Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Favorite Concealers

                    My ultimate make-up product!

Καλησπέρα κουκλίτσες μου!

Τα τελευταία χρόνια έχω λατρέψει ένα προϊόν που για πολύ καιρό δεν του έδινα σχεδόν καθόλου σημασία. Το concealer. Θεωρούσα ότι είναι μόνο για να καλύπτει τους μαύρους κύκλους και επειδή δεν είχα δεν μου χρειαζόταν κίολας. ΛΑΘΟΣ


Από τότε όμως που άρχισα να το χρησιμοποιώ ανακάλυψα το πόσο χρήσιμο είναι και δεν το αποχωρίζομαι πλέον ποτε...

3 είναι λοιπόν τα αγαπημένα μου concealer και θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας!

Jump In and





matt honey, 5g, 12M




  • Το πρώτο και οικονομικότερο όλων είναι αυτό της essence. Δεν περίμενα ότι θα μου βγει τόσο καλό. Είδα ένα video στο youtube και μιας και το κόστος είναι μικρό αποφάσισα να την αγοράσω. Έχει μέτρια κάλυψη, είναι ματ, δεν δημιουργεί τις γραμμές κάτω από τα μάτια και εξαφανίζει κάθε κοκκινίλα. Το χρησιμοποιώ παρέα με την BB cream μου, για να κρύβω τους μεγάλους πόρους στη μύτη και τα μάγουλα και το αποτέλεσμα είναι απίστευτα φυσικό. Το μόνο κακό είναι ότι ακόμα κ που υπάρχουν πολλές αποχρώσεις είναι όλες σχεδόν ίδιες. Τόσο που όποιο και να διαλέξω θα μου είναι ίδιο. Ήθελα ένα  τόνο πιο ανοιχτό για να φαίνεται πιο λιγο φωτεινό το σημείο κάτω από τα μάτια αλλά ......
no20, 6,8ml , 6M





  • Το επόμενο είναι το concealer Fit me* από την Maybelline. Πραγματικά νομίζω ότι εδώ η εταιρεία έκανε εξαιρετική δουλειά. Είναι αρκετά οικονομικό και αυτό. Είναι υγρό, πιο καλυπτικό απο αυτό της essence και έχει πολύ περισσότερες αποχρώσεις. Απλώνεται εύκολα και γρήγορα και πραγματικά ενσωματώνεται άψογα με το δέρμα μου. Το μόνο του μείον είναι ότι μου φαίνεται λίγο και δεν εννοώ σε σχέση με την τιμή. Απλά το χρησιμοπιούσα κάθε μέρα και το τελείωσα σχεδόν πριν καλά καλά το καταλάβω...Νομίζω ότι κράτησε 2 ή 3 μήνες μεπραγματικά μεγάλη χρήση  Σίγουρα όμως θα πάρω κι'αλλο!!!






  • Το τελευταίο είναι και αυτό για ο οποίο με ρωτήσατε και οι περισσότερες. Το concealer της Bobbi Brown. Ένα δώρο που έκανα στον εαυτό μου πέρυσι τα Χριστούγεννα. Είναι κορέκτορας πιο πολύ. Είναι αρκετά ακριβό γι'αυτό και δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Το έχω για αυτές τις λίγες εξαιρετικές περιπτώσεις... Είναι πολύ καλυπτικό και για μένα ένα από τα καλύτερα προϊόντα που έχω αγοράσει ποτέ. Απίστευτα καλυπτικό, δίνει το πιο φυσικό, το πιο αναλαφρο αποτέλεσμα που έχω δει. Τα μάτια φαίνονται πιο ξεκούραστα από ποτε. Το βλέμμα πιο ζωντανο! Έχει μια πολύ μαλακιά υφή και νομίζω ότι απλώνεται καλύτερα με τα χέρια καθώς η θερμότητά που έχουν βοηθάει στο να πάρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα


Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου! Τα δικά σας ποια είναι;;;;;;;;;;

Στο αυριανό post θα μοιραστώ μαζί σας μυστικά που έχω βρει κατά καιρούς στο internet και αφορούν την καλύτερη εφαρμογη του concealer! Stay tuned beauties!






p.s. Από δω και πέρα κάθε Κυριακή θα υπάρχει ανοιχτό blog hop για 24 ώρες. Λεπτομέρειες για το τι είναι το blog hop θα βρείτε εδώ! Μην ξεχνάτε να επιστρέφετε κάθε Κυριακή!!!!


If you are big on all things internet, please subscribe to my blog and/or join the fan club on Facebook Cute&GirlyDMS , or Twitter CuteandGirlydms, or you can do all three!!!!!!!!!!!




16 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο ποστ! Εμενα μ αρεσουν ιδιαιτερα τα στικ κονσιλερ της seventeen. Καλυπτουν αρκετα καλα κ εχουν κ διαρκεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου άρεσε! δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά για να λες ότι είναι καλά νομίζω ότι θα πρέπει...!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραιο ποστ!εγω εχω εντονο προβλημα κ χρησιμοποιω της mac αλλα τωρα τελευταια δ με καλυπτει οσο θα ηθελα κ μου αφηνει γραμμες...της bobbi brown ειναι τοσο καλο;τιμουλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της bobbi brown αφήνει γραμμες μονο όταν έχει πολύ ζέστη το καλοκαίρι. σε μενα τουλαχιστον και ναι πιστεύω ότι είναι απο τα καλυτερα που έχω δοκιμάσει. καλύτερο κ απο τις MAC για μένα. Είναι αρκετά ακριβό. Νομίζω είχε 45euro οταν το πήρα εγώ αλλά δεν είμαι απολυτα σίγουρη...θα το ξαναδώ και θα σου πω.

      Διαγραφή
    2. Ειναι ακριβουτσικο!η αληθεια ειναι οτι δ την ηξερα τη συγκεκριμενη εταιρεια!την εμαθα μεσα απο τις γλυκιες bloggers!μου ειπαν κ για της novaderm(δ θυμαμαι το ονομα:$) τη βρισκεις στα φαρμακεια!αλλα δ ξερω...

      Διαγραφή
    3. Είναι αρκετά ακριβή εταιρεία αυτό είναι αλήθεια αλλά η ποιότητα των προϊόντων της ειναι εκπληκτική...!!!! συνηθως εγώ όταν θέλω να πάρω κάτι απο εκει πειμένω τις εκπτώσεις που βάζουν στα καταστήματα καλλυντικών.... Της novaderm δεν το εχω ακούσει αλλά θα το ψάξω κ αυτό!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραία ποστ! Εγώ χρησιμοποιώ εδώ και πάρα πολλά το concealer της seventeen. Eίναι απο τα ελάχιστα προϊόντα που έχω ξανα-αγοράσει, και το συγκεκριμένο το έχω αγοράσει τουλάχιστον 5 φορές (και έχω απο ένα στην πράσινη απόχρωση και ένα στην πολύ ανοιχτή για φωτεινότητα).
    Τα πιο καλυπτικά concealer πάντως, είναι μακραν τα coverderm. Yπερβολικά καλυπτικά θα έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά γλυκιά μου! χαιρομαι που σου αρέσει! Να κ δευτερος ανθρωπος που μου λέει για την Seventeen. Ε δεν παιζει... θα το δοκιμάσω σίγουρα... όσο για τα coverderm δεν τα εχω ακουστα...στα φαρμακεια λογικά τα βρίσκουμε. Ετσι?

      Διαγραφή
    2. Φαρμακεία και σε μεγάλα χόντος (έχει ομόνοια νομίζω). Kαι φυσικά σε online φαρμακεία. Νομίζω οτι η συγκεκριμένη σειρά/εταιρία για αυτό το λόγο τα δημιούργησε ούτως ή αλλως. Είχα παλια ένα κονσίλερ και ένα make up, και ήμουν πολύ ευχαριστημένη. Δεν χρειάστηκε να ξαναπάρω, ευτυχώς!

      Διαγραφή
    3. ααα ωραια! θα το δω! ευχαριστω!!! καλε τι να χρειαστει.. μια κουκλα εισαι! το δερμα σου ειναι για να το ζηλευουμε!

      Διαγραφή
  4. εγω εχω ενα της mac αυτο στο σωληναριο. δεν εχω κυκλους και το ηθελα πιο πολυ για οταν ειμαι λιγο κουρασμενη. η αληθεια ειναι οτι δεν το χρησιμοποιω συχνα γιατι νομιζω οτι δεν μου χρειαζεται τοσο. αυτο της coverderm θα ηθελα να το δοκιμασω. και της bobbi brown θα ηθελα αλλα ειναι απαγορευτικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι απαγορευτικο το ατιμο ...κ γω δεν ξερω αν τωρα θα το ξαναεπερνα... ευτυχως εχω ακομα. αργοτερα βλεπουμε....

      εγω πλεον δεν το χρησιμοποιώ μονο για μαυρους κυκλους. βαζω ελαφρυ foundation ή bb και μετα τις ατελειες τις κρυβω με ενα concealer και ενα πιο ανοιχτο έχω για κατω απο τα ματια...

      Διαγραφή
  5. poli wraio post koritsia!!!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρησιμοποιώ Manhattan & μόνο Manhattan!!! Ότι άλλο & αν έχω βάλει μου έχει κάνει αλλεργία!!! Πολύ θα ήθελα όμως να δοκιμάσω κάποιο απο αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ εδώ και ποοοοολύ καιρό της Rubinstein και πάρα πολύ καλό αλλά τώρα τώρα θέλω και αυτό απο Bobbi Brown. Για κάποια με έντονους μαύρους κύκλους άραγε θα είναι καλό?
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το Bobbi Brown το λατρευω κι εγω αν και με το κρυο αφηνει γραμμες δυστυχως.
    Kristina recently posted.. Last Night.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook