Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

A girl in love with Pink!!!!! part1

Το πιο Cute & Girly χρώμα!!!!!

Ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα, μανό, σκιες. 

Όλα έχουν κάτι από αυτό και αυτό έχει κάτι που κάνει τις γυναίκες να μην μπορούν να του αντισταθούν...!!!!

Πρωτοχρησιμοποιήθηκε το 17ο αιώνα για να περιγράψει τα λουλούδια του γένους Dianthus.

Δεν είναι πανέμορφα;;;;


Πολλοί λένε ότι το ροζ είναι το χρώμα της θηλυκότητας, της τρυφερότητας, της παιδικότητας και της αθωότητας!!!

Δεν ξέρω τι είναι αυτό που με τραβάει τελικά στο ροζ, ξέρω όμως ότι δεν θα παραλείψω να χαζέψω όποια φωτογραφία δω και έχει σχέση με μακιγιάζ μόδα και ασφαλώς ροζ!!!

Συνήθως το φοράω στα νύχια μου, στα χείλη μου, σε τσάντες, παπούτσια αλλά και σε σκιές στα μάτια μου!

Σήμερα λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σας μερικά από τα καλύτερα pink nail designs που βρήκα κάνοντας μια βόλτα στο internet!


Καρδούλες, glitter, σχέδια... Είναι όλα εδώ! 

Enjoy cupcakes!!!













Λοιπόν για πείτε;;;; Ποιο σας άρεσε πιο πολύ;;;;;;

Όσο έγγραφα αυτό το ποστ αναρωτιώμουν ... Υπάρχει άραγε γυναίκα που να μην έχει φορέσει έστω και μία φορά ροζ με κάποιο τρόπο στην ζωή της;;;;;;;;;;

Stay tuned for part 2 =) Αύριο επιστρέφουμε με pink lipsticks!!!




Follow me on

               
  

13 σχόλια:

  1. Α, τί όμορφα που είναι όλα!!!
    (Λίγο λιγότερο μου αρέσει το στυλ με το μουστάκι, επειδή το βλέπω παντού κ' εγώ, ως πνεύμα αντιλογίας, το αντιπαθώ!!!)
    χα!!!
    Φιλάκια κοριτσάκι!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αυτο με το μουστακι εγώ το βρήκα τόσο μα τόσο πρωτοτυπο λολ !!!!! δυσκολα θα το εκανα βεβαια αλλα μ'αρεσει πολυ!!!

      Καλο Σαββατοκύριακο beauty!

      φιλακια!

      Διαγραφή
  2. τι ωραιο χρωματακι το ροζ! αυτη τη στιγμη τα νυχια μου ροζ τα εχω βαψει με μανο της essie!! :) Αν θες μπες να δεις στο μπλογκ μου σχετικο ποστ με NOTD! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I absolutely LOVE pink! <3 <3 <3
    I'm a new follower, would you like to follow each other?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. axxxx ti teleiaaaaaaa ola!!
    latreuw roz...eidika to fouxia!!!! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπάμε το ροζ! Ευτυχώς Είναι ΠΑΝΤΑ στη μόδα!
    Για αυτό και το βάλαμε και στο blog χαχα
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχως δεν λες τπτ! αγαπώ πολύ αυτό το χρώμα !!!!! =)

      Διαγραφή
  6. http://www.luuux.com/health-beauty/pretty-pink-zebra-nails
    Το λάτρεψα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook