Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

Κάντε τα παπούτσια σας σαν καινούργια

Την λατρεία-εθισμό που έχω με τα παπούτσια νομίζω ότι πλέον τον έχετε ήδη καταλάβει. 

Και επειδή όταν αγαπάω κάτι μου αρέσει να το φροντίζω, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικά από τα μυστικά που χρησιμοποιώ προκειμένου να τα διατηρώ σαν καινούργια!

Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με κάτι εύκολο. Το πως καθαρίζουμε τα αθλητικά μας παπούτσια!

Έτοιμες;;;;

  • Για να πλύνετε το εξωτερικό μέρος το μόνο που χρειάζεστε είναι να χρησιμοποιήσετε την παλιά σας οδοντόβουρτσα και σαμπουάν μαλλιών ή σώματος. Για να τα ξεπλύνετε χρησιμοποιείστε ένα μουσκεμένο πανί. 
  • Μην χρησιμοποιείτε ισχυρά καθαριστικά και σόδα. Μπορεί να καθαρίζουν πιο γρήγορα τα παπούτσια και με λιγότερη ταλαιπωρία αλλά θα καταστρέψουν το χρώμα των αγαπημένων σας παπουτσιών σε ορισμένα σημεία.
  • Αν έχει εσωτερικό πάτο αφαιρέστε τον πριν το καθάρισμα.
  • Προσπαθήστε να μην βρέξετε το εσωτερικό των αθλητικών σας ούτε με νερό. Όσες φορές το έκανα παρατήρησα ότι μετά το πλύσιμο αρχίζουν να μυρίζουν πολύ σύντομα οπότε εγώ τουλάχιστόν δεν το ξαναρισκάρω. =)  
(Στο ερώτημα, και πως θα κάνω τα παπούτσια αλλά και τα πόδια μου να μην μυρίζουν, θα επανέλθω σύντομα με άλλο ποστ! Stay tuned!)  
  • Μην ξεχάσετε να αφαιρέσετε και τα κορδόνια και να τα πλύνετε ξεχωριστά για να καθαρίσουν καλύτερα και αφήστε τα να στεγνώσουν παραδοσιακά.
  • Για να στεγνώσετε τα αθλητικά σας μην τα τοποθετήσετε κοντά στο καλοριφέρ ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή που παράγει ζέστη, γιατί αυτό θα επιρεάσει το σχήμα τους. Αφήστε τα να στεγνώσουν με φυσικό τρόπο αλλά μην τα αφήσετε να τα χτυπάει η ζέστη.
Τελειώνοντας θέλω να σας πω ότι έχω ακούσει ότι μερικοί τα βάζουν στο πλυντήριο μέσα σε μία μαξιλαροθήκη. ΔΕΝ το έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω αν θα το έκανα. Διάβασα μάλιστα σε ξένα forum και blog ότι αυτό άλλες φορές δούλεψε και άλλες είχε αρνητικά αποτελέσματα. Εσείς τα έχετε βάλει;;;; Τι γνώμη έχετε. Θα μου προτείνατε να το δοκιμάσω;;;

Ελπίζω να σας άρεσαν οι συμβουλές μου! Σύντομα θα μοιραστώ κι' άλλες μαζί σας όπως το πως διατηρούμε τα δερμάτινα παπούτσια μας και όχι μόνο... ! 

Περιμένω τα σχόλιά σας!


Follow me on

               
  

5 σχόλια:

  1. einai talaipwria to plisimo twn papoutsiwn alla se katalavainw gt kai egw exw emmonh-den jerw posa exw alitheia- kai kapoies fores otan einai vrwmika noiwthw oti einai arrwsta ta kahmena mou :( wraia to post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο πλυντήριο είχα βάλει στο παρελθόν παπούτσια "πάνινα" (τύπου all-star) μέσα σε μαξιλαροθήκη και δεν έπαθαν τίποτα...
    Δύσκολα όμως θα το δοκίμαζα με οτιδήποτε άλλο...
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ γώ στο πλυντήριο τα βάζω πάντα!!! Το μόνο που δεν μου καθαρίζει με τίποτα είναι τα Vans & δεν ξέρω τι να κάνω. . . Θα το δοκιμάσω & αυτό!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμενα η πωλητρια στο μαγαζι με τα αθλητικα μου ειπε να τα πλυνω στο πλυντηριο μαζι με την κουρτινα του μπανιου..δεν το δοκιμασα ακομη αλλα για να το ειπε κατι θα ξερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ta vans pws na ta katharisw .....
    na ta balw stw pluntirio;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook