Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2019

θα γινει της παντοφλας

Όταν η κούραση μου χτυπάει κόκκινο το μόνο που χρειάζομαι είναι ένα διάλειμμα από την πραγματικότητα για να φορτίσω και πάλι τις μπαταρίες μου!



Τέτοια μέρα και η σημερινή... Το σπίτι μου, ο μόνος χώρος που με κάνει να ξεχνώ τα προβλήματά μου και να χαλαρώνω. Αποφάσισα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας τη δικιά μου ιεροτελεστία. Αυτή που θα μου δώσει δύναμη και κουράγιο να ξεκινήσω με κέφι και αισιοδοξία το νέο μήνα που έρχεται.



Γυρίζοντας στο σπίτι μου αρέσει να βγάζω τις ψηλοτάκουνες γόβες. Μπορεί να είναι εντυπωσιακές και να απογειώνουν τα look μου αλλά δεν συγκρίνονται με την άνεση και ζεστασιά που μου προσφέρουν οι παντοφλίτσες μου! Αλλάζω και ρούχα. Λατρεύω να φοράω το παντελόνι από τις πιτζάμες μου μαζί με ένα απλό και μαλακό μπλουζάκι με ανοιχτό λαιμό. Δεν θέλω να νιώθω τίποτα που να με πνίγει... 



Αμέσως μετά αφαιρώ το μακιγιάζ μου και πλένω καλά το πρόσωπό μου και αμέσως νιώθω πιο άνετα. Επόμενο βήμα να ανάψω το τζάκι αλλά και τα αρωματικά κεριά για να δημιουργήσω μία πιο cozy ατμόσφαιρα. 

Όταν τα πράγματα έχουν ζορίσει πολύ και θέλω αυτό το κάτι παραπάνω μου αρέσει να γεμίζω τη μπανιέρα με ζεστό νερό, λάδια και bath bombs, να κλείνω τα τηλέφωνα και να ονειρεύομαι!!!


Και όταν τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο ένα γλυκάκι είναι το τελευταίο αλλά το καλύτερο φάρμακο για όλα!!!! Σήμερα το πρόγραμμα έχει γαλακτομπούρεκο από τα χεράκια της μαμάς!!!!!! 

Ξεκινάω λοιπόν!!! 

Μεχρι την επόμενη φορά να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!!!

1 σχόλιο:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook