Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Beauty Elixir by Caudalie

Η μαγεία, το μυστικό της Βασίλισσας και το ελιξίριο της νεότητας. 

Λέξεις που σαγηνεύουν και τον δύσπιστο. Από την αρχαιότητα άλλωστε ο κόσμος της ομορφιάς ήταν και είναι ένα θηρίο που δεν ησυχάζει ποτέ. Πάντα ψάχνουμε για το καινούργιο, το καλύτερο. Αυτό που θα μας κάνει για μία ακόμα φορά να υποκύψουμε στον πειρασμό. 

Ψάχνοντας και γω λοιπόν γι' αυτό το ένα, το μοναδικό προϊόν αποφάσισα να δοκιμάσω το Beauty Elixir της Caudalie* που έχει διχάσει την beauty κοινότητα και έχει δημιουργήσει μία σχέση αγάπης και μίσους με τους κατόχους του.




Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για ένα προϊόν εμπνευσμένο από το "ελιξίριο της νεότητας" που χρησιμοποιούσε η Βασίλισσα Isabelle της Ουγγαρίας. Το ελιξίριο αυτό λειαίνει τα χαρακτηριστικά, συσφίγγει τους πόρους και προσφέρει λάμψη στην επιδερμίδα. 

Αυτό βέβαια το πετυχαίνει μέσα από τα μοναδικά συστατικά που περιέχει. Tο τριαντάφυλλο, τα άνθη πορτοκάλιας αλλά και την οργανική μέντα και το δεντρολίβανο . Με τους συμμάχους του λοιπόν, προσπαθεί να τονώσει και να αναζωογονήσει τόσο το πρόσωπό μας όσο και την διάθεσή μας! 


Εγώ προσωπικά νομίζω ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό προϊόν! 


Καταλαβαίνω ότι η σχέση που, εμείς οι γυναίκες περισσότερο, πρέπει να έχουμε με την περιποίηση και την φροντίδα του προσώπου μας είναι σημαντικό να είναι μακροχρόνια. Πρέπει να επενδύουμε συνεχώς σ' αυτή, ακόμα και όταν δεν έχουμε την διάθεση, και να μην περιμένουμε από την επόμενη κιόλας μέρα να μας αποδώσει καρπούς.

Όταν όμως υπάρχει ένα προϊόν που μπορεί να σου προσφέρει άμεση λάμψη και τόνωση τότε κάλο είναι να μην αρνούμαστε όσα έχει να μας προσφέρει! Και όταν λέω άμεση το εννοώ...

Το χρησιμοποιώ κάθε πρωί πριν την ενυδατική, για να τονωθεί η επιδερμίδα μου. Στο τέλος του μακιγιάζ για να το σταθεροποιήσω και κατά την διάρκεια της ημέρας τουλάχιστον τρεις με τέσσερις φορές για να την τονώσω και να της δώσω την λάμψη και την ζωντάνια που  σιγά σιγά από την κούραση χάνεται... !!! 

Το Beauty Elixir έχει ένα εξαιρετικά δυνατό άρωμα μέντας και δενδρολίβανου. Αυτό μπορεί να σας κάνει να το αντιπαθήσετε, είναι όμως κάτι που συνηθίζετε πολύ γρήγορα και στο τέλος θα σας γίνει απαραίτητο, όπως έγινε και σε μένα! Μην ξεχνάτε μόνο να το κουνάτε καλά πριν την χρήση. 

Θεωρώ τέλος ότι είναι ένα must have προϊόν αρκεί η επιδερμίδα σας να μην είναι πολύ ευαίσθητη μιας και η μέντα μπορεί να της φανεί εξαιρετικά δυνατή....

Το αγαπημένο μου πλέον Beauty Elixir έχει 15 μήνες ζωής αν και είμαι σίγουρη ότι θα έχω χρησιμοποιήσει και την τελευταία του σταγόνα των 100ml πολύ πριν... Θα το βρείτε στο DVcare και μάλιστα με μια αρκετά καλή έκπτωση!

Χωρίς δεύτερη σκέψη λοιπόν σας το προτείνω! Αν σας αρέσει η μέντα μην το σκέφτεστε ούτε λεπτό. Είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείτε και σεις όσο και γω! Όταν άλλωστε κλείσεις την φύση σε ένα μικρό βαζάκι δεν μπορείς παρά να περιμένεις υπέροχα πράγματα!

Πριν φύγετε μην ξεχάσετε να μου πείτε αν το έχετε δοκιμάσει και πως σας φάνηκε.



               

6 σχόλια:

  1. Το αγόρασα από το Φαρμακείο της Αλ. Τριανταφύλλου πριν ένα μήνα περίπου και το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά!
    Ξυπνάει το δέρμα!
    Εγώ βέβαια πήρα την ποσότητα των 30ml για να το δοκιμάσω & νομίζω ότι τελειώνει σχετικά γρήγορα :/

    xxx
    Giveaway στο blog μου Join!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει ούτε αυτό ούτε κάποιο παρόμοιο αλλά τόσο όμορφα που το παρουσιασες θα το έχω υπόψιν μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το έχω δοκιμάσει, όμως λατρεύω τα προιόντα περιποίησης περισσότερο από το μακιγιάζ!εάν δεν φροντίζουμε την επιδερμίδα μας τ νόημα έχει να κάνουμε μακιγιάζ! το θέμα είναι να είμαστε ωραίες και άβαφτες! ναι, με έπεισες!!!!!!! θα το τσεκάρω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται πολύ ωραίο και αναζωογονητικό!!Θα το δωωω σιιιιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μόνο που διαβάζεις beauty elixir στο μπουκαλάκι θέλεις να το δοκιμάσεις για να δεις τη μαγεία που προσφέρει!!
    Έχει μπει στη wishlist μου ήδη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θελω πολυ να το δοκιμασω αλλα φοβαμαι μη μου προκαλεσει καποιο ερεθισμο...δεν υπαρχουν και δειγματακια για να δω τι παιζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook