Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

My fast night skincare routine

Καλημέρα beauties!!!!

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας την fast night skincare routine μου. 


Σίγουρα θα έχουν υπάρξει και σε σας νύχτες που δεν αντέχετε να περιποιηθείτε τον εαυτό σας τόσο όσο θα θέλατε. Νύχτες που χασμουριέστε απίστευτα και που κλείνουν τα μάτια σας. Έτσι δεν είναι; Επειδή λοιπόν και μένα μου συμβαίνει συχνά έχω φτιάξει ένα σύστημα που δουλεύει για μένα και δεν μου παίρνει πάνω από 5 λέπτα (και πολλά σας λέω δηλαδή...) .

Θέλετε να δείτε;

Jump in and





Ξεκινάμε λοιπόν =)

  • Για αρχή χρησιμοποιώ τα μαντηλάκια της Bioten. Τα έχω πάντα δίπλα στο κρεβάτι μου και έχω τελειώσει άπειρα πακέτα. Είναι όμως πολύ καλά. Καθαρίζουν πολύ καλά το πρόσωπό μου και τα μάτια μου ακόμα και από αρκετά βαρύ μακιγιάζ. Περιέχουν νέκταρ κυδωνιού, το οποίο βοηθάει στην διατήρηση της φυσικής υγρασίας του δέρματος, και έχουν και βιταμίνη Ε. Τέλος είναι και από τα πιο οικονομικά της αγοράς, πράγμα που τα κάνει ακόμα καλύτερα!



  •  Στη συνέχεια χρησιμοποιώ το σαπούνιαπό την Clinians. Είναι πραγματικά από τα καλύτερα που έχω χρησιμοποιήσει. Αφήνει το πρόσωπό μου απόλυτα καθαρό με ελάχιστη ποσότητα. Το κάνει να φαίνεται πιο φρέσκο, ζωντανό και φωτεινό. Μάλλον λόγο των βιταμινών C και Ε που περιέχει. Χρησιμοποιείται και για την αφαίρεση του μακιγιάζ οπότε ακόμα και αν είχε μείνει κάποιο ίχνος μετά καιαπό την χρήση του gel είναι απόλυτα καθαρό. Εμένα μου μυρίζει λίγο μανταρίνι αλλά η μαμά μου διαφωνεί λέγοντας πως είναι η ιδέα μου λόγο της πορτοκαλί συσκευασίας οπότε βγάλτε άκρη... Σας το προτείνω μιας και είναι και πολύ οικονομικό ;)

  • Μετά χρησιμοποιώ το face mistτων The Body Shop. Εκτός από καταπληκτικό προϊόν για την σταθεροποίηση του μακιγιάζ νίωθω ότι μου δίνει αυτό το κάτι παραπάνω!



  • Τελειώνω χρησιμοποιώντας το serumαπό την La Roche-Posay. Ξέρω ... Έχετε ακούσει πολλά γι'αυτό. Και γω είχα ακούσει πολλά καλά από άλλες κοπέλες και πραγματικά ανυπομονούσα να τελειώσει το προηγούμενο που είχα για να το δοκιμάσω (αν και είχα μείνει πραγματικά πολύ ευχαριστημένη κ από εκείνο). Απορροφάτε πλήρως από το δέρμα μου. Το χρησιμοποιώ και αντί για κρέμα νυχτός και ματιών και αν δεν το χρησιμοποιήσω μια μέρα νιώθω ότι το δέρμα μου το ζητάει. Ειλικρινά δεν έχω τύχει άλλη φορά σε προϊόν το οποίο να το ζητάει το δέρμα μου τόσο πολύ. Αν δεν το βάλω και χρησιμοποιήσω την κρέμα ματιών μου και την κρέμα νυκτός νιώθω ότι κάτι μου λείπει. Είναι αρκετά περίεργο για να σας το εξηγήσω. Είναι σε μορφή gel χωρίς να κολλάει ομως και υπόσχεται μείωση των γραμμών αφυδάτωσης. Νομίζω μάλιστα πως πραγματικα αυτό το κάνει μιας και δεν εχω δει το δέρμα μου αφυδατωμένο ακόμα και σε περιπτώσεις μεγάλου στρες που πέρασα (συνήθως εκεί καταλαβαίνω την καλή ενυδάτωση που μου προσφέρει ένα προϊόν μιας και το προσωπό μου αφυδατώνεται και φαίνεται απίστευτα ταλαιπωρημένο). 
Λοιπόν; Εσείς τι κάνετε όταν είστε κουρασμένες;;;; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Αν ναι πως σας φάνηκαν;;;


p.s. Από δω και πέρα κάθε Κυριακή θα υπάρχει ανοιχτό blog hop για 24 ώρες. Λεπτομέρειες για το τι είναι το blog hop θα βρείτε εδώ! Μην ξεχνάτε να επιστρέφετε κάθε Κυριακή!!!!


12 σχόλια:

  1. Εμένα μου φαίνεται βαριά αυτή η περιποίηση για τα βράδια που είμαι κουρασμένη!Σ'αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιώ το σαπούνι μου και τον ορό της La roshe posay που είναι πραγματικά καταπληκτικός. Παραλείπω δλδ την κρέμα νυκτός και ματιών που θα έβαζα αν δεν ήμουν κουρασμένη.
    Έχω δοκιμάσει και αυτό της bodyshop παλιότερα(κυρίως ως βάση για το μακιγιάζ το χρησιμοποιούσα) αλλά δεν είχα ενθουσιαστεί ιδιαίτερα>

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα δε νομίζω ότι διαφέρουν πολοι οι τρόποι μας. Τα μαντηλάκια και το mist είναι αυτά που κάνουν την διαφορά μιας κ τα αλλα δυο τα κανεις και συ.

      Το mist είναι πραγματικά ένας ψεκασμός και τέρμα και καμμια φορά δεν το κάνω ούτε γω, αν δηδ δεν το βρω μπροστά μου. δεν το ψαχνω .... δεν μου λείπει...

      αλλα ντεμακιγιαζ με πανακια κάνω πάντα οταν ειμαι κουρασμενη. με το σαπούνι μόνο νιώθω και βλέπω ότι δεν εχει καθαρίσει το πρόσωπου μου αρκετά. πως το βλέπω? λερώνεται η πετσέτα όταν σκουπίζομαι οπότε....

      Διαγραφή
  2. κανονική περιποίηση κάνεις!!! μπράβο!!! εγώ συνήθως όταν είμαι πολύ κουρασμένη κάνω ένα ντεμακιγιάζ με γαλάκτωμα και μετά μία λοσιόν... και το πρωί απορώ γιατί το δέρμα μου είναι θαμπό! το serum la roche posey θα μπει στη wishlist!! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα κανονικά κάνω πολύ περισότερα βήματα.... looool νομιζω πρέπει να σας τα πω σε άλλο ποστ καποια στιγμή loool το γαλακτωμα το χρησιμοποιώ τις μέρες που δεν ειμαι κουρασμένη. αλλιως το βαριεμαι να σου πω την αλήθεια.

      το serum ειμαι σίγουρη ότι θα το χαρείς πολύ. θα περιμένω εντυπώσεις. =)

      Διαγραφή
  3. Para polu kalu peripieisi gia to dermo kai eidika afou to vradu ginetai kaluteri aporofisi twn proiontwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαντηλάκια της Bioten τα έχω δοκιμάσει και τα βρίσκω κι εγώ πολύ καλά! Το serum θέλω πολύ να τπ δοκιμάσω! Πάντως, εγώ όταν είμαι πολύ κουρασμένη κάνω ολοκληρωμένη περιποίηση, εκτός από ενυδατική βάζω serum! Αλλά αν δεν καθαρίσω την επιδερμίδα μου και με ένα gel νιώθω πως δεν έχει καθαρίσει τελείως η επιδερμίδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και το σαπούνι! είμαι σίγουρη ότι θα το χαρείς πολύ πολύ και θα νιωθεις την επιδερμίδα σου πολύ πιο καθαρή!!!!!

      Διαγραφή
  5. Wow!!! Πολλά βήματα μαζί!!! Εγώ βαριέμαι γενικά την όλη διαδικασία!!! Αρχίζω με μαντιλάκια άντε & στο τσακίρ κέφι να βάλω & ένα γαλάκτωμα μετά!!! Ε μπορεί αν έχω λίγο παραπάνω κουράγιο να βάλω & κρέμα!!! Δεν το χω & πολύ το θέμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραία ιδέα!!
    θα ήθελες να το κάναμε tag?
    θα κάνω σχετική ανάρτηση με τα δικά μου και μετά θα το δώσουμε και στα κορίτσια..
    τι λες;;
    πέρασε απο το mystickland,να μου πεις!!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα..τι κάνεις;
    δεν ξέχασα το tag,απλά είχα άλλες εκκρεμότητες και το άφησα λίγο στα πρόχειρα..το ετοιμάζω σύντομα και θα σε ενημερώσω!
    (οι φωτογραφίες σου,στη συγκεκριμένη ανάρτηση,δεν φαίνονται..τσέκαρε το!)
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook