Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Shoe Shopping

Η αλήθεια είναι πως μέρες σαν και αυτή νιώθω σαν μία μικρή σαρανταποδαρούσα σε νέες περιπέτειες...

Αν και πλέον το ξέρεις πολύ καλά, λατρεύω τα παπούτσια. Με δυσκολία συγκρατώ τον ενθουσιασμό μου μπροστά σε ένα ζευγάρι καινούργιες ψηλοτάκουνες γόβες αλλά και σε ένα ζευγάρι άνετες μπαλαρίνες

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα μια μικρή αθώα επίσκεψη στο αγαπημένο μου Spartoo.gr να καταλήξει για μία ακόμα φορά σε ένα γεμάτο καλάθι που δεν έμεινε για πολύ στην αναμονή.

Σε περίπου μία εβδομάδα το δέμα ήταν σπίτι μου και γω απολαμβάνω:


  • Μία υπέροχη μπλε τσάντα που σου είχα πει και στο παρελθόν ότι χρειάζομαι και ταιριάζει απόλυτα με τις μπλε μπαλαρίνες που αγόρασα την προηγούμενη φορά. Είναι από την εταιρεία Moony Mood και μου αρέσει που έχει τόσες πολλές κρυμμένες τσέπες για να βάλω μέσα τα απαραίτητα και όχι μόνο... 


  • Αγόρασα επίσης ένα ζευγάρι σουέτ μπλε γόβες (ναι το μπλε έχει αρχίσει να γίνεται το χρώμα μου). Δυστυχώς δεν πρόσεξα την σημείωση του site ότι τα παπούτσια αυτά έχουν στενή φόρμα και έπρεπε να αγοράσω ένα νούμερο μεγαλύτερο από το κανονικό μου. Στεναχωρήθηκα λοιπόν όταν τα έλαβα και διαπίστωσα ότι δεν μου κάνουν. Ευτυχώς στο Spartoo η αλλαγή είναι δωρεάν οπότε από μέρα σε μέρα περιμένω τις καινούργιες μου γόβες σε 38 νούμερο αυτή τη φορά. Έχω μάλιστα ήδη οργανώσει και την έξοδο στην οποία θα τις φορέσω...!!!!


  • Τελευταίο ήταν ένα ακόμα ζευγάρι μπαλαρίνες από την Les Petite Bomb. Έχω αγοράσει άλλα δύο ίδια ζευγάρια σε άλλα χρώματα και πραγματικά τα έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ γιατί είναι πολύ μαλακά και άνετα.

Διάλεξα το μπορντό χρώμα γιατί αν θυμάσαι την τελευταία μου εξομολόγηση που αφορούσε παπούτσια ήθελα να τα ταιριάξω με μία τσάντα που βρήκα να κάθεται υπομονετικά κρυμμένη στο πίσω μέρος της ντουλάπας μου. Μπορεί να μην θυμάμαι από που και πότε αγόρασα την συγκεκριμένη τσάντα αλλά ταιριάζουν γάντι, δε νομίζεις;;;


Και εκεί που νόμιζα ότι οι αγορές μου τελείωσαν ξέχασα να σου πω ότι πήρα και ένα ζευγάρι παντόφλες. Αλλά αυτό μετράει;;; Δε μετράει... Για την ιστορία πάντως είναι από την εταιρεία DIM, είναι πολύ άνετες, ζεστές αλλά και ροζ!!!


Εσύ αγόρασες κανένα ζευγάρι παπούτσια τελευταία;;; Αν όχι έχεις βάλει κάτι στο μάτι;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook