Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

My Firmoo Glasses!!!

Καλημέρα cupcakes & καλή μας εβδομάδα!

Είμαι πολύ χαρούμενη που ξεκινάει η εβδομάδα μου έτσι!!! Θέλω να σας δείξω τα καινούργια μου γυαλιά για τα οποία είμαι πολύ πολύ ενθουσιασμένη! Τα περίμενα πως και πως και είναι από την Firmoo



Για όσους δεν ξέρουν την εταιρεία πρόκειται για μία Αμερικάνικη εταιρεία η οποία στέλνει το πρώτο ζευγάρι εντελώς δωρεάν πληρώνοντας μόνο τα μεταφορικά (κάπου κοντά στα 13ευρώ νομίζω είναι αλλά θα βρείτε καλύτερα πληροφορίες εδώ) ενώ έχει και μία τεράστια ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων για να διαλέξετε ότι τραβάει η ψυχή σας! Μπορείτε επίσης αν θέλετε να φορτώσετε δική σας φωτογραφία για να δείτε αν τα γυαλιά που διαλέξατε σας ταιριάζουν ενώ σας δίνονται και οδηγίες για να μετρήσετε σωστά τα κέντρα των φακών έτσι ώστε τα γυαλιά σας να εφαρμόζουν άψογα!

Jump In and



Εγώ διάλεξα γυαλιά ηλίου γιατί τώρα τελευταία με έχει πιάσει μια μανία και φοράω πάλι πολύ τους φακούς μου (περνάω φάσης αγάπης και μίσους με τους φακούς εγώ...) 









Για την ιστορία  πρέπει να σας αναφέρω ότι είχα ένα μικρό μπλέξιμο, που δημιούργησα ασφαλώς εγώ, με την εταιρεία μιας και νόμιζα ότι είχαν κανει λάθος την παραγγελία μου. Τελικά ήταν η παραγγελία της αδερφής μου, που ζήτησε να σταλεί στο δικό μου σπίτι. Όταν λοιπον απευθύνθηκα στην εταιρεία λέγοντας τους ότι υπάρχει θέμα ήταν τοοοσο εξυπηρετικοί! Τόσο ευγενικοί! Αυτό που με εντυπωσίασε όμως περισσότερο είναι ότι παρά το ότι τοο λα΄θος ήταν δικό μου όταν το κατάλαβα και τος ζήτησα συγνώμη ήταν και πάλι τόσο καλοί μαζί μου...! Πραγματικά αξίζουν πολλά πολλά bravo τόσο στους ανθρώπους με τους οποίους αντάλλαξα αυτά τα mail για την ευγένεια τους και το ήθος τους όσο και στην εταιρεία!

Λοιπόν πως σας φαίνονται;;;;;

Μου πάνε;;;;;










p.s. Από δω και πέρα κάθε Κυριακή θα υπάρχει ανοιχτό blog hop για 24 ώρες. Λεπτομέρειες για το τι είναι το blog hop θα βρείτε εδώ! Μην ξεχνάτε να επιστρέφετε κάθε Κυριακή!!!!



If you are big on all things internet, please subscribe to my blog and/or join the fan club on Facebook Cute&GirlyDMS , or Twitter CuteandGirlydms, or you can do all three!!!!!!!!!!!


7 σχόλια:

  1. Βρε Ντέπυ αυτα τα γυαλιά τα πήρες δωρεάν;Πληρώνοντας τα μεταφορικά μόνο;
    Γιατί πάω να κάνω παραγγελία και μου λέει ότι ο κωδικός FIRMOOFREE δεν ισχύει για αυτά τα γυαλιά... Λες να έβγαλαν από την προσφορά τα δωρεάν γυαλιά ηλίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου αυτα τα γυαλια ειναι απο την σειρα των γυαλιων που δίνουν δωρεαν πληρωνοντας μόνο τα μεταφορικά. Εγω δεν πληρωσα τα μεταφορικα γιατι μου εστειλαν για να κανουμε το post και το giveaway....

      Τα σχέδια πάτνως και τα χρώματα αλλάζουν συχνά. εγώ ήμουν τυχερή και την ημέρα που εστειλα το πιο θελω είχαν και τα μαυρα γιατι μέχρι τότε έβρισκα μόνο τα ίδια σε πράσινα...

      Ο κωδικος ξέρω ότι ισχυει για όλα τα γυαλια που υπαρχουν στο site εκτος απο τα designer glasses.

      Διαγραφή
  2. Το κάθε γυαλί έχει δικό του κωδικό νομίζω!!! Μόλις το ανοίξεις σου λέει πάνω απο τις μουρίτσες να πατήσεις να πάρεις τον κωδικό!!! Είναι υπέροχα!!! Κέρδισα 3 διαγωνισμούς τους αυτή τη βδομάδα αλλά δεν θα πάρω τελικά λόγο μεταφορικών!!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα είναι!! σου πάνε πολύ! με γεια!!! κέρδισα κι εγώ σε έναν διαγωνισμό και τα περιμένω πως και πως!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τέλεια! Σου πάνε πάρα πολύ! Περιμένω και εγώ τα δικά μου να φτάσουν!!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook