Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Hair secrets ~ part1 / Bellissima Absolute

Μία πρόσφατη κουβέντα μου με τους άντρες φίλους της παρέας ήταν η αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο. Ένιωσα έντονα πως δεν μπορούν να καταλάβουν πόσο σημαντικός είναι για μας ο  χρόνος που αφιερώνουμε για να περιποιηθούμε τα μαλλιά μας. Το θεωρούν άλλη μία ανούσια γυναικεία ασχολία γι' αυτό και σπάνια, όπως λένε, δίνουν σημασία στις αλλαγές που κάνουμε. Οι πιο ρομαντικοί λένε ότι βλέπουν κατευθείαν στην ψυχή μας και προσπερνούν τέτοιες λεπτομέρειες.

Η αλήθεια είναι όμως ότι τα μαλλιά μιας γυναίκας δεν είναι μία ακόμα απλή στυλιστική επιλογή. Αντανακλούν συνήθως την προσωπικότητά μας αλλά και στοιχεία του εαυτού μας που κάποιες φορές θέλουμε να κρύψουμε. Μας δίνουν αυτοπεποίθηση και μας κάνουν να νιώθουμε πιο όμορφες, λαμπερές αλλά και πιο εντυπωσιακές όταν είναι περιποιημένα ενώ προδίδουν εύκολα την κακή μας διάθεση και το άγχος της καθημερινότητάς μας όταν δεν τους έχουμε αφιερώσει το χρόνο που τους πρέπει... Όσες μάλιστα με παρακολουθείτε στο Instagram θα ξέρετε οτι ειμαι από τους πρώτους που υποστηρίζει την φράση:

"a bad hair day is a bad day... "

Γι' αυτό λοιπόν όταν είναι μια "καλή μέρα" οι selfies δίνουν και παίρνουν... !!!!!

Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου ένα από τα καλύτερά μου μυστικά ενώ μέσα στην εβδομάδα θα ανέβει και το post με τα προϊόντα περιποίησης που κάνουν τα μαλλιά μου απαλά και μεταξένια!!!!

Το ξέρω ότι βιάζεσαι. Και γω στη θέση σου θα ανυπομονούσα να μάθω... Πριν όμως, θελώ να σου πω ότι ενώ το μυστικό ακούει στο όνομα ενός  brand που αγαπώ και εμπιστεύομαι πολύ αυτή η φορά κρύβει μέσα της κάτι το διαφορετικό. Έναν πρωτόγνωρο ενθουσιασμό! Έχω δοκιμάσει πολλά hair gadgets και έχω δει πολλά hair tutorials στο youtube. Πάντα όμως είχα την απορία πως κάποιες κοπέλες κατάφερναν να έχουν πάντα ένα τόσο άρτιο αποτέλεσμα που θυμίζει αυτό του κομμωτηρίου. Πολλές φορές πλησίασα αρκετά και νόμιζα ότι είχα βρει το ιδανικό. Τίποτα όμως δεν ισιώνει καλύτερα τα μαλλιά μου από το Absolute της Bellissima!!!!



Αν και σεις ανήκετε στις γυναίκες που θέλουν το μαλλί πρόκα δεν χρειάζεται να ψάχνετε άλλο και να επενδύετε σε gadgets που και κοστίζουν και το αποτέλεσμα που θελετε δεν θα σας το δώσουν. Απλά δοκιμάστε το Absolute!!!!!!


Πρόκειται για μία ισιωτική ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση.


Το βάζουμε στην πρίζα και το ανοίγουμε από το κουμπί που θα βρούμε στο πίσω μέρος έτσι ώστε να απασφαλίσει και να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.




Αυτό που παρατηρούμε με το άνοιγμα είναι ότι το απόλυτο αυτό ισιωτικό μαλλιών έχει τέσσερις γυαλιστερές κεραμικές πλάκες τιτανίου που σκοπό έχουν όχι μόνο να ισιώσουν τα μαλλιά σε μικρότερη θερμοκρασία χωρίς να τα καταστρέψουν αλλά και να σου δώσουν την αίσθηση ότι χρησιμοπείες ένα gadget τόσο μα τόσο πολυτελές!!!!

Αφού το ανοίξουμε από το on/off

ρυθμίζουμε την θερμοκρασία εκεί που επιθυμούμε ξεκινώντας από το 160C και φτάνοντας έως τους 230C.

Το κόκκινο κουμπάκι είναι αυτό που ενεργοποιεί την τεχνολογία υπερύθρων με ιόντα. Έτσι ισιώνουν τα μαλλιά χωρίς να φριζάρουν και να καταστρέφονται ενώ ταυτόχρονα παραμένουν λαμπερά!!!!



Όταν η τεχνολογία των υπέρυθρων ιόντων είναι ανοιχτή ένα κόκκινο χρώμα φωτίζει τις γυαλιστερές πλάκες!



Μετά από όλα αυτά είμαστε έτοιμες να ξεκινήσουμε! 

Εμένα προσωπικά μου παίρνει περίπου 30 λεπτά για να ισιώσω πλήρως τα μαλλιά μου! Είναι τελείως αθόρυβο και στο τέλος είμαι πάντα απόλυτα ικανοποιημένη!!! Είχα κάνει μύτες στα μαλλιά μου και είναι η πρώτη φορά που τα φτιάχνω εγω και μπορώ να τις διακρίνω ξανά! 

Με εντυπωσίασε επίσης ότι αυτές οι γυαλιστερές κεραμικές πλάκες αφήνουν την τρίχα να γλυστράει χωρίς να κολλάει και να καίγεται απάνω τους. Έτσι παραμένουν πάντα καθαρές! 

Και επειδή μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις, θέλω να δείτε και σεις με τα μάτια σας τι εννοώ ...



Στη συσκευασία περιέχεται μάλιστα και μία θήκη που ποτε μου δεν χρησιμοποίησα καθώς τα άκρως κολλακευτικά σχόλια που έλαβα από φίλους και γνωστούς με έκαναν όχι μόνο να δηλώνω ερωτευμένη μαζί του αλλά να το αγαπώ και να το έχω κάνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μου ρουτίνας!!!!!


extra tips: 
  • Στεγνώστε πλήρως τα μαλλιά σας πριν τη χρήση. Χωρίστε τα σε μικρές τούφες και περάστε τις με την ισιωτική. Την τελευταία φορά χρησιμοποιήστε μια χτένα - οδηγό για άψογο αποτέλεσμα.
  • Χρησιμοποιήστε γάντι κατά την χρήση του Absolute
  • Αν θέλετε να δώσετε όγκο στο πάνω μέρος του κεφαλιού σας, γυρίστε την αντίστοιχη τούφα των μαλλιών σας ανάποδα και ισιώστε τα! 


special  info:

  • η χειρολαβή είναι δερμάτινη κάνοντάς σε να νιώθεις ότι κρατάς ένα ακόμα πιο προσεγμένο προϊόν!

Εσύ το έχεις δοκιμάσει;;;;;!!!!!!






1 σχόλιο:

  1. Κουκλάκι ζωγραφιστό με υπέροχα μαλλάκια!!!
    Αχ, θέλω κι εγώώώώώ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
    Πάντα να είσαι χαμογελαστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook