Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Shopping Day!

Τον τελευταίο καιρό περνάω τη φάση των χρωμάτων... Νιώθω την ανάγκη να περιστοιχίζομαι από έντονα χρώματα που μου δίνουν όχι μόνο ενέργεια αλλά και χαρά. 

Πριν καλά καλά το καταλάβω άλλαξα κουρτίνες, μαξιλάρια και διακοσμητικά στο δωμάτιό μου ενώ γέμισα τα βάζα και τα ωραιότερα λουλούδια της εποχής. 

Αυτό που δεν περίμενα όμως ήταν να περάσει η ανάγκη μου αυτή και στο ντύσιμό μου. Μια επίσκεψη όμως στο αγαπημένο μου πλέον Spartoo.gr με έκανε να το καταλάβω. Όπως πάντα ξεκινάω φτιάχνοντας την αγαπημένη μου wish list από την οποία στο τέλος διαλέγω για να μπουν στο καλάθι μου τόσο αυτά που μου αρέσουν όσο και αυτά που έχω πραγματικά ανάγκη.

Αυτή τη φορά όμως πρέπει να σας πω ότι εντυπωσιάστηκα και γω με τις επιλογές μου καθώς ξεφεύγουν από την δική μου comfort zone.

Το θέμα της επίσκεψης ήταν (για μία ακόμα φορά) οι τσάντες! Οι ιδιαίτερες τσάντες, και απ' ότι φαίνεται τις ήθελα ΟΛΕΣ!





Κόκκινες, κίτρινες, μπλε. Μικρές αλλά και μεγάλες φαίνονται να είναι ιδανικές για κάθε περίπτωση αλλά και κάθε ώρα της μέρας.

Και μπορεί να μην ξέρω τι είναι αυτό που με κάνει να αλλάζω σιγά σιγά τις συνήθειές αλλά και τις επιλογές μου ξέρω όμως ότι την αλλαγή αυτή τη διασκεδάζω απίστευτα! Ποια γυναίκα άλλωστε δεν έχει αδυναμία στις τσάντες

Το μόνο που δεν έχω καταφέρει ακόμα είναι να βρω τον κατάλληλο τρόπο αποθήκευσης καθώς έχω την εντύπωση ότι αυτό το καλοκαίρι οι αγαπημένες μου τσάντες θα αυξηθούν με ταχύτατους ρυθμούς.

Πριν φύγεις θα ήθελα να μου πεις ποια από αυτές τις τσάντες κατάφερε να μπει στη δική σου wish list αλλά και πως τις αποθηκεύεις!

Μέχρι την επόμενη φορά 

Μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου.






5 σχόλια:

  1. Την ανοιχτοχρωμη καφε. Μην το ξεχασεις στα γενεθλια μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ανοιχτοχρωμη καφε. Μην το ξεχασεις στα γενεθλια μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ax einai poly vraiew oles!!! dialegw tin 3h ap tin proti seira! xixixix filakiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ σε παρόμοια φάση είμαι με τα χρώματα. Επιτέλους να φύγει το μουντό του χειμώνα και να ανανεωθούμε λίγο. Τσάντα πάντως δεν μπορώ να διαλέξω...:P Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η κίτρινη η τρυπητή!!! Εγω τις εχω μεσα στα ειδικα σακουλακια τους και παρατεταγμενες διπλα διπλα σε μεγάλα κουτιά ανάλογα με το μέγεθος τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook