Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Sunshine Blogger Award!!!!!


Καλησπέρα κουκλίτσες!

Σήμερα έχω βραβείο!!!!! Ναι!!!!! Είχα πολυ καιρό να πάρω ένα και χάρηκα πάλι σαν μικρό παιδί!!!! Αυτή την φορά έρχεται από την Ζωή και το blog Zoi loves. Την ευχαριστώ λοιπόν πολύ πολύ που με σκέφτηκε και σαας προτείνω να την επισκεφτείτε και να ρίξετε μια ματιά στο blog της γιατί είναι πολύ ωραίο και φρέσκο!



Πάμε τώρα στα του βραβείου!

Πρέπει να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις και να μοιραστώ το βραβείο με μερικές φίλες. Πόσες δεν ξέρω αλλά δεν θα το παρακάνω... Σίγουρα όμως θα το διασκεδάσω λίγο...

  • Ποιος πιστεύετε ότι είναι ο σκοπός σας στη ζωή;
Να τη ζήσω στο έπακρο!!!!!!
  •  Ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο; 
Δεν διαβάζω πολλά βιβλία, ένα απο τα αγαπημένα μου όμως είναι το illuminati γιατί από αυτό κατάλαβα ότι τέτοιου είδους βιβλία μου αρέσουν πολύ!
  •  Ποιος ή τι σας εμπνέει περισσότερο στη ζωή;
Νομίζω τα παιδιά! Είναι η χαρά της ζωής! Σου δίνουν φως, κίνητρο, ελπίδα! Δεν έχω δικά μου, έχω όμως ανήψια και τα αγαπάω σαν να ήταν δικά μου!

  • Θα προτιμούσατε να σας δωρίσουν πολλά χρήματα ή χρόνο;
Νομίζω χρόνο! Αν έχεις αυτό μπορείς να καταφέρεις πολλά αν θες...
  • Ποιο είναι το καλύτερο χαρακτηριστικό σας;
Νομίζω ότι αν μου κάνεις κάτι θα το ξεχάσω πολύ εύκολα (τις πιο πολλες φορές...). Αν μιλάμε όμως για χαρακτηριστικό της εξωτερικής μου εμφάνισης νομίζω το χαμόγελό μου. Αυτό μου έχουν πει δηλαδή...

  • Αν είσαστε ένα όργανο του σώματος, ποιο και γιατί;
Τα μάτια μου! Δεν λένε ότι αυτός είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας; Ε αν δεν είχα τπτ άλλο θα μπορούσαν να δουν την ψυχή μου.
  • Γιατί έχετε blog;
Δύο λόγους/ρητά έχω σχετικά με το blogging... "Sharing is caring" & "Blogging is fun" !!!!! 
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας επίτευγμα;
 Το ότι έχω κάνει μερικούς καλούς φίλους που αγαπώ και εμπιστεύομαι. Και ας μετριώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού.

  • Ποιος είναι ο ήρωας-πρότυπο σας και γιατί;
Δεν έχω έναν.... Για μένα άνθρωποι πρώτυπα είναι αυτοί (διάσημοι και μη) που προσφέρουν σε όσους έχουν ανάγκη χωρίς να ζητήσουν κανένα αντάλλαγμα. Αυτοί που η καλοσύνη ξεχυλίζει από την καρδιά τους.
  • Αν θα μπορούσατε να είσαστε οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε στον κόσμο, τι/ποιος θα ήταν και γιατί;
Νομίζω θα ήθελα να είμαι πάλι εγώ. Απλά θα ήθελα μερικά πράγματα να είναι λίγο διαφορετικά... Αλλά πάλι θα ήταν ντροπή να παραπονιέμαι...




Θα ήθελα τώρα να μοιραστώ το βραβείο αυτό με τα παρακάτω blog:






και να περνάτε από δω γιατί ...

Αυτή την εβδομάδα σας έχω πολλές πολλές εκπλήξεις!!!!!!

Stay Tuned!!!!

    

                                                      
glitter text generator

16 σχόλια:

  1. Thank you dear!!!
    I love learning new things about special blogger friends!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου, ομολογώ! Αυτό με τα παιδιά, συμφωνώ απόλυτα! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι σου γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου! Δεν είναι πολύ όμορφο όταν παίρνεις βραβείο; Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ! είναι πράγματι πολύ ωραίο γιατί βλέπεις ότι κάποιοιι σε θυμόνται, αγκαλιάζουν την προσπάθεια που κανεις και προσπαθούν να σε επιβραβεύσουν με τον τρόπο τους!

      Πήρες και συ βραβειο είδα! συγχαρητηρια!
      φιλια!

      Διαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πολύ που το δίνεις και σε εμένα!!!!!!!!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες απαντήσεις και νομίζω ότι συμφωνώ στα περισσότερα!Φιλάκια sweetie
    btw: ψηφίζω και γω το χαμόγελο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ πολυ! εισαι πολυ γλυκια!

      ενα χαμογελω εξαιρετικα αφιερωμένο =D

      Διαγραφή
  6. Άλλο ένα όμορφο βραβείο!!! Είσαι υπέροχη!!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για το βραβειάκι και ευχαριστώ πολύ πολύ που το μοιράζεσαι μαζί μου <3 <3
    Ωραίες ερωτήσεις, όχι συνηθισμένες, χμμμ, γι ανα σκεφτώ τι θα απαντήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι χαρά μου!!! θα περιμένω με αγωνία να δω τις απαντήσεις σου!!!!!!!
      φιλια!

      Διαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook