Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Girls and their shoes!!!

Ξέρεις τι σου είναι αυτές οι μικρές στιγμές αδυναμίας;;;;


Βλέπεις την φίλη σου με ένα απίθανο ζευγάρι παπούτσια και αμέσως νιώθεις ένα απερίγραπτο συναίσθημα να σε κατακλύζει...  Δεν είναι ζήλια. Δεν είναι κακία. Είναι απλά επιθυμία!!!!

Καπου εκεί σκέφτεσαι για μερικά δευτερόλεπτα...

"Αααα να τα είχα και γω αυτά τα παπούτσια... "

Και τότε το μυαλό αρχίζει να παίζει περίεργα παιχνίδια... Πριν καλά καλά το καταλάβεις έχεις ήδη αρχίσει να φτιάχνεις στο μυαλό σου το δικό σου παραμύθι. Την πρώτη σου έξοδο με το ζευγάρι των ονείρων σου!

Πριν ακόμα τελειώσει το όνειρο έχεις ήδη γυρίσει στην πραγματικότητα έστω και αν όλα αυτά μοιάζουν στο μυαλό σου τόσο μα τόσο αληθινά.
 
Ακόμα και αν δεν ρωτήσεις ποτέ για αυτά τα παπούτσια η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που θα χαζεύεις τις βιτρίνες των καταστημάτων θα σκέφτεσαι εκείνο το ένα ζευγάρι και η επιθυμία όλο και θα μεγαλώνει!!!!!!!!!!

Και αν αναρωτιέσαι γιατί στα λέω όλα αυτά θέλω απλά να ξέρεις το λόγω που δεν κατάφερα να αντισταθώ...


Πρόσφατα έκανα μία αγορά για να είμαι έτοιμη για το χειμώνα ... Και εννοείται πως θέλω να την μοιραστώ μαζί σας!!!!!!!!!!!!


Από πέρυσι τα χάζευα και νομίζω πως ήρθε πλέον η ώρα!!

φωτογραφία από το Spartoo
 
Τα πρώτα μου UGG!!!

Είμαι πραγματικά τόσο ενθουσιασμένη! Δεν τα έχω ακόμα παραλάβει αλλά ήθελα τόσο πολύ να μοιραστώ την αγορά μου μαζί σας!!!!!

Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη!!!!

Πως σας φαίνονται;;;


3 σχόλια:

  1. τα έχω κι εγώ αυτά και τα αγαπάω τόσο πολύ! οκ δεν είναι και το πιο κομψό παπούτσι (εκτός αν το συνδυάσεις ωραία! ;) ) αλλά όταν το φορέσεις θα καταλάβεις οτι είναι ότι πιο άνετο υπάρχει! <3 με γειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααχ δε μου αρεσουν καθολου αυτα τα παπουτσια, αλλα εχω ακουσει απο κοπελες οτι ειναι παρα πολυ ανετα και δεν μπορουν χωρις αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook