Κυριακή 6 Μαΐου 2012

New Winner


Καλησπέρα!!!!!!!!!!!

Μια εκ των δύο καινούργιων νικητριών του διαγωνισμού δεν επικοινώνησε μαζί μου στο προβλεπόμενο διαστημα. Στην θέση της λοιπόν αναγκάστηκα να διαλέξω 1 καινουργιa κοπέλa!




Είστε λοιπόν έτοιμες για να μάθετε τα ονόματα της τυχερής νικητριας;;;;;




                           

                           



Στην θέση της Sofi Sotiropoulou που επισης δεν απάντησε κληρώθηκε η Maria Koufou αλλά και αυτή δεν απάντησε. 

Την θέση τους λοιπόν παίρνει η


Glyko Paramithenia!!!!



Συγχαρητήρια! Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!


Τους υπόλοιπους νικητές μπορείτε να τους βρείτε εδώ και εδώ


Η τυχερή νικήτρια έχει ενημερωθεί ήδη και μέσω e-mail και θα πρέπει μέχρι την Τρίτη 8 Μαϊου του 2012 να επικοινωνήσει μαζί μου (το mail μου είναι cuteandgirlydms@gmail.com) για να μου στείλει την διευθυνσή τους έτσι ώστε να τους αποσταλεί το δώρο τους. Σε αντίθετη περίπτωση θα κληρωθει στην θέση της καινούργια νικήτρια. Λυπάμε που δεν μπορώ να τους αφήσω περισσότερο χρόνο.


ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Θέλω να σας διευκρινήσω ότι τα δώρα ΔΕΝ τα έχω εγώ. Εγώ θα στείλω στην εταιρία Harvey Prince τις διευθύνσεις σας και εκείνοι θα σας στείλουν το δώρο σας. Το e-mail με τις διευθύνσεις σας θα σταλεί στην εταιρία αφού συγκεντρώσω τα στοιχεία και των 20 νικητών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος και αυτό γιατί μπορεί μερικοί να μην απαντήσουν και να πρέπει να δωθεί καινούργιο χρονικό περιθώριο στους καινουργιους νικητές για να επικοινωνήσουν μαζί μου. Για να έχετε όμως μια γνώση του τι γίνεται όταν στείλω στην Harvey Prince το e-mail θα σας ενημερώσω και μέσω facebook και μέσω twitter.



Αν δεν κερδίσατε δεν πρέπει να λυπάστε καθώς ελπίζω ότι σύντομα  θα υπάρξουν και νέοι διαγωνισμοί! Απλά μείνετε συντονισμένοι!!!!

2 σχόλια:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook