Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Kallynsis ~ Κρέμα Νύχτας

Αυτό το Σαββατόβραδο είναι λίγες μόνο ώρες μακριά και γω που σήμερα θα μείνω σπίτι για να ξεκουραστώ και να περάσω μερικές ακόμα μοναδικές οικογενειακές στιγμές σκέφτηκα να εκμεταλλευτώ την ευκαιρία και να με περιποιηθώ λίγο παραπάνω.
  
Μεταξύ άλλων θα χρησιμοποιήσω και ένα προϊόν που έχω δοκιμάσει, έχω αγαπήσει και δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία να σας μιλήσω γι' αυτό μέχρι σήμερα. Πρόκειται για μία κρέμα νυκτός από την εταιρεία 




Πρόκειται για μία ενισχυμένη κρέμα νύχτας με ελαφριά υφή. Ιδανική για όλες εμάς που δεν θέλουμε να "νιώθουμε" το προϊόν που φοράμε. Απορροφάτε γρήγορα ώστε να μην την αφήνουμε στο μαξιλάρι κατά τη διάρκεια της νύχτας και έχει ένα υπέροχο ελαφρύ άρωμα που διαρκεί λίγα μόνο δευτερόλεπτα. Ίσα ίσα δηλαδή για να σε κάνει να νιώσεις ότι χρησιμοποιείς ένα πραγματικά ωραίο προϊόν!





Εμπλουτισμένη με βλαστοκύτταρα αλλά και υαλουρονικό οξύ, που όπως φαίνεται το λατρεύει το δέρμα μου, είναι ιδανική για να ενυδατώσει και να προσφέρει λάμψη στο δέρμα μου! Τα μοναδικά συστατικά της τέλος επιταχύνουν τη μείωση των ρυτίδων! Σε ποια θα μπορούσε  να μην αρέσει αυτό;

Αν μπήκες και συ στον πειρασμό να την δοκιμάσεις τότε σίγουρα σου χρειάζεται να ξέρεις ότι θα την βρεις σε επιλεγμένα κέντρα αισθητικής και e-shops!

********************

Ποσότητα: 50ml
Διάρκεια ζωής: 12 μήνες
Συστατικά: 



Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook