Τρίτη 2 Απριλίου 2013

7 DAYS ~ 7 REVIEWS

Hello ladies!!!!!

Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να ξεκινήσω ένα καινούργιο project εδώ στο blog το οποίο  ελπίζω να  σας αρέσει πολύ!



Στόχος ήταν όπως πολύ σωστά καταλάβατε να ανεβαίνει ένα review κάθε μέρα αυτή την εβδομάδα...Ναι Ναι Ναι! Πολύ σωστά διαβάσατε! 

7 μέρες ~ 7 reviews

Δυστυχώς ο αγαπημένος μου φίλος ο  blogger δεν μου έκανε το χατήρι χτες... Δεν ανέβασε το post που είχα προγραμματίσει για εσάς. Έτσι λέω να ξεκινήσουμε απο σήμερα....!!!!!!!!!!!!

Θέλετε να δείτε πιο θα είναι το πρώτο προϊόν με το οποίο θα ξεκινήσουμε αυτή την σειρά των review;;;

Jump In and

Iso - Urea Lait από την La Roche Posay!

Το προϊόν αυτό είναι ένα body milk που σκοπό έχει να ενυδατώσει και να μαλακώσει τις δύσκολες περιοχές στο σώμα μας όπως είναι οι αγκώνες, τα γόνατα, οι αστράγαλοι και όποιο άλλο σημείο στο σώμα μας παρουσιάζει έντονη ξηρότητα.


Οι ειδικοί συστήνουν να το χρησιμοποιούμε 2 φορές τη μέρα σε καθαρή επιδερμίδα.

Το μπουκάλι είναι πλαστικό και έχει μέσα 200ml , 12 μήνες ζωής και στοιχίζει αν θυμάμαι καλά 15 ευρώ.

Είναι paraben free και δυστυχώς δεν βρήκα κάπου τα υπόλοιπα συστατικά του για να σας τα δείξω...  =(

Ας έρθουμε όμως στο δια ταύτα. Ποιά είναι οι δική μου γνώμη για το προϊόν;;;

Είναι πραγματικά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. Το έχω λατρέψει!!! Μου προσφέρει ενυδάτωσει και μεταξένιο δέρμα μέσα σε λίγες μόνο ώρες. Είναι νομίζω ιδανικό και για ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πολύ έντονη ξηρότητα. Εγώ το χρησιμοποιώ σε όλο μου το σώμα και όχι μόνο στις  δύσκολες περιοχές και μου αρέσει πάρα πολύ. Έτσι τον τελευταίο καιρό έχω αντικαταστήσει όλα τα body lotion, τα  body butter και τις κρέμες χεριών που είχα μέχρι τώρα δίπλα στο κρεβάτι μου, με το ISO Urea Lait. Είναι πραγματικά απίστευτη η ευκολία που μου έχει προσφέρει. Φανταστείτε πως ήταν το μοναδικό προϊόν που πήρα μαζί μου σε πρόσφατο ταξίδι. Για όσους με γνωρίζουν μάλιστα καλά, τους  φάνηκε τόσο μα τόσο περίεργο μιας και συνήθως παίρνω μαζί μου ότί έχω και δεν έχω.


Σημαντικό επίσης είναι ότι πρόκειται για ένα body milk αρκετά λιπαρό. Θέλει σε μένα περίπου ένα  πεντάλεπτο ίσως και λίγο παραπάνω για να απορροφηθεί πλήρως.  Ξέρω ότι αυτό μπορεί να μην αρέσει σε όλους αλλά, εμένα δε με ενοχλει καθόλου μιας και μετά το αποτέλεσμα είναι τόσο μα τόσο καλό για το δέρμα μου.  Επιλέγω όμως για το λόγο αυτό να το φοράω μόνο πριν κοιμηθώ το βράδυ και όχι το πρωί.

Η λιπαρρότητα όμως έχει και τα καλά της. Εξαιτίας της, χρειάζεστε μόνο μια μικρή ποσότητα την οποία θα απλώσετε καλά στις περιοχές που θέλετε οπότε η συσκευασία των 200ml θα σας κρατήσει πολύ καιρό. 

Όπως καταλάβατε έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. Το θεωρώ must have και σας το προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη!!!!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Πως σας φάνηκε;;; Τι άλλο θα μου προτείνατε να δοκιμάσω από την συγκεκριμένη εταιρεια;;;

Αυτά για την ώρα και μην ξεχνάτε να επιστρέφετε κάθε μέρα για να δείτε το καινούργιο μας review και να χαμογελάτε!


Follow me on

               
  



6 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το post σου! :)
    Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο αλλά με έβαλες σε σκέψεις...!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ξεκίνημα, λοιπόν!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία η ιδέα σου για τα review σε 7 μέρες! Έχει κάποιο άρωμα το συγκεκριμένο body milk;
    Φιλιά

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. polu endiaferon!!eidika gia emena pou exw arkate xiri epidermida sto swma!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη αρχη!!!!
    δεν εχω 5 λεπτα ματια μου να περιμενω την απορροφηση :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το έχω δοκιμάσει όμως σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook