Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

 Let's do some shoe shopping together...

Είναι ίσως από τα πιο διασκεδαστικά κομμάτια της μέρας μου. 

Μπορεί να λατρεύω τις βόλτες στα μαγαζιά αλλά τώρα που κρύωσε λίγο ο καιρός νιώθω την ανάγκη να χουχουλιάσω λίγο στον υπολογιστή μου παρέα με μια μαλακιά κουβερτούλα στα πόδια και το αγαπημένο μου κερί να καίει και να μου χαρίζει γαλήνη και ηρεμία. 



Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι θα απαρνηθώ ούτε στο ελάχιστο μία από τις μεγαλύτερες αδυναμίες μου, που όπως πολύ καλά γνωρίζεις μετά από τόσα χρόνια, δεν είναι άλλη από το online shopping. Και πιο συγκεκριμένα την αγορά παπουτσιών.

Το αγαπημένο μου κατάστημα είναι εκεί με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού και χωρίς να χρειάζεται να στερηθώ την ζέστη και την θαλπωρή του σπιτιού μου. 


Αυτή τη φορά όμως ο πειρασμός ήταν μεγάλος. Πολύ μεγάλος... Γι' αυτό  και γω χρειάζομαι τη γνώμη σου να αποφασίσω ...  Σου υπόσχομαι δε, ότι χωρίς ντροπή θα σου ξεδιπλώσω όλο τον παράλογο συλλογισμό μου για να σου αιτιολογήσω γιατί η μικρή σαρανταποδαρούσα που έχεις απέναντί σου, έστω και ηλεκτρονικά, χρειάζεται τουλάχιστον ένα ακόμα ζευγάρι παπούτσια...!!!!

Επειδή δεν θα αδειάσω και το κατάστημα ξεκίνησα με το παρακάτω δίλημμα 


"Χρειάζομαι ένα ζευγάρι μαύρα αθλητικά παπούτσια ή μπότες βροχής;" 

Η αλήθεια είναι ότι έχω ένα ζευγάρι άσπρα αθλητικά που τα φοράω σε κάθε ευκαιρία ενώ μπότες βροχής δεν έχω. Ή μάλλον έχω αλλά δε μου κάνουν πλέον και τις τελευταίες μέρες έβρεξε τόσο πολύ... Από την άλλη το χειμώνα φοράω σχεδόν πάντα σκούρα ρούχα και κουβαλάω σχεδόν πάντα μαύρες και καφέ τσάντες. Ακόμα λοιπόν και στις πιο casual εμφανίσεις μου, μου φαίνεται περίεργο τα παπούτσια μου να είναι λευκά μιας και τα θεωρώ ιδανικά για πιο καλοκαιρινές εμφανίσεις.

Από την άλλη άρχισα να σκέφτομαι πως επειδή μου αρέσει να σετάρω τα παπούτσια μου με τις τσάντες μου πρέπει να συμπληρώσω μερικά πραγματάκια στην ντουλάπα μου.  


Βρήκα λοιπόν πρόσφατα κρυμμένη στο πίσω πίσω μέρος της ντουλάπας μου μία υπέροχη και σχεδόν αχρησιμοποίητη μπορντό τσάντα η οποία νιώθει μόνη της χωρίς τα ασορτί παπούτσια. Καταλαβαίνεις το διλημμα μου. Να τα πάρω;;; Και αν τα πάρω θα είναι ψηλά για αυτές τις βραδινές εμφανίσεις που θέλω να κάνω τη διαφορά ή κοντά για τις καθημερινές μου βόλτες; Μήπως όμως θα έπρεπε να έχουν 5-6 εκατοστά ύψος για να τα φοράω στο γραφείο και να έχω ένα πιο προσεγμένο look;


Έχω όμως και ένα υπέροχο μπλε παντελόνι που αγόρασα πρόσφατα και χρειάζεται απελπισμένα τσάντα αλλά και παπούτσια για να το συνοδεύσω. Και εδώ ξεκινάει πάλι το ίδιο παραλήρημα. α είναι ψηλά για αυτές τις ..."

Όπως καταλαβαίνεις αυτό  μπορεί να συνεχίστεί ώρες και γω μπορώ να αλλάζω γνώμη για το τι χρειάζομαι μέρες... Το χειρότερο όμως είναι ότι στο τέλος ΤΑ ΘΕΛΩ ΟΛΑ!!!!!

Γι' αυτό χρειάζομαι την βοήθειά σου. Τι γνώμη σου. Που πιστεύεις ότι πρέπει να σταθώ; Τι να προτιμήσω; Απο που να ξεκινήσω;



Μέχρι την επόμενη φορά μην ξεχνάς 



Να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου!

Οι φωτογραφίες είναι από το Spartoo


1 σχόλιο:

  1. xaxa! Μικρή μου σαρανταποδαρούσα, πολύ λυπάμαι αλλά δεν θα μπορέσω να σε ξελασπώσω!
    Αν περιμένεις άποψη από εμένα, το πιο πιθανό είναι να "φορτώσω" τη λίστα σου με κάποια ακόμη υποψήφια ζευγάρια παπούτσια!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ολόγλυκα! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook