Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

A Happy Girl!

Έκαναν επιτέλους την εμφάνισή τους αυτές οι πρώτες ανοιξιάτικες ηλιαχτίδες που στόχο έχουν να μας θυμίσουν ότι ο καλός καιρός, τα χαμόγελα και οι βόλτες είναι μερικά από τα πλέον απαραίτητα, για να είμαστε ευτυχισμένοι! Το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδυάσουμε όλα τα παραπάνω με το πιο σημαντικό. Τους αγαπημένους μας φίλους!  

Αν αναρωτιέστε τι με έπιασε ξαφνικά και σας τα λέω όλα αυτά, μπορώ μόνο να σας πω ότι από χτες είμαι πολύ πολύ πολύ χαρούμενη και μου αρέσει!!!!! Και όχι μόνο μου αρέσει αλλά θέλω να το μοιράζομαι!
Έχω ζητήσει από τους αγαπημένους μου φίλους να φορέσουν τα πιο άνετα παπούτσια  τους γιατί το σπίτι δε με κρατάει!!!! Θέλω να κάνω εκπλήξεις, δώρα και βόλτες!!! Πολλές βόλτες!!! 

Αυτό δε μου που έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι το πόση σημασία άρχισα να δίνω στην εξωτερική μου εμφάνιση! Αν  αναρωτιέστε τι μπορεί να άλλαξε μέσα σε δύο μέρες η απάντηση είναι προφανής. Όχι πολλά. Είναι όμως γεγονός ότι η καλή διάθεση κάνει τα κορίτσια να λάμπουν  και αναδεικνύει την εσωτερική τους ομορφιά. Βοηθάνε  βέβαια και τα ανοιξιάτικα outfit που έχει αρχίσει σιγά σιγά να καταλαμβάνουν όλο και πιο μεγάλο μέρος της ντουλάπας μας!

Ποιος μπορεί άλλωστε να αντισταθεί στο καλοκαιρινό μπεζ-άσπρο αλλά και σε λίγα sparkles;;;


Οι φωτογραφίες είναι από το Spartoo.gr.

Εγώ σίγουρα όχι! Τα sparkles δε, τα τίμησα δεόντως παίρνοντας άκρως κολακευτικά σχόλια!!!! Αυτό, με έκανε να αναρωτιέμαι τι αρέσει σε άλλες κοπέλες να φοράνε όταν είναι χαρούμενες... Εσάς λοιπόν, τι σας αρέσει;;;;

Πριν σας αφήσω θέλω να πω ένα μυστικό... Όχι όχι δεν θα σας πω τι με έκανε τόσο μα τόσο χαρούμενη... Θα σας θυμίσω όμως ότι η χαρά είναι πάντα μεγαλύτερη όταν την μοιραζόμαστε με αυτούς που μας αγαπάνε! Γι' αυτό μην κάθεστε ούτε λεπτό. Βάλτε τα παπούτσια σας, πάρτε την αγαπημένη σας τσάντα, το κινητό σας και... το trendy πορτοφόλι σας και χαρείτε κάθε λεπτό της ζωή σας μαζί τους!!!!!



               

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει ο ενθουσιασμός σου!!! Πολύ!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα!!!
    Άντε και καλές βόλτες!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώ κοπέλα μου γλυκια!!!!!!! Να σαι καλά!!!!!! <3

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που βλέπω τέτοιο τίτλο! Κι εγώ λατρεύω sparkles! Μπεζ-άσπρο και λίγα sparkles τώρα που το σκέφτομαι θα ήταν κι ωραίο καλοκαιρινό μανικιούρ ε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγαπημένο μου χρωμα ειναι το μπεζ .. Υπέροχο πόστ , φιλάκια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενα παλι δε μου αρεσεουν καθολου τα sparkles Πανω μου...αλλα λατρευω το ασπρο..ειδικα ασπρο με μπεζ..υπεροχος συνδυασμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook