Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Strawberry obsession no 2

Καλημέρα φραουλίτσες μου!!!!!!

Πριν λίγο καιρό είχα μοιραστεί μαζί σας μερικά από τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα που έχουν γεύση και άρωμα φράουλας (το post θα το βρείτε εδώ...)



Η αλήθεια είναι ότι τώρα που έχει έρθει ο χειμώνας έχω αλλάξει λιιιιγο αρώματα και μυρωδιές ... Παρ΄όλα αυτά όμως η φράουλα έχει ειδική θέση στην καρδιά μου μιας και είχα πάθει πραγματικό εθισμό για περίπου 5 μήνες!!!!

Το παρακάτω σετάκι λοιπόν πραγματικά φωνάζει το όνομά μου και ασφαλώς το λατρεύω!!!!!!!!

Θέλετε να δείτε;;;;

Jump In and






Είναι ένα body butter*, ένα shower gel* και ένα lip gloss* από την σειρά "Ι love you"* και ασφαλώς και γω την αγαπώ πολύ!!!!

Αυτό που με ξεσήκωσε είναι η έντονη μυρωδιά. Με το που ανοίγεις το σακουλάκι σε πλυμμηρίζει η φράουλα!!!!!!

Τι άλλο θα μπορούσα να ζητήσω;;;; 

Μπαίνω στο μπάνιο και το απολαμβάνω!!! Οι ζεστοί υδρατμοί παρέα με το άρωμα της φράουλας σε κάνουν να νιώθεις ότι είναι ακόμα καλοκαίρι!




Βγαίνω από το μπάνιο και ανυπομονώ να βάλω το body butter. Σε αντίθεση με άλλα δεν είναι καθόλου μα καθόλου λιπαρό, απορροφάται πάρα πολύ γρήγορα και μπορώ να πιάσω το κινητό μου χωρίς να περιμένω... ΜΕΓΑΛΟ συν για μενα που το κινητό είναι προέκταση του χεριού μου....





Βάφομαι και το πρώτο gloss που θέλω να πιάσω είναι αυτό που μυρίζει φράουλα... Δεν σας κάνει πλέον εντύπωση ε;;;;; Λοιπόν με αυτό το gloss έχω μια love & hate σχέση. Στα συν του είναι ότι ασφαλώς μυρίζει αλλά κ έχει γεύση φράουλας και δεν κολλάει καθόλου μα καθόλου. (Σε αυτό παίζει μάλιστα να είναι και ένα από τα καλύτερα που έχω...) Τώρα με τον αέρα δεν έχω χειρότερο από το να κολλάνε τα μαλλιά μου στα χείλη μου οπότε πραγματικά το αγάπησα γι'αυτό.  Το μόνο μείων είναι ότι έχει μεγάλη τρύπα και αν δεν προσέξω βγαίνει πιο πολύ προϊόν απ'ότι μου χρειάζεται... 


ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΑΦΗΣ 

ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΦΡΑΟΥΛΑ

Αυτά λοιπόν! 

Και η εμμονή μου ασφαλώς συνεχίζεται... Αν γνωρίζεται κάποιο προϊόν με φράουλα που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και θα έπρεπε μην με ξεχάσετε...

Τα προϊόντα "Ι love you" μπορείτε να τα βρείτε στο All About Eve! Enjoy Shopping!












 
p.s. Από δω και πέρα κάθε Κυριακή θα υπάρχει ανοιχτό blog hop για 24 ώρες. Λεπτομέρειες για το τι είναι το blog hop θα βρείτε εδώ! Μην ξεχνάτε να επιστρέφετε κάθε Κυριακή!!!!

If you are big on all things internet, please subscribe to my blog and/or join the fan club on Facebook Cute&GirlyDMS , or Twitter CuteandGirlydms, or you can do all three!!!!!!!!!!!



10 σχόλια:

  1. Ax έχω το αφρόλουτρο και το gloss και τα αγαπώ τόσο πολύ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μ αρεσει καθολου η φράουλα σαν μυρωδιά ( μην με χτυπησεις) αλλα εχω ακούσει πολυ καλα λόγια για τις σειρές I love you. Ολο και κατι θα δοκιμάσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα μεχρι πριν 5 μηνες ουτε εμενα μου αρεσε... καθολου ομως... τωρα τι κλικ επαθα ξαφνικα δεν ξερω.......

      παντως οτι κ να δοκιμασεις θα περιμενω εντυπωσεις!

      Διαγραφή
  3. το ειχαμε καταλαβε για την φραουλα και για σενα τι σχεση υπαρχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι και εγώ σε φάση δοκιμής των ίδιων προϊόντων. ΑΠΛΑ ΤΑ ΣΠΑΝΕ! Με το gloss έχω το ίδιο θέμα. Την πρώτη φορά γέμισα παντού!!!αχαχα

    Εγώ είμαι στη φάση βανίλια- φράουλα. Κάθε βράδακι σκέφτομαι ''Αφρολουτρο κ κρέμα βανίλια ή φράουλα'';;; Ω ναι, τα σετάρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως τα σπανε! κρεμα ή βανιλια ε? δυσκολη επιλογη... ειδικα μετα το κερι που αγορασα........

      σεταρισμα δεν ειχα σκεφτει να κανω... θα δοκιμασω κ θα σου πω....

      Διαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook