Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Tanda me! Update no3 ~ Q&A

Χρυσαφένιες αμμουδιές, αποδράσεις χαλάρωσης και ξένοιαστες στιγμές!!!

Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο αλλά κάποιες απο μας έχουμε ήδη αρχίσει όχι μόνο να κλείνουμε τα μάτια μας και να ονειρευόμαστε το καλοκαίρι αλλά και να προετοιμαζόμαστε γι' αυτό!

Επειδή λοιπόν τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή αποφάσισα κάνω το τρίτο κατά σειρά άρθρο μου για το Tanda Me! (δες εδώ το πρώτο και το δεύτερο άρθρο)

Ένα χρόνο μετά λοιπόν, και έχοντας συγκεντρώσει όλες σας τις ερωτήσεις σκέφτηκα να επανέλθω μέ ένα Q&A αλλά και ένα μικρό update!!!


Ετοιμές;;;; Ξεκινάμε!!!!!!

1) Πονάει;;;
Απ: Καθόλου. Ακόμα και στην πιο δυνατή του σκάλα δε θα νιώσετε τον παραμικρό πόνο.

2) Σε τι συχνότητες δουλεύει;;;
Απ: Συνολική ισχύς εμπεμπόμενης ενέργειας 9 J/cm2 (ΙPL μόνο 4 J/cm2 και RF 5 J/cm2)

3) Είναι ασφαλές;;;  
Απ: Αφαλώς και είναι! Η συχνότητά του είναι τέτοια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς να προκαλέσει την οποιαδήποτε ενόχληση αλλά και αίσθηση καψίματος. Πρόκειται άλλωστε για ένα προϊόν που έχει 10 χρόνια αποδεδειγμένα κλινικά αποτελέσματα!

4) Είναι και για άντρες και για γυναίκες;
Απ: Δουλεύει και σε γυναίκες και σε άντρες. Στο πρόσωπο όμως πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο από γυναίκες.

5) Χτυπάμε και τις θηλές;
Απ: ΟΧΙ. Ποτέ δεν πρέπει να χτυπάμε αυτή την περιοχή.

6) Χτυπάμε περιοχές που έχουν ελιές ή πανάδες;
 Απ: ΟΧΙ. Ποτέ δεν πρέπει να χτυπάμε αυτές τις περιοχές.

7) Πόσες λάμψεις έχουν οι κεφαλές;;;
Απ: Το μηχάνημα έρχεται με μία κεφαλή 6000 λάμψεων ενώ η ανταλλακτική κεφαλή έχει 120.000 λάμψεις. Αρκετές για να ξεχάσεις ότι χρειάζεσαι ανταλλακτικό για πολύ καιρό!

8) Ανταλλακτικά χρειάζονται κάθε πότε;;;
Απ: Αυτό εξαρτάται από την χρήση που του κάνετε αλλά και από το πόσοι άνθρωποι το χρησιμοποιείται. Πάντως εγώ ένα χρόνο τώρα τελείωσα την κεφαλή με την οποία ήρθε και είχε 6000 λάμψεις και πήρα άλλη μία με 6000 λάμψεις που είναι τώρα στη μέση.

9) Είναι για όλα τα χρώματα τρίχας;;;
Απ: Ναι! Είναι αποτελεσματικό ακόμα και για ξανθές, κόκκινες αλλά και άσπρες τρίχες. Έτσι κανείς δεν μένει παραπονεμένος από το Tanda Me!



10) Είναι για όλα τα χρώματα δέρματος;;;
Απ: Ναι! Δείτε και την φωτογραφία που έχουν αναρτήσει στην σελίδα τους.

Αλλά και στο facebook τους.




11) Μπορούμε να το χρησιμοποιούμε όταν μαυρίζουμε;;;
Απ: Κατά την διάρκεια του μαυρίσματος όχι. Μπορεί να είναι για όλους τους τύπους δέρματος αλλά επειδή όταν μαυρίζεις δεν μπορείς να γνωρίζεις αν έχεις προκαλέσει από την ήλιο κάποιο έγκαυμα στην επιδερμίδα σου και επειδή δεν κάνει να χρησιμοποιείται σε πληγές και ερεθισμένο δέρμα εκείνη την περίοδο πρέπει να αποφεύγεται. 

12) Πριν τη χρήση του Tanda Me χρησιμοποιείται ξυριστική ή ξυραφάκι; 
Απ: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και τα δύο. Εγώ πάντως χρησιμοποιώ ξυριστική μηχανή και έχω μείνει ενθουσιασμένη! (Τα υπόλοιπα στο update που έρχεται παρακάτω...)

13) Μέχρι πόσο μπορεί κανείς να το χρησιμοποιεί συνεχόμενα;;;
Απ: Όταν τους ρώτησα μου είπαν ότι χωρίς κανένα  κίνδυνο μπορεί να το χρησιμοποιεί κανείς όσο θέλει και το χρειάζεται.  Πρέπει όμως να τηρηθεί σωστά το πρόγραμμα των πρώτων μηνών όπως δίδεται στις οδηγίες. 



14) Πρέπει να φοράω τα γυαλιά τα οποία έρχονται στη συσκευασία ή ακρεί να φοράω γυαλιά ηλίου κατά την χρήση του;;;
Απ: Θεωρώ ότι πρέπει να φοράμε τα γυαλιά τα οποία έρχονται στη συσκευασία καθώς θα είναι κατασκευασμένα έτσι ώστε να προσφέρουν την μέγιστη προστασία στα μάτια μας.



15) Μεταφέρεται εύκολα;;;
Απ: Είναι πανεύκολο στη μεταφορά του καθώς ζυγίζει μόνο 1 κιλό. Τώρα θα έχεις και έναν ακόμα λόγο για να κανονίζεις πιο συχνά εκείνο το pyjama party με τις φίλες σου!

16) Διαρκεί πολύ ώρα;
Όχι ιδιαίτερα. Εμένα μου παίρνει περίπου 20 λεπτά για να κάνω τα πόδια μου και 1 με 2 λεπτά για τις μασχάλες. Λίγη κρέμα σώματος και είμαι έτοιμη να φύγω!!! Η εταιρεία βέβαια δίνει αναλυτικό χρόνο που συνίσταται να χρησιμοποιείται ανά περιοχή (δες εδώ)


17) Τελικά δουλεύει;;; 
Απ: Ένα χρόνο λοιπόν, μετά το τελευταίο update επανέρχομαι με ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό θέλοντας να μοιραστώ ξανά μαζί σου γνώμη μου. Η βελτίωση που είδα εγώ αυτούς τους 12 μήνες, στις περιοχές που το χρησιμοποίησα ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Εντατική χρήση έγινε στο πόδια, στις μασχάλες αλλά και την γραμμή της κοιλιάς.

Στα πόδια λοιπόν χρησιμοποιώ πάντα ξυριστική μηχανή σε συνδιασμό με το Tanda Me καθώς ανήκω σε αυτούς που αντέχουν τον "πόνο" της ξυριστικής μηχανής. Mετά από δύο ολόκληρους κύκλους που ακολούθησα το χρησιμοποιώ πλέον περιστασιακά. Μία φορά δηλαδή κάθε τρεις περίπου μήνες. Όταν δηλαδή χρησιμοποιώ και την ξυριστική μου μηχανή. Οι τρίχες όμως που μου έχουν απομείνει είναι ελάχιστες, πιο αδύναμες και σε πολύ λίγα σημεία του ποδιού. 

Η γραμμή της κοιλιάς αποτελούσε για μένα ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματά μου. Άμαθο κορίτσι χρησιμοποιούσα στην αρχή ξυραφάκι στην περιοχή με αποτέλεσμα να κάνω το πρόβλημα από μικρό που ήταν, τεράστιο μέσα σε μόνο μερικές μέρες. Ήλπιζα λοιπόν ότι ένα προϊόν όπως το Tanda Me που μπορώ να το χρησιμοποιώ εγώ όσο το χρειάζομαι, στην άνεση του σπιτιού μου ότι θα μου έδινε την λύση.  Ευτυχώς δεν έπεσα έξω μιας και ένα χρόνο μετά έχω καταφέρει να ελέγξω το πρόβλημα που δημιούργησα. Δεν έχω τελειώσει όμως ακόμα.

Οι μασχάλες τέλος είναι η περιοχή που ενώ στην αρχή είδα τη μικρότερη βελτίωση τώρα δηλώνω εντυπωσιασμένη! Εδώ έχω κάνει αρκετούς κύκλους και έχω πλέον περιοχές που είναι καθαρές. Το σημαντικό όμως είναι ότι έχει αρχίσει να καθυστερεί η συχνότητα που χρειάζεται να χρησιμοποιήσω ξυραφάκι. Αυτό που για τις πιο πολλές είναι σχεδόν καθημερινη διαδικασία εγώ το κάνω πλέον μία φορά την εβδομάδα. Θα μπορούσα να ζητήσω τίποτα περισσότερο;;; 


Επόμενος στόχος; Τα χέρια! Σε δύο περίπου μήνες λέω να επανέλθω με νεότερα αν θες. Και επειδή η περιοχή ενδείκνυται θα σας έχω και update με φωτογραφίες. Το πριν και το μετά!  

Τώρα λοιπόν έχεις 17 ακόμα λόγους για να το προτιμήσεις! Θα το κάνεις;;;

Και αν έχεις κι' άλλες απορίες μη διστάσεις! 



p.s. για τις πιο εξειδικευμένες σας απορίες βρήκα τις απαντήσεις από το site της αντιπροσωπίας Carad αλλά και από το facebook του Tanda Me εδώ στην Ελλάδα

2 σχόλια:

  1. Πολύ καλό και αναλυτικό post, ευχαριστούμε για την τόση καλη ενημέρωση .. Φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκρως ενημερωτικό ποστ! Φαινεται πολύ ενδιαφέρον! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook