Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Η ώρα της απόλυτης χαλάρωσης!

Προβλήματα...

Στα μάτια μας μπορεί να φαντάζουν ανυπέρβλητα.

Όταν όμως νιώθεις ότι  πνίγεσαι, ότι δεν μπορείς να πάρεις ανάσα και ότι το μυαλό σου είναι έτοιμο να εκραγεί, πρέπει απλά να δώσεις χώρο στον εαυτό σου. Να χαλαρώσεις και να πάρεις μια βαθιά ανάσα κλείνοντας τα προβλήματα έξω από την πόρτα του σπιτιού σου.

Μπορεί να ακούγεται δύσκολο αλλά δεν είναι.

Το δικό μου κρυμμένο μυστικό για να τα καταφέρω ακούει σε δύο μόνο λέξεις

 Χαλαρωτικό Μπάνιο





Διαλέγω το πιο αγαπημένο μου αφρόλουτρο, το νέο Palmolive Smooth Delight* με άρωμα macadamia , γεμίζω την μπανιέρα με χλιαρό νερό και  χάνομαι με τις ώρες στην βελούδινη υφή που αφήνει ο αφρός του, ακούγοντας χαλαρωτική μουσική.

Και ενώ η βρύση ακόμα τρέχει, το άρωμα macadamia, από τα πλέον αγαπημένα μου, με ταξιδεύει σε χώρες μαγικές, εξωτικές, ενώ η μυρωδιά από το εκχύλισμα του κακάο μου θυμίζει πως είναι πλέον καλοκαίρι και όπου να ναι θα έρθει ο καιρός να πάω διακοπές! 


Και επειδή στις διακοπές πρέπει να είμαστε όλες μας λαμπερές και με απίστευτα μαλακό και ενυδατωμένο δέρμα , ξέρετε για να κλέβουμε εντυπώσεις, μου αρέσει που λόγω των βιταμινών, των μεταλλικών στοιχείων και των πρωτεϊνών που περιέχει μπορεί να μου τα προσφέρει αυτά σε λίγα μόνο λεπτά!



Η υφή του και η φυσική προέλευση των συστατικών του, με κάνουν να του παραδίνομαι χωρίς τον παραμικρό δισταγμό μιας και ξέρω ότι σέβεται την επιδερμίδα μου με τον καλύτερο τρόπο!

Οι αντιγηραντικές του ιδιότητες, είναι αυτό το κάτι παραπάνω που γύρευα από ένα αφρόλουτρο. Λόγω των συστατικών του, με κακομαθαίνει από μικρή προφυλάσσοντας την επιδερμίδα μου και γω είμαι ανίκανη να του αντισταθώ!


Κάπως έτσι, περνάω σε μία άλλη διάσταση! Αυτή της απόλυτης χαλάρωσης! Είναι σαν να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου, την στιγμή που το έχει ανάγκη περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.

Το καλύτερο;;; Υπάρχει και κρεμοσάπουνο για μικρές στιγμές φροντίδας κατά την διάρκεια της ημέρας! Έξτρα πινελιά; Το κρεμοσάπουνο έχει και εκχυλίσματα βανίλιας μέσα, προσφέροντάς μας, βελούδινη απόλαυση και απίστευτη απαλότητα στα χέρια!

Και επειδή αδυνατώ να πιστέψω ότι καμία από σας δεν δεν έχει δοκιμάσει ποτέ κάποιο αφρόλουτρο της Palmolive, είναι το αγαπημένο σας;;; Έχετε δοκιμάσει το καινούργιο;;;;

p.s. Η σαμπάνια, τα σοκολατάκια και τα κεριά είναι προαιρετικά αλλά βοηθάνε πολύ!


               













4 σχόλια:

  1. Ζηλεψα! ΠΟσο αναγκη εχω ενα τέτοιο χαλαρωτικό μπάνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καλύτερος τρόπος να χαλαρώσεις!!! Εγώ χρησιμοποιώ palmolive με μυρωδιά coconut μιας και λατρεύω την καρύδα!! Αλλά θα δοκιμάσω και αυτό που μας προτίνεις!! Καλή συνέχεια με καλή ξεκούραση εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω και εγώ τέτοιο μπάνιο !! από το post και μόνο χαλάρωσα <3 Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι τελειο μπανιο!! ουαου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook