Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

My lemon obsession!!!!!!!!!!!!!

Καλησπέρα beauties!!!!!!

Μια εβδομάδα έχω να γράψω post και μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι μου λείψατε!!! Αλήθεια σας λέω!!!!!

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας την καινούργια μου εμμονή... Όχι, η αγάπη μου για τα προϊόντα που μυρίζουν φράουλα δεν μου πέρασε αλλά τις προηγούμενες ημέρες που είχε πιο πολύ κρύο νομίζω άρχισε να μ'αρέσει επικύνδινα και το λεμόνι. Είναι σαν να απατάω λίγο τη φράουλα να σας πω την αλήθεια αλλά τι να κάνω... Μ'αρέσει! =) 






ΛΕΜΟΝΙ λοιπόν σήμερα!!!!!!!

Την τελευταία εβδομάδα μάλιστα χρησιμοποιήσα ότι δείγμα και προϊόν είχα με αυτό το άρωμα... Θέλετε να δείτε τα καλύτερα;;;


  • Το πρώτο ασφαλώς είναι ένα Body Butter  από τα The Body Shop. Το ζαχάρωνα απο το καλοκαίρι αλλά εκείνη την περίοδο κέρδισε η φράουλα. Τα Χριστούγεννα όμως δεν άντεξα... Λατρεύω ότι το μάζω σε όλο μου το σώμα και με κατακλίζει το υπέροχο άρωμά του! Είναι ένα γλυκό λεμόνι!Ασφαλώς το ότι ενυδατώνει το δέρμα μου απίστευτα με κάνει να το λατρεύω ακόμα περισσότερο!!!


  • Δεν θα ήμουν εγώ αν δεν είχα και lip balm με αυτό το άρωμα έτσι δεν είναι;;;;;; Το ένα είναι lime από μια καλοκαιρινή σειρά των H&M (δεν υπάρχει τώρα) και το άλλο από την Crazy. Ήταν/είναι και τα δύο απίστευτα οικονομικά και ενυδατικά όχι όμως για θεραπεία σε περίπτωση που έχετε σοβαρό πρόβλημα.




  • Στο ντουλάπι της μαμάς βρήκα και αιθέριο έλαιο λεμόνι!!!! Για την ώρα το ανοίγω και το μυρίζω... Δεν έχω βρει πως να το χρησιμοποιήσω... Any ideas????


  • Ψάχνωντας είδα και δύο δείγματα που είχα από την Harnn* και δεν σας κρύβω ότι χάρηκα πολύ! Τα χρησιμοποίησα μέχρι την τελευταία τους σταγόνα! Το ένα ήταν κρέμα σώματος και το άλλο ένα conditioner για τα μαλλιά από την σειρά λεμονόχορτο και λεβάντα. Ψέματα δεν θα σας πω...ΔΕ μου αρεσει η λεβάντα καθόλου μα καθόλου όμως... Ευτυχώς εδώ το λεμονόχορτο  σκεπάζει σχεδόν τελείως το άρωμα και αφήνει μόνο μια απαλή εσάνς. Ειλικρινά δεν περίμενα να το πω αυτό για προϊόν που περιέχει λεβάντα μου άρεσαν τόοοοοοσο πολύ....!!!!!! Αν και το γαλάκτωμα αυτό είναι απίστευτα ενυδατικό και απορροφάται πολύ γρήγορα εγώ θέλω να δω αν υπάρχει και body butter με το ίδιο άρωμα όταν ξαναπάω. Αν και είναι πιο δύσκολο να  απορροφηθούν γενικά, εμένα μ'αρέσουν πιο πολύ τα Body Butter. Νομίζω μ'αρεσει η αίσθηση τους. Είμαι σίγουρη πως αν υπάρχει δεν θα μου γλιτώσει. Είχα δει ότι έχουν και ένα σαπουνάκι για πρόσωπο και σώμα σαν το μαύρο που σας είχα μιλήσει την προηγούμενη φορά, με το ίδιο άρωμα. Ασφαλώς είναι και αυτό στην wish list μου!!!! =)



  • Το τελευταίο και απίστευτα αγαπημένο μου είναι ένα primer από την MeMeMe. Σας έχω μιλήσει αναλυτικά γι'αυτό στο παρελθόν οπότε δεν θα σας ζαλίσω. Το άρωμά του ΔΕΝ παίζεται... Πρέπει να έχει και άρωμα από περγαμόντο ή μανταρίνι δεν ξέρω. Λατρεύω το να το βάζω κάθε πρωί στο πρόσωπό μου! Μου φτιάχνει την διάθεση!!!!


Αυτά ήταν λοιπόν!!! Για την ώρα τουλάχιστον.... lol Έχετε να μου προτείνετε εσείς κάποιο άλλο προϊόν να δοκιμάσω με άρωμα λεμόνι;;;; Θα περιμένω...!!!!!!!

Σύντομα έχρεται και beauty recipe με λεμόνι!!!! Stay tuned!!



*Το review αυτό περιέχει προϊόντα τα οποία στάλθηκαν από την εταιρεία σε μένα για να τα δοκιμάσω. Προτεραιότητά μου είστε εσείς γι'αυτό και θέλω να γνωρίζετε ότι η γνώμη μου είναι 100% ειλικρινής. Για περισσότερα διαβάστε εδώ.



Follow me on

  
  



10 σχόλια:

  1. hahaha !!!! exo kai egw kolima me ta lemonia , mou eixan parei doro mia lemonia kai perimena 2 xronia na vgalei lemonies kai pote den evgale gt mou eipan meta oti einai arseniko den mporeis na fandasteis poso apogoiteutika :p hahahahahaha maresi kiollas pou les oti apatas tin fraoula me ta lemonia !!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε την απαταω τωρα λιγο την φραουλα ...τι να λεμε αλλά μ'αρεσει lol =)

      Διαγραφή
  2. Μμμμ!!! Το ποστ σου μοσχομυρίζει ;-)
    Αγαπώ όοοοτι έχει λεμόνι, από λεμονάδα, κρέμα σώματος λεμόνι, balm με λεμόνι, άρωμα με λεμόνι..οτιδήποτε!! Με το Body Butter μου κάνεις ζημιά μεγάλη και το ξέρεις :-))
    Της Harnn το λεμονόχορτο είναι υπέροχο και αναζωογονητικό, πήρα το σαπουνάκι και το βγάζω συνέχεια και το μυρίζω!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxaxax τα body butter των tbs ειναι ζημια απο μόνα τους! δεν φταιω εγω λοοοολ

      τελικά το λεμονοχορτο απο harnn το πήρα και γω!!!!!!!! δεν αντεξα....

      Διαγραφή
  3. Τα αιθέρια έλαια μπορείς να ρίχνεις είτε 2-3 σταγόνες σε ένα ρεσό & να το ανάβεις είτε να νοτίσεις ένα βαμβάκι & να το βάλεις σε ένα ποτηράκι να βγάζει άρωμα!!! Αγαπώ λεμόνι επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook