Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2016

Bellissima Ricci & Curl

Ήρθε πριν πολλά χρόνια σαν trend της εποχής. Γρήγορα όμως αγαπήθηκε από τις γυναίκες και καθιερώθηκε σαν ένα από τα πιο κλασικά χτενίσματα. 

Είναι ιδανικό για κάθε ώρα της ημέρας αλλά και με χιλιάδες παραλλαγές κάνοντας έτσι κάθε γυναίκα μοναδική. 

Τα κυματιστά μαλλιά έχουν πλέον μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας! 

Βeach Curls, Mermaid Curls, Loose Curls, Vintage Curls, Medium Curls, Large Curls, Spiral Curls και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό. 

Αν και το δικό μου στυλ συνοδεύεται συνήθως από απόλυτα ίσια μαλλιά με όγκο στο στέμμα, υπάρχουν πάντα εκείνες οι χαλαρές μέρες που θέλω κάτι πιο ανάλαφρο και λιγότερο στυλιζαρισμένο. Θέλω να ξεφεύγω από το αυστηρό look της δουλειάς. Τότε είναι που επιλέγω να κάνω τα μαλλιά μου κυματιστά. 

Καθώς όμως συνήθως δεν προλαβαίνω να πάω σε κάποιο κομμωτήριο, έπρεπε να βρω ένα τρόπο να πετυχαίνω ένα εξίσου καλό αποτέλεσμα στο σπίτι. 'Ηθελα όμως να γίνεται εύκολα και γρήγορα γιατί σε αντίθετη περίπτωση θα κατέληγα να το βαρεθώ γρήγορα. 

Μετά λοιπόν από συστηματική χρήση 2 περίπου μηνών μας έχω βρει την κατάλληλη λύση!!!

Ακούει στο όνομα

Revolution RICCI&CURL από την BELLISSIMA!

Πρόκειται για το τελευταίο διαμάντι που προστέθηκε στη συλλογή της αγαπημένης μου Bellissima η οποία για μία ακόμα φορά δε με απογοήτευσε.



Το Bellissima Ricci & Curl είναι ένα καινοτόμο περιστρεφόμενο styler της Imetec που μας επιτρέπει να έχουμε διαφορετικούς τύπους μπούκλας ανάλογα με τη μόδα και τη διάθεσή μας. 


Μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνεται λίγο τρομακτικό. Δε θα σου πω ψέματα. Και γω το φοβήθηκα. Η αλήθεια όμως είναι ότι πρόκειται για ένα πολύ βολικό ελαφρύ αλλά και ιδιαίτερο hair gadget. 

Διαθέτει ένα κουμπί διπλής κατεύθυνσης προκειμένου να μπορούμε να διαλέξουμε τη φορά της μπούκλας που επιθυμούμε ενώ διαθέτει και δύο ρυθμίσεις θερμοκρασίας ώστε να διαλέξουμε την κατάλληλη, όχι μόνο για την ποιότητα των μαλλιών μας αλλά και για το στυλ που θέλουμε να επιτύχουμε.



Ενώ η κεραμική επίστρωση του κυλίνδρου επιτρέπει μια ομοιόμορφη διανομή της θερμότητας και προστατεύει τις τούφες ώστε τα μαλλιά να παραμένουν απαλά και λαμπερά σαν μετάξι.

Τέλος διαθέτει και ένα led φωτάκι το οποίο όταν γίνει μπλε μπορείς να ξεκινήσεις να το χρησιμοποιείς. 


Πως χρησιμοποιείται;

Το Ricci&Curl διαθέτει εκτός από τα "δοντάκια" αυτά και ένα πιο εσωτερικό το οποίο χρησιμεύει σαν οδηγός. Διαλέγουμε το ύψος από το οποίο θέλουμε να ξεκινάμε οι μπούκλες που θα φτιάξουμε και βάζουμε αυτό το σημείο στο εσωτερικό του οδηγού. Πατάμε το κουμπί περιστροφής και τα μαλλιά μαζεύονται σιγά σιγά γύρω από την κεραμική εστία. Τα δοντάκια αυτά έχουν σαν στόχο να βοηθήσουν τα μαλλιά μας ώστε να μην μπλεχτούν κατά την περιστροφή. Μετά από 10 περίπου δευτερόλεπτα ακούγεται ένας σύντομος ήχος που μας ενημερώνει ότι ήρθε η ώρα να αφαιρέσουμε τα μαλλιά μας από το μηχάνημα. Εγώ επειδή έχω πολύ μακριά και βαριά μαλλιά τα αφήνω για περίπου 20 δευτερόλεπτα και μετά τα ξετυλίγω. Προκειμένου όμως να κρατήσει το αποτέλεσμα για ακόμα περισσότερη ώρα μαζεύω τις μπούκλες με τσιμπιδάκια και τις αφήνω να κρυώσουν πιασμένες. Μετά από περίπου 10 λεπτά και αφού έχω τελειώσει το μακιγιάζ μου, ξετυλίγω τα μαλλιά μου και τα χτενίζω ελαφρά προκειμένου οι μπούκλες να φαίνονται πιο χαλαρές και άνετες.

















Αυτό όμως που μου αρέσει περισσότερο απ' όλα είναι ακούγεται ο ήχος ειδοποίησης που δε με αφήνει να ξεχαστώ αλλά και το ότι τελειώνω  πριν καλά καλά το καταλάβω. Χρειάζομαι χωρίς υπερβολή γύρω στα 15 λεπτά και είμαι έτοιμη! 

Πριν σε αφήσω θέλω να μου πεις πιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν από την Βellissima ή πιο είναι το πρώτο στην wish list σου! 


Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!!!


tip: Ισιώστε ελαφρά τα μαλλιά σας και μετά χρησιμοποιείστε το για να γλιτώσετε το φριζάρισμα.
tip: Μην χρησιμοποιείται λακ πριν τη χρήση αλλά μετά για να μην καταστρέψετε την κεραμική εστία.
tip: Εγώ δεν χρειάστηκα γάντι κατά την χρήση του

Κοστίζει περίπου 80 ευρώ.





1 σχόλιο:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook