Σάββατο 30 Απριλίου 2016

Let ’s get ready for tomorrow

Μια ανάσα πριν από το Πάσχα και με σύμμαχο τον καλό καιρό έχουμε όλοι ξεκινήσει τις προετοιμασίες.

Δεν ξέρω πως σας αρέσει εσάς να περνάτε αυτές τις μέρες αλλά εμένα με βρίσκουν συνήθως σε έναν υπέροχο κήπο γεμάτο λουλούδια. Να ψήνουμε, να πίνουμε και να διασκεδάζουμε. Χαλαρές οικογενειακές στιγμές υπό τον ήχο της μουσικές που συνοδεύονται όμως και από πάρα πολύ τρέξιμο και κυρίως πάρα πολύ μαγείρεμα αλλά και ατελείωτες διαδρομές μέχρι τη στιγμή που θα κάτσουμε πλέον όλοι μαζί στο Πασχαλιάτικο τραπέζι.

Αυτός είναι και ο λόγος που δεν μου αρέσει να ντύνομαι και πολύ επίσημα. Δίνω όμως μεγάλη έμφαση και προσοχή στο τι θα φορέσω. Θέλω να νιώθω άνετη για να μπορώ να χαρώ τις στιγμές αυτές ακόμα περισσότερο χωρίς να με ενοχλούν τα ψηλά παπούτσια μου ή τα στενά μου ρούχα.

Επιλέγω λοιπόν συνήθως, τα αγαπημένα μου αθλητικά.




Αν όμως τα αθλητικά δεν είναι για σένα μπορείς να δοκιμάσεις και τα boat shoes που τα τελευταία χρόνια είναι τόσο στη μόδα! Μπορείς να τα φοράς ατελείωτες ώρες χωρίς να κουράζεσαι ενώ είναι και λίγο πιο formal από τα αθλητικά. Τόσο όμως, όσο χρειάζεται μια τέτοια μέρα.



Τέλος υπάρχει πάντα και η ασφαλής επιλογή που ακούει στο όνομα μπαλαρίνες...




Μην ξεχάσεις να συνοδεύσεις την εμφάνισή σου με ιδιαίτερα μπλουζάκια που θα είναι απλά αλλά και άνετα ενώ ταυτόχρονα θα έχουν αυτό το κάτι που θα τα κάνει ιδιαίτερα λόγω της ημέρας. Το κόκκινο κραγιόν είναι total must! Φρόντισε μόνο να διαλέξεις τη σωστή απόχρωση για τα δικά σου χρώματα. Μην ξεχάσεις να το συνοδεύσεις με το μεγαλύτερο σου χαμόγελο!

Σου εύχομαι ολόψυχα περάσεις αξέχαστα!!!!!

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!


Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!!!

Οι φωτογραφίες είναι από το Spartoo.gr

1 σχόλιο:

  1. Τα αθλητικά μου άρεσαν όλα!!!
    Καλό Πάσχα, κούκλα μου!
    Με υγεία!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook