Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

♥ I love my new mirror ♥

Καλησπέρα Beauties
Σήμερα είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας Αγόρασα καινούργιο καθρέφτη για το μακιγιάζ μου  
Δεν μου αρέσει να βάφομαι στο μπάνιο αν και το φως είναι ιδιαίτερα δυνατό. Έτσι μέχρι τώρα άνοιγα όλα τα φώτα στο δωμάτιο και χρησιμοποιούσα ένα μικρό κλασσικό καθρέφτη. Πριν τρεις όμως έσπασε το στήριγμα αυτού του καθρέφτη ( πάλι καλά δηλαδή που έσπασε μόνο αυτό γιατί την γρουσουζιά δεν θα την ήθελα μέσα στο σπίτι ). Αναγκάστηκα λοιπόν να αρχίσω να ψάχνω στο internet για έναν άλλο. Είδα λοιπόν κάποιους που είχαν και φως μέσα τους και σκέφτηκα πως ήθελα έναν τέτοιο... Για να πω τη αλήθεια μου για μια στιγμή σκέφτηκα να αγοράσω έναν από κάποιο online μαγαζί αλλά φοβόμουν μην σπάσει στην διαδρομή. Την επόμενη μέρα έκανα τυχαία μια βόλτα από ένα μαγαζί και βρήκα έναν ακριβώς όπως τον ήθελα. Δεν τον πήρα όμως.... Με έτρωγε όμως και τελικά σήμερα τον αγόρασα 

Είναι απλά ΤΕΛΕΙΟΣ. Μεγάλος και έχει 1x και 5x zoom ( το 1 για μένα και το 5 για την μαμά...!!!) .Αυτό που δεν ήξερα είναι ότι δεν έχει ένα μόνο είδος φωτός αλλά τρία. Το κρύο , το ζεστό και το ουδέτερο. Διαλέγω λοιπόν ανάλογα με την διάθεση ;) . 

Τα αρνητικά είναι βέβαια η τιμή  μιας τον πήρα 45 euro ( ναι ξέρω είναι λίγο τσουχτερή ) και το φως που θα το ήθελα λίγο πιο δυνατό. Αλλά δεν πειράζει μου αρέσει και έτσι.

Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη 
Εσάς πώς σας φαίνεται;;;;;

28 σχόλια:

  1. Mε γειές με γειές!!! Πολύ ωραίος φαίνεται!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειές φαίνεται ωραίος κ ανθεκτικός!!! Εγώ στο μπάνιο βάφομαι δυστυχώς με οικτρό φωτισμό :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. thx!!!!! τον πηρα το πρωι και ακομα δεν τον έχω βαλει στην θέση του. Τον έχω στο γραφειο και τον χαζευω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γειααααααααα!
    ακουγεται τελειο και γω μισω να βαφομαι στο μπανιο και αρκουμαι σ ενα χαζο μικρο καθρεφτη αναβωντας 200 φωτα μεσα στο δωματιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εψαχνα πριν λιγο καιρο να αγοράσω ακριβώς έναν τέτοιο και δεν έβρισκα...ειναι στη wish list μου!!
    Νομιζω παντως ότι μια χαρα τον πήρες...γιατι τοσο πουλανε και τους σκετους χωρις φως...Μεγεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοριτσια ειναι απλα υπεροχος... για να καταλαβαιτε καλυτερα το μεγεθος, ειναι σχεδον 3 φορες το μικρο κλασσικο καθρεφτακι και τρομερα ανθεκτικος... Κερασια μου αν θες μπορω να σου πω απο που τον πηρα με mail... εγω πηρα τον πρωτελευταιο.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχος ο καθρέφτης σου. Πιστεύω πως η τιμή είναι αρκετά καλή. Εγώ το ίδιο περίπου μέγεθος χωρίς φωτισμό, απλώς τοποθετείται στον τοίχο με μπράτσο για να μεταφέρεται τον πήρα 100ευρώ πριν τρία χρόνια.
    Με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Dia παλι καλα δηλαδη γιατι δεν ημουν σιγουρη για τα 45euro

    @κερασια σου εστειλα mail :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ καλη αγορα πιστευω!βασικα οντως δεν ειναι κ οικονομικο αλλα ειναι πολυ βασικο ενας καλος καθρεφτης και θα τον εχεις χρονια!
    εγω δεν μπορω με τιποτα να βαφομαι πολυ στο μπανιο το φως ειναι χαλια κ γενικα το βραδι δυσκολευομαι κ χρησιμοποιω ενα προβολακι που εχω στο γραφειο μου για να αποφευγω τις σκιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. caramellitsa μου και γω ετσι ακριβως σκεφτηκα. οτι θα κρατησει χρονια αλλιως δεν θα τα εδινα τα 45euro.... Οσο για το φως επειδη τον χρησιμοποιησα αρκετα τον καθρεφτη μπορω να σου πω οτι δεν αρκει απο μονος του για να βαφτουμε σιγουρα ομως προσθετει κατι. Για να ξεβαφτει βέβαια κανεις οταν δεν θέλει να ανοιξει δυνατο φως και να ενοχλήσει είναι ιδανικος!
    το μεγαλυτερο καλο και κακο του βεβαια ειναι οτι ειναι τερααααστιος κ για την ωρα δεν εχω που να τον βαλω και τον έχω απο χτες στο γραφειο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια!!! :D Έναν παρόμοιο είχα δει στα Hondos πριν 1,5-2 χρόνια και τον είχαν σχεδόν 90ευρώ!!!!!! Εννοείται ότι δεν τον αγόρασα, ακόμα και στις εκπτώσεις πανάκριβος θα έβγαινε. x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σταυρουλα μου, ευχαριστω!!! αν σε ενδιαφερει μπορω να σου πω απο που τον πηρα κ την εταιρια με μαιλ...δεν τα εγγραψα στο post για να μην θεωρηθει διαφημιση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα είδα εγώ την ανάρτηση... :Ρ
      Φαίνεται πολύ ωραίος κ δεν έχω δει αντίστοιχο κάπου εκτός από online! Μήπως μπορείς να μου πεις από που τον είχες αγοράσει; =)
      xx

      Διαγραφή
    2. ναι αμε θα σου στειλω dm στο twitter για να μην θεωρηθει οτι κάνω διαφημιση στο μαγαζι...

      Διαγραφή
  13. πολλυ ορέος ο καθρευτής σου!!! Και εγω θελω εδο και καιρο εναν αντιστιχο.Μπορεις να μου πεις απο που τον ειχεσ αγοράσει? ^_^ χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκια μου χαιρομαι που σου αρέσει!!!!!θες να μου δωσεις καποιο mail ή καποιον αλλο τροπο επικοινωνιας για να σου πω???
      :-)

      Διαγραφή
  14. Είναι τέλειος θέλω κι εγώ να βρω έναν τέτοιο!! Μπορείς να μου στειλεις μηνυματάκι απο που τον αγόρασες? Σε ευχαριστώ και σου εύχομαι να τον χαρείς!! Εγώ αναγκαστικά στο μπάνιο βάφομαι και πρέπει να σηκώνομαι και στις μύτες γιατί ο καθρέφτης είναι ψηλά...Ασε!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θες να μου δωσεις καποιο mail ή καποιον αλλο τροπο επικοινωνιας για να σου πω???
    :-)

    στο blog σου δεν ειδα πουθενα καποιο mail... ή twitter ... ασχετο αλλα εγω νομιζα ειχα γραφτει στο blog σου αλλα τελικα.... you have a new follower beauty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχ...ποσο ζηλεψα αυτον τον καθρεφτη!!!μπορεις να μου πεις και εμενα που να τον ψαξω??το μεηλ μου ειναι akaripidou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολυ ωραιος...ειδικα για το μακιγιαζ...σουπερ!!! πολυ πρακτικος!!! αλλα η τιμη βρε παιδι μου.... αουτς!!! πολυ τσουχτερη οπως λες κι εσυ!! ειδικα για τις μερες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκιο... εγώ ευτυχώς τον πήρα πέρυσι το σεπτεμβρη σχεδόν και τωρα πια θεωρώ ότι ήταν επένδυση... δεν ξέρω αν τώρα πια θα έδινα τόσα λεφτά...

      Διαγραφή
  19. Ο σωστός καθρέπτης και ο σωστός φωτισμός είναι τελικά τα καλύτερα εργαλεία μακιγιάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ααα πολυ ωραιο και εγω θελω εντονο φως οταν βαφομαι γτ γενικα μπορεις να την πατησεισ!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι υπέροχος αλλά η τιμή τσούζει!!! εύχομαι να τον χαρείς στο έπακρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook