Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Winter must haves (part 1)

When life gives you rainy days, wear cute boots and jump in the puddles!!! 



Ίσως να είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου μότο... Επειδή όμως οι τελευταίες μέρες παραήταν βροχερές, κυριολεκτικά βροχερές θέλω να μοιραστώ μαζί σας τα μυστικά που χρησιμοποιώ για να κάνω τις σταγόνες τις βροχής να με προσπερνάνε!!!!


Αφού εξοπλιστώ με τα βασικά και απαραίτητα που δεν είναι άλλα από μία ομπρελίτσα, ένα ζεστό μπουφάν αλλά και τις απίστευτα άνετες μπότες βροχής μου, βάζω τα πράγματά μου στην υπέροχη τσάντα που πρόσφατα αγόρασα και είμαι έτοιμη για νέες περιπέτειες. Και επειδή όσο πιο πολλές ώρες χρειαστεί να λείψω από το σπίτι τόσο πιο πολλά πράγματα μου αρέσει να έχω μαζί μου για να νιώθω ασφάλεια, το μέγεθος τη τσάντας πρέπει να είναι μεγάλο.... Πολύ μεγάλο!

Εκτός όμως από τα απολύτως απαραίτητα για όλους μας, δεν ξεχνάω να την εξοπλίσω τσάντα μου και με τις αγαπημένες μου beauty αμαρτίες!


  • Το αγαπημένο μου lip balm από την Neutrogena. 

Πλούσιο, ενυδατικό, με ένα εξαιρετικά ελαφρύ άρωμα ικανό να ενυδατώσει ακόμα και τα πιο σκασμένα χείλη.
  • Αλλά και την κρέμα χεριών που μου έχει γίνει πλέον απαραίτητη και έχει το άρωμα της φραουλίτσας. Τι άλλο; 

Ενυδατική, μικρή σε μέγεθος, με γρήγορη απορρόφηση και υπέροχο άρωμα.

Γυρίζοντας όμως σπίτι χρειάζομαι ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο γεμάτο  ζεστές καραμελένιες  μυρωδιές, που είναι ικανές να με ταξιδέψουν, και πολύ πολύ αφρό! 


Το τέλος δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει τις πιο ζεστές, cozy και ασφαλώς χριστουγεννιάτικες κάλτσες που είχα ποτέ αλλά και μία κούπα ζεστής σοκολάτας! 

Εσάς πώς σας αρέσει να περνάτε τις βροχερές μέρες; Ποια είναι τα δικά σας must have;


Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάτε να αγαπάτε και να φροντίζετε τον εαυτό σας!


2 σχόλια:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook