Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Γιατι το αρωμα ειναι μια υποθεση προσωπικη...

Πρόκειται ίσως για μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες των περισσότερων γυναικών και ασφαλώς και δική μου!

Το άρωμα, όχι μόνο κρύβει μέσα του τη μαγεία των εικόνων των καλύτερων στιγμών μου αλλά μπορεί να μου φτιάξει την διάθεση μέσα σε μερικά μόνο δευτερόλεπτα. Τι κι αν δεν έχω χρόνο να φτιάξω τα μαλλιά μου και να βαφτώ. Πριν φύγω από το σπίτι σίγουρα θα προλάβω να φορέσω μερικές σταγόνες από το αγαπημένο μου άρωμα πίσω από τα αυτιά.  

Και η αλήθεια είναι πως για μένα τουλάχιστον δεν έχει σημασία αν το άρωμα στο οποίο αναφέρομαι είναι ενός γνωστού οίκου ή ενός τελείως άγνωστου ή ακόμα και αν πρόκειται για άρωμα τύπου. Αρκεί βέβαια να μπορώ να ταξιδέψω με τη μυρωδιά του και να δημιουργήσω με αυτό υπέροχες αναμνήσεις. 

Αν όμως ανήκεις στην κατηγορία αυτών που θεωρούν ότι τα αρώματα τύπου δεν ικανοποιούν τις απαιτήσεις σου θέλω να μοιραστώ μαζί σου τους λόγους για τους οποίους τα θεωρώ απαραίτητα στο boudoir μου.


  • Ο πιο προφανείς λόγος είναι ασφαλώς ο οικονομικός καθώς πολλών η τσέπη δεν αντέχει να διαθέσει τα χρήματα για να πάρουν το αγαπημένο τους άρωμα κατευθείαν από τον οίκο που ανήκει.
  • Ενώ ένας ακόμα είναι ότι το άρωμα τύπου όπως και το αντίστοιχο body lotion ή body butter μπορείς να ζητήσεις να στο φτιάξουν όσο δυνατό εσύ επιθυμείς. Μπορούν δηλαδή να ενισχύσουν την ποσότητα του αιθέριου ελαίου εάν τους ζητηθεί. Θα το παρασκευάσουν μάλιστα εκείνη την ώρα, μπροστά σου. 
Αν λοιπόν το άρωμα που έχεις και λατρεύεις δεν διαρκεί πάνω σου δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις το αντίστοιχο άρωμα τύπου ζητώντας να είναι λίγο πιο δυνατό.

extra tip: για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια βάλτε το άρωμα στην κατάψυξη... θα με θυμηθείτε. 

Και αν οι περισσότεροι σταματάνε εκεί εγώ έχω κι' άλλους λόγους να σου δώσω. 

Ας υποθέσουμε λοιπόν πως όχι μόνο μπορείς αλλά και θέλεις να αγοράσεις το αγαπημένο σου άρωμα από τον οίκο του. Ακόμα και τότε το άρωμα τύπου σου είναι απαραίτητο ως συνοδευτικό. 

  • Δεν ξέρω αν σου έχει τύχει να δοκιμάζεις σε ένα κατάστημα ένα άρωμα, να νομίζεις ότι σου ταιριάζει και ότι αυτό είναι το ένα και μοναδικό και μετά από δύο ή τρεις φορές να νιώθεις ότι τελικά δεν ήταν το "σωστό".  Ή ακόμα να είσαι σε δίλημμα ανάμεσα σε δύο ή και τρία αρώματα και να μην ξέρεις πιο να διαλέξεις. Δεν θα ήταν καλύτερο να είχες κάνει τη δοκιμή αυτή με ένα άρωμα τύπου. Έτσι και λιγότερα χρήματα θα είχες ξοδέψει και περισσότερες επιλογές θα είχες δοκιμάσει μέχρι να αποφασίσεις.
  • Ένας άλλος λόγος είναι ότι εγώ προσωπικά θέλω να κουβαλάω πάντα το αγαπημένο μου άρωμα στο αυτοκίνητό μου αλλά και την τσάντα μου προκειμένου να μπορώ να το ανανεώνω σε τακτά χρονικά διαστήματα. Χρειάζομαι λοιπόν τρία μπουκαλάκια. Το κόστος είναι μεγάλο αλλά δεν είναι αυτό το μόνο πρόβλημα. Στο boudoir μου και τελείως προστατευμένο έχω το αυθεντικό. Στην τσάντα μου όμως που την παρατάω από δω και από κει προτιμώ να έχω ένα άρωμα τύπου. Έτσι δεν θα χρειάζεται να ανησυχώ σε περίπτωση που σπάσει το μπουκάλι ή σε περίπτωση που το βγάλω και το ξεχάσω κάπου. Ειδικά αυτό το τελευταίο, χωρίς ίχνος υπερβολής, μου έχει συμβεί τουλάχιστον τρεις φορές τον τελευταίο χρόνο. Και μέσα στο αυτοκίνητο όμως επειδή εκτίθεται σε διαφορετικές και ακόμα ακόμα ακραίες θερμοκρασίες μέσα στο χρόνο (πολύ ζέστη αλλά και πολύ κρύο) είναι πιθανό να χαλάσουν οπότε και πάλι προτιμώ μαζί μου να κουβαλάω ένα άρωμα τύπου. 



Εγώ τα δικά μου λοιπόν τα προμηθεύομαι από το Αρωματοπωλείο Ελιξίριο* και την γλυκύτατη Μαριάνθη.


Μπορεί η αγάπη της για τον κόσμο των αρωμάτων αλλά και η ευγένειά της να τράβηξαν την προσοχή μου. Η ποιότητα των προϊόντων της όμως κέρδισε την εμπιστοσύνη μου. 

Τα πλούσια αρώματα αλλά και οι βελούδινες υφές των προϊόντων της ικανοποιούν εύκολα ακόμα και τις πιο απαιτητικές από εμάς! 

Λάτρεψα την πυκνή υφή των body butter της που είναι ιδανικά για το βράδυ μιας και προσφέρουν πλούσια ενυδάτωση και θρέψη στο δέρμα αλλά και την λεπτή και γρήγορα απορροφήσιμη υφή των body lotion της που είναι ιδανικά για να κάνουν το άρωμα μου να διαρκεί ακόμα περισσότερο μέσα στην ημέρα!

Ακόμα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα όμως είναι φτιαγμένο με κέφι και μεράκι. Αν δεν με πιστεύεις δεν έχεις παρά να κάνεις μία βολτούλα ... (να εδώ). Είμαι σίγουρη πως θα εντυπωσιαστείς με την μεγάλη ποικιλία ακόμα και των πιο τελευταίων αρωμάτων.

Εγώ λάτρεψα το La nuit Tresor που κρύβει μέσα του το άρωμα της Ανατολής ενώ αποτελείται από μερικές από τις πιο σπανιότερες πρώτες ύλες. Μια σαγηνευτική καρδιά αιθέριου ελαίου μαύρου τριαντάφυλλου, με μια ερωτική πινελιά απόλυτου αιθέριου ελαίου ορχιδέας βανίλιας Ταϊτής, κάτω από ένα μυστηριώδες πέπλο λιβανιού, αιθέριου ελαίου πάπυρου και πραλίνας λίτσι συνδυάζονται δίνοντας ένα μαγικό αποτέλεσμα.

Ενώ έπαιξα λίγο και με το Love Chloe. Είναι το άρωμα «συνένοχος» στην ιεροτελεστία που ακολουθεί μια γυναίκα για να γίνει όμορφη. Το άρωμα Love Chloé συγκεντρώνει όλους τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιούν στην ορολογία της αρωματοποιίας, προκειμένου να περιγράψουν ένα άρωμα. Αφήνει όμως τη δική της αύρα… ένα αέρινο αρωματικό σύννεφο που αγκαλιάζει την επιδερμίδα, ένα εκλεπτυσμένο τελείωμα, μια απάλη, πουδρέ, αισθησιακή μυρωδιά με λουλουδάτη τάση. Αυτό το άρωμα είναι ένα απόσταγμα συναισθημάτων. 

Αυτοί που με γνωρίζουν καλά βέβαια, διαβάζοντας αυτές τις γραμμές είμαι σίγουρη πως υποψιάζονται αυτό που θα ακολουθήσει... Η "βολτούλα" που σου πρότεινα δεν θα μπορούσε παρά να είναι και η δική μου επιλογή για να περάσω όσο πιο διασκεδαστικά γίνεται αυτό το κρύο χειμωνιάτικο Σαββατόβραδο στο σπίτι.

Επόμενα στη λίστα μου είναι τα scrub της στα 3 πιο αγαπημένα μου αρώματα αλλά και 2-3 μάσκες από την Bomb Cosmetics που λατρεύω. Απαραίτητα βέβαια και 2 λαδάκια για τα επόμενα Beauty recipes που έρχονται στο blog πολύ σύντομα...!!! 

Αυτό το τελευταίο βέβαια ας μείνει μεταξύ μας γιατί κάποιοι εδώ στο σπίτι υποστηρίζουν πως στο τέλος δεν θα χωράω στο δωμάτιο...

Αν δοκιμάσεις τα προϊόντα της θα περιμένω τις εντυπώσεις σου. Πριν φύγεις όμως θα ήθελα να μοιραστείς μαζί μας αν χρησιμοποιείς αρώματα τύπου αλλά και για πιο λόγο.

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!!!


τις πληροφορίες για τα αρώματα τις πήρα από το Αρωματοπωλείο Ελιξίριο


2 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφερον post όπως και το μαγαζι αυτό! εχω τσεκαρει την ιστοσελιδα τους και το instagram τους και είναι πολύ δελεαστικο! filiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ καλή σκέψη να έχουμε ένα άρωμα τύπου στην τσάντα μας!!! επίσης το καλύτερο είναι να φοράμε από κάτω την κρέμα σώματος και πάνω το άρωμα για μεγαλύτερη διάρκεια. επίσης έχω ακούσει να βάζουμε πχ στον καρπό λίγη άοσμη βαζελίνη και από πάνω να ψεκάζουμε το άρωμα για μεγαλύτερη διάρκεια! αυτό το τελευταίο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη, όμως για να το λένε.. :) φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook