Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Ugg obsession


My new obsession!!!!!!!!

Όλο το χειμώνα σκεφτόμουν... Θέλω δε θέλω... Θέλω δε θέλω... Ε λοιπόν τις θέλω!!! Και όταν τις είδα έτσι να με κοιτάνε στο Spartoo.gr ήμουν σίγουρη πως μου μιλούσαν κι'αυτές γιατί εγώ ασφαλώς και τους μιλούσα!!!!

 Η αυστραλιανή εταιρεία Ugg έγινε διάσημη σε όλο τον κόσμο λόγο αυτών των παπουτσιών μιας και είναι μακράν τα πιο ζεστά  τα πιο ανθεκτικά γυναικεία παπούτσια!

Θέλετε να δείτε ποιες είναι τα αγαπημένα μου σχέδια;;;


Αυτό το μπλε ελεκτρικ νομίζω το έχω λατρέψει...κάνει την διαφορά! Μπορεί να μην είναι για κάθε μέρα αλλά όλοι χρειαζόμαστε λίγο χρώμα στη ζωή μας.... Έτσι δεν είναι;;;



Τα επόμενα 3 είναι old time classic σχέδια! 




Πολλές φορές έχω δει μπότες που ενώ μου αρέσουν δεν μπορώ να τις βάλω γιατί ενώ μου κάνουν σαν παπούτσια δεν μου κάνουν στις γάμπες. Έτσι αυτού του τύπου οι Ugg μου αρέσoυν πολύ γιατί έχουν κουμπάκια και αυτή η τσαχπινιά νομίζω βοηθάει και όσους έχουν λίγο πιο χοντρή γάμπα όπως εγώ... ;)


Και επειδή είπαμε για τσαχπινιά δείτε και αυτές!!!! so Sparkly and so Girly!!!! So me!!!!!



Φανταστείτε ότι μιλάω τόσο γι'αυτες και ακόμα δεν έχω αποκτήσει το δικο μου ζευγάρι... Δε σας λέω τι έχει να γίνει όταν τις αποκτήσω... Αχ βρε Sparto.gr τι μας κάνεις... Φωτιές που μου άνεψες πάλι...

Εσείς έχετε UGG? Είναι τόσο καλά όσο τα φαντάζομαι;;; ΝΑ ΠΑΡΩ????
Αν δεν έχετε τις θέλετε όσο και γω;;;;;;




Follow me on

                 
  




10 σχόλια:

  1. exo sthn katoxh mou 2 k leo na paro k trito zeygari! na tis pareis einai yperoxes

    Savina
    The Blossom Girls♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααχ ναι?????? τελεια!!!! τωρα θελω πιο πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ευχαριστω!!!!!

      Διαγραφή
  2. UGGly.....xaxaxaxa,
    ενταξει γουστα ειναι αυτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν σου αρεσουν οι ugg?????????????? εγω τις λατρευω!!!!!!! =)

      Διαγραφή
  3. Στο ίδιο δίλημμα και εγώ: να τις πάρω ή όχι; Μου αρέσουν ή μπα;
    Αυτές με τα κουμπάκια πάντως και εμένα μου αρέσουν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε ναι! εχουν αυτη την τσαχπινια που κανει την διαφορα!!!!!!! εγω νομιζω ειμαι πιο πολυ στο "μου αρεσουν και τις θελω" λολ

      Διαγραφή
  4. 'εχω τρια ζευγάρια και τις έχω υπεραγαπήσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μακάρι να είχα και άλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. exw 2 xilioforemena zeygaria k sigoura tha parw k alles.. exw mple kai gkri.. thelw na dokimasw k ena entono xrwma.. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η δεύτερη πρέπει να είναι τέλεια. Είμαι και κρυουλιάρα!
    Φιλάκια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook