Κυριακή 29 Απριλίου 2012

And the Winners are..... ❣❣❣ ❣❣❣

Καλησπέρα!!!!!!!!!!!

Ο διαγωνισμός ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Οι 2.928 συμμετοχές σας, μου έδωσαν μεγάλη χαρά! Σας ευχαριστώ όλους πάρα πάρα πολύ!!!

Πριν την ανακοίνωση των νικητών θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ για μία ακόμα φορά την εταιρία Harvey Prince για τα δώρα του διαγωνισμού!!!!!!! 

Είστε λοιπόν έτοιμες για να μάθετε τα ονόματα των τυχερών νικητών;;;;;



Οι νικητές που κερδίζουν το αρώμα Ageless (50ml) είναι:

 
  •  Evita Liconnue 
  •  Βαρβάρα Φωτιάδου
  •  jenny
  •  elena
  •  Peli Dieri
  •  Mary Anderadaki
  •  Maria Kilimi Salvatore
  •  Demitra Giote
  •  Katerinaki Dem Demertzi
  • Daphne

Οι νικητές που κερδίζουν το σαπούνι Ageless (250γρ) και ένα roll on του αρώματος είναι:

 
  •  Eirini Rigopoulou
  •  Sofia Sotiropoulou
  •  Lena Margaritopoulou
  •  Rousalia Prousalo
  •  Despoina Sfm
  •  Aggeliki Kalemi
  •  Μαρινα Λακιωτη
  •  Ευη Σολωμου
  •  Vasiliki Sfv
  •  Noelia C'est Mon Abine


Οι τυχεροί νικητές θα ενημερωθούν εντός της ημέρας και μέσω e-mail και θα πρέπει μέχρι την Παρασκευή 4 Μαϊου του 2012 να επικοινωνήσουν μαζί μου (το mail μου είναι cuteandgirlydms@gmail.com) για να μου στείλουν την διευθυνσή τους έτσι ώστε να τους αποσταλεί το δώρο τους. Σε αντίθετη περίπτωση θα κληρωθούν στην θέση τους καινούργιοι νικήτές.

ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΥΧΕΡΟΥΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

Θέλω να σας διευκρινήσω ότι τα δώρα ΔΕΝ τα έχω εγώ. Εγώ θα στείλω στην εταιρία Harvey Prince τις διευθύνσεις σας και εκείνοι θα σας στείλουν το δώρο σας. Το e-mail με τις διευθύνσεις σας θα σταλεί στην εταιρία αφού συγκεντρώσω τα στοιχεία και των 20 νικητών. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος και αυτό γιατί μπορεί μερικοί να μην απαντήσουν και να πρέπει να δωθεί καινούργιο χρονικό περιθώριο στους καινουργιους νικητές για να επικοινωνήσουν μαζί μου. Για να έχετε όμως μια γνώση του τι γίνεται όταν στείλω στην Harvey Prince το e-mail θα σας ενημερώσω και μέσω facebook και μέσω twitter.



Αν δεν κερδίσατε δεν πρέπει να λυπάστε καθώς ελπίζω ότι σύντομα  θα υπάρξουν και νέοι διαγωνισμοί! Απλά μείνετε συντονισμένοι!!!!

Thank you 


21 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!! Ελπίζω να είμαι και εγώ ανάμεσα τους την επόμενη φορά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί έγινε Μαρία Ανδρεαδάκη; Τώρα που κερδίσαμε δεν γκρινιάζουμε;
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ συγχαρητήρια σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια κορίτσια! εύχομαι την επόμενη φορά να χαίρομαι κι εγώ με κάποιο δώρο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνη μου μακαρι! ελπιζω συντομα να μπορεσω να εχω εναν ακομα διαγωνισμο

      Διαγραφή
  5. ευχαριστω πολυ που με επιλεξατε::::::::::::::::::::

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να είμαι ειλικρινής δεν θυμόμουν αν είχα δηλώσει συμμετοχή και να φανταστείς είναι η πρώτη φορά που κερδίζω!!! :) Σ' ευχαριστώ πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όλους και ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα δώρα που μας πρόσφερε το Blog σου και η εταιρεία Harvey Prince!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρμομαι που σας αρεσαν κ ελπιζω να μου δωθουν συντομα κ αλλες τετοιες ευκαιριες!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια! Ειδα το όνομα μου στους νικητές αλλά δεν ξέρω αν είμαι εγώ γιατί δεν μου έχει έρθει mail...μπορείς να το κοιτάξεις; Οπως και να έχει συγχαρητήρια σε όλες!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. jenny μου , jenny που κερδισε έχει ήδη λάβει e-mail και μου έχει ηδη στειλει τα στοιχεια της =)

      μαλλον ειχατε το ιδιο ονομα αλλα μεσα απο το rafflecopter κραταω και άλλα στοιχεια οπως το mail οποτε ξερω οτι δεν εχει γινει καποιο λαθος...

      Λυπαμε που αυτη την φορα δεν εισαι μεσα στους τυχερους ... σου ευχομαι ολοψυχα την επομενη φορα να κερδισεις!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη απάντηση σου!! Συγχαρητήρια στην άλλη jenny λοιπόν! Έχεις ένα πολύ ωραίο blog και χαίρομαι πάντα να διαβάζω τα post σου και να συμμετέχω στους διαγωνισμούς σου, άσχετα με το αποτέλεσμα!! Με το καλό και στον επόμενο διαγωνισμό,λοιπόν! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα χαιρομαι πολυ που σου αρεσει το blog!!!!!!!

      μακαρι την επομενη φορά να είσαι πιο τυχερή!!!!!!!!!!!

      = )

      Διαγραφή
  11. pw exeis kanei polla giveaways...polla ++++ gia ena blog :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook