  Την χρησιμοποιεί μόνο στα σημεία που θέλει να βελτιώσει και όχι σε όλο της το πρόσωπο ενώ το καλοκαίρι λόγω της αλόης που περιέχει την χρησιμοποιούσαι και στους ώμους της και την ανακούφιζε πολύ. Είναι πεπεισμένη δε πως, αν της μείνει πιστή τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα! Αναμένουμε λοιπόν!!!!!!

  • Makeup for ever aqua eye pencil 
Η ποιότητα της Make up For Ever είναι γνωστή και αναγνωρισμένη από όλους. Πρόκειται για μία γαλλική εταιρεία. Η ιδρύτριά της, Dany Sanz ήταν μία επαγγελματίας μακιγιέζ θεάτρου που το όνειρό της ήταν να δημιουργήσει το δικό της brand με προϊόντα που θα βοηθούσαν κάθε επαγγελματία να φτιάξει το μακιγιάζ που έχει ονειρευτεί. Ήθελε επίσης οι φόρμουλες των προϊόντων της να είναι μοναδικές και ζηλευτές από όλους. Το 1984 οι συγκυρίες ήταν τέτοιες που το όνειρό της έγινε πραγματικότητα. 

Η μαμά λοιπόν από εκεί βρήκε όχι μόνο ένα αλλά πολλά διαμαντάκια. Αυτό όμως που έχει γίνει απαραίτητο στοιχείο του μακιγιάζ της είναι ένα μαλακό μολύβι ματιών. Έχει απίστευτη διάρκεια και είναι σταθερό όσο λίγα ακόμα και όταν υπάρχει μεγάλη υγρασία. Μπορείτε αν επιθυμείτε ακόμα και να το σβήσετε όπως κάνει και εκείνη, μιας και δεν είναι φίλη των έντονων look. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να είναι λίγο ακριβό αλλά έχετε την σιγουριά ότι μερικά λεπτά μετά την εφαρμογή θα παραμείνει εκεί που το τοποθετήσατε και για όσο το επιθυμείτε. 

Εγώ έχω το ίδιο σε καφέ και .......  (σσσσσσσ .......... εννοείται ότι που και που δανείζομαι το δικό της... )


  • La Roche Posay*
Τι κι αν το brand αυτό δεν έχει συσχετιστεί με προϊόντα μακιγιάζ αλλά με προϊόντα περιποίησης.  Η μαμά μου εκεί βρήκε αυτό που της χρειαζόταν. Έχοντας ιδιαίτερη ευαισθησία στα μάτια της προσέχει και με το παραπάνω τα προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με αυτά. Δίνει πολύ μεγάλη σημασία τόσο στην ποιότητά τους όσο και στα συστατικά τους. Με 94% φυσικά συστατικά και με αποτέλεσμα που θα ζήλευαν πολλά από τα αγαπημένα μας brand η μάσκαρα αυτή έχει τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά της!!!!!


  • Bio Oil
Τέλος, και επειδή όπως καταλάβατε στη μαμά μου αρέσουν τα προϊόντα που μπορεί να χρησιμοποιήσει τόσο για το πρόσωπό όσο και για το σώμα από το μαγικό της συρτάρι δεν θα μπορούσε να λείπει το Bio Oil.


Έχετε ακούσει πολλά γι' αυτό. Το ξέρω. Αν αυτό δεν ήταν το τρίτο μπουκάλι που παραγγέλνω για τη μαμά μου θα συνέχιζα και γω να είμαι δύσπιστη. Το μυστικό βρίσκεται στα συστατικά του. Δεν θέλω όμως να σας ζαλίσω με πολλές ορολογίες. Έχουν γραφτεί άλλωστε τόσα πολλά που νομίζω ότι έχετε ενημερωθεί πλήρως μέχρι τώρα. Αυτό που θέλω όμως είναι να μοιραστώ και γω την γνώμη μας μαζί σας (γιατί και αυτό το δανείζομαι που και που.... καταλαβαίνετε.... ). Η μαμά μου το χρησιμοποιεί προληπτικά για τις ρυτίδες. Ναι ναι προληπτικά. Είναι αλήθεια πως δεν έχει παρά μία ή δύο ρυτιδούλες και με κάνει να ελπίζω πως αν έχω πάρει από εκείνη και με την σωστή πρόληψη, δεν θα γεράσω ΠΟΤΕ!!!! Εγώ το χρησιμοποιώ για τις ραγάδες που έχω στα πόδια. Μου δημιουργήθηκαν όταν το βάρος μου αυξήθηκε απότομα επειδή όταν είχα πολύ άγχος μασουλούσα συνέχεια. Οφείλω δε να παραδεχτώ ότι έχω δει βελτίωση ακόμα και αν δεν είμαι πολύ τυπική στην εφαρμογή του. Λατρεύουμε τέλος και οι δύο την ενυδάτωση που μας προσφέρει χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα μας!


Και επειδή μάλλον σας κούρασα μέχρι τώρα, αυτά είναι μόνο μερικά από όσα βρήκα στη γωνιά της! Αν όμως σας άρεσε και μόνο για χάρη σας θα ψαχουλέψω κι' άλλο ...!!!! Μέχρι τότε ποια είναι τα αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης της δικής σας μαμάς;;;;


3 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο πόστ !!! Ναι ναι να ψαχουλεψεισ κ αλλο ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσο πολυτιμες ειναι οι μανουλες μας!!! Το bio oil το χρησιμοποιει και η δικη μου!! Γενικα ομως δοκιμαζει πολλα και διαφορετικα προιοντα περιποιησης αναλογως με τις αναγκες καθε φορα και οτι της κανει clik. Αυτα που τις κλεβω συνεχεια ειναι αντικυτταριτιδικες κρεμες της bioten. :P

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσουν τα ψαχουλεματα. Μπορει να ανακαλυψει κανεις θυσαυρους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook