Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Let's do some shopping ... !!!

Αγαπημένες μου!

Σήμερα θα ήθελα να ταξιδέψουμε μαζί σε έναν πολύ ιδιαίτερο προορισμό στον οποίο φαίνεται να έχουμε όλες αδυναμία.


Το καλοκαίρι βλέπετε είναι πλέον για τα καλά εδώ, η ζέστη είναι αφόρητη και γω αν και πολύ αργά "κατέβασα" το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε τα καλοκαιρινά μου ρούχα και παπούτσια. Ανακάλυψα καλά κρυμμένους θησαυρούς που είχα πραγματικά ξεχάσει αλλά και μερικά κενά στην γκαρνταρόμπα μου.


Βάλτε λοιπόν το πιο ελαφριά και άνετα ρούχα που διαθέτετε, πάρτε ένα ποτήρι κρύο χυμό και ελάτε να περάσουμε μαζί μερικά λεπτά κάνοντας αυτό που εμείς οι γυναίκες αγαπάμε περισσότερο από κάθε τι!

Online shopping φυσικά!

Δε θα με αφήσετε μόνη μου... Έτσι δεν είναι; Είστε έτοιμες ;!;!;!

Ξεκινώντας θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας πως αν και θα μπορούσατε άνετα να με φωνάζετε μικρή σαρανταποδαρούσα (γιατί μόνο μία τέτοια θα έκρυβε με τόσο μεγάλη επιτυχία τόσα πολλά ζευγάρια παπούτσια στις ντουλάπες της) ο αριθμός των καλοκαιρινών υποδημάτων μου είναι φέτος πολύ μικρότερος από τον αναμενόμενο... Οι καλοκαιρινές μου τσάντες δε, για κάποιο λόγο που πραγματικά δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να εντοπίσω έχουν μειωθεί δραματικά. 

Δεν ξέρω αν σας έχει συμβεί ποτέ αλλά νιώθω ότι έχω κάπου αποθηκευμένα πράγματα που δεν μπορώ να θυμηθώ όντας όμως σίγουρη ότι τα έχω ψάξει όλα...

Και μπορεί να προβληματίστηκα για μερικά λεπτά, σύντομα όμως βρήκα την καλύτερη λύση στο πρόβλημά μου, η οποία για μία ακόμα φορά είχε να κάνει με τα ψώνια!

Οι επιλογές είναι πάντα ατελείωτες και ο πειρασμός ακόμα μεγαλύτερος... 


















Ψηλά, χαμηλά, με στρας και έντονα χρώματα με κάνουν να μην ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω... Πάντα υπάρχει το καινούργιο, το διαφορετικό που είναι κατάλληλο για μια ειδική περίπτωση.

Και επειδή ένα ζευγάρι παπούτσια πρέπει πάντα να συνοδεύεται από μία εντυπωσιακή τσάντα έριξα μία ματιά κι εκεί. 



















Που τελικά κατέληξα δεν θα σου πω σήμερα μιας και θέλω πρώτα να ακούσω τη γνώμη σου... Τι είναι αυτό που σου αρέσει; Τι είναι αυτό που σε κάνει να νιώθεις ο εαυτός σου το καλοκαίρι και τι είναι αυτό που στο τέλος αγοράζεις;

Με τι γέμισε το καλάθι μου θα σου πω πολύ πολύ σύντομα μιας και περιμένω το δέμα μου από μέρα σε μέρα... Το σίγουρο είναι ότι θα το βρεις στις φωτογραφίες που κοιτάς... 

Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!

Οι φωτογραφίες είναι από το Spartoo.gr

2 σχόλια:

  1. Πολλά φετίχ μαζεμένα!!! Πόσα να αντέξουμε πια?! Δε μας λυπάσαι καθόλου???!!
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειδικά τα παπούτσια είναι τρέλα!!! το καλοκαίρι τα σανδάλια είναι πολύ καλή επιλογή και τα ψηλά κομψά πέδιλα! καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook