Κυριακή 31 Δεκεμβρίου 2017

Η παραμονη εχει τα μυστικα της

Μπορεί να μην τα λέμε τόσο συχνά όσο θα ήθελα αλλά ένα είναι σίγουρο. Τέτοιες μέρες δεν σας αφήνω ποτέ μόνους. Πάντα εδώ, πάντα μαζί! Προετοιμαζόμαστε για την νέα χρονιά παρέα! Με κέφι και χαμόγελο! 

Φτιάξτε λοιπόν μία ζεστή σοκολάτα, βάλτε τις πιο άνετες και μαλακές σας παντόφλες και καθίστε να τα πούμε!


Η δικιά μου προετοιμασία ξεκινάει από νωρίς το πρωί της παραμονής. Προσπαθώ πάντα να μην έχω υποχρεώσεις εκείνη την ήμερα για να μπορώ να προετοιμαστώ όπως ακριβώς θέλω. Μου αρέσει να πίνω τον καφέ μου και να ακούω τα παιδιά που έρχονται να μου πουν τα κάλαντα. Μετά μαζεύω το σπίτι και να αφιερώνω το υπόλοιπο της ημέρας μου στον εαυτό μου! 

Ξεκινάω με ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο που το συνοδεύω πάντα με αγαπημένα αρώματα αλλά και με μάσκες για το πρόσωπο και τα μαλλιά. Τελειώνοντας χώνομαι  στα πιο ζεστά και απαλά μου ρούχα για να αισθάνομαι όσο πιο άνετα γίνεται και κάνω ένα διάλειμμα γιατί πρέπει να ανάψω το τζάκι που αποτελεί την συντροφιά μου αυτές τις μέρες!
 

Κρέμες για το πρόσωπο, βάψιμο νυχιών αλλά και δύο σταγόνες από το αγαπημένο μου άρωμα, είναι μερικά μόνο από όσα ακολουθούν! Ότι πρέπει δηλαδή για να αισθάνομαι όμορφη και περιποιημένη!

Προς το τέλος της ημέρας ετοιμάζομαι για το ρεβεγιόν με ένα εντυπωσιακό outfit, το οποίο πάντα συνδυάζεται με πανύψηλες γόβες και κόκκινο κραγιόν! Τονίζω τα μάτια μου τόσο όσο και φοράω το πιο λαμπερό μου χαμόγελο προκειμένου να υποδεχτώ τους φίλους μου! 

Η αγκαλιά τους, είναι η καλύτερη συντροφιά μου!!!!


Εσείς τι κάνετε την παραμονή της πρωτοχρονιάς;;;

Εύχομαι η καινούργια χρονιά να σας φέρει όλα όσα επιθυμείτε! Υγεία, γέλια, χαρές και υπέροχες στιγμές με τους αγαπημένους σας! Μακάρι όλα σας τα όνειρα να πραγματοποιηθούν και τα μάτια σας να λάμπουν πάντα από ευτυχία!!!!!!

Μέχρι την επόμενη φορά να φροντίζετε τον εαυτό σας και όχι μόνο!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook