Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Reviewing my July Favorite Products

Καλησπέρα beauties!

Και κάπως έτσι κοντεύει να τελειώσει και ο Αύγουστος ... Χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε.....

Σας είχα υποσχεθεί ένα review για μερικά από τα July favorites για τα οποία δεν είχε τύχει να κάνω τώρα ξεχωριστό post.




Είστε έτοιμες;;;;

Ιούλιος = Διακοπές..... Η παρέα των 5 κοριτσιών που είναι φίλες από το σχολείο ξεκινάει.... 


  • Το πρώτο προϊόν ήταν το conditionerτης Phyto.

Η καθέμια στις διακοπές είχε αναλάβει από κάτι, έτσι ώστε να μην κουβαλάμε όλες απ'όλα! Εεεε εγώ είχα αναλάβει τα όσα χρειαζόμαστε να έχουμε στο μπάνιο. Από αφρόλουτρα μέχρι μπατονέτες... Και κάπως έτσι φτάνουμε και στα προϊόντα για τα μαλλιά... Σκέφτηκα να μην πάρω την σειρά Cristalliste της Kerastase που χρησιμοποιούσα μέχρι τότε (και την οποία έχω κατ'ευχαριστηθεί, δείτε το review μου εδώ) γιατί είχα χρησιμοποιήσει αρκετό από το conditioner και είμασταν και 5. Ήθελα γεμάτη συσκευασία για να είμαι σίγουρη! Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω μαζί μου το conditioner της Phyto! Το έχω καιρό αλλά δεν είχα προλάβει να το δοκιμάσω... Θεώρησα λοιπόν πως θα ήταν καλή ευκαιρία να δω αν θα περάσει το crash test της παρέας των 5. Όλες μας έχουμε διαφορετικά μαλλιά. Άλλες βαμένα, άλλες περμαναντ, άλλες ίσια, άλλες μακρυά, άλλες κοντά... Καταλαβαίνετε....

Το χρησιμοποιούσαμε για μια εβδομάδα  και οι 5 συνέχεια! Λίγη ποσότητα στις άκρες των μαλλιών μας ήταν αρκετή για να τα ξεμπλέξει  και να τα κάνει να φαίνονται υγιεί και ενυδατωμένα χωρίς να χρειάζεται μετά να χρησιμοποιήσουμε άλλα προϊόντα. Αυτό μας άρεσε πολύ γιατί τα ταλαιπωρούσαμε πολύ όλη μέρα με τον ήλιο, την θάλασσα και το αλάτι! Γυρίζαμε στο σπίτι και φαίνονται ΧΑΛΙΑ. Το ότι τα  βλέπαμε λοιπόν το βράδυ να είναι πάλι λαμπερά, ήταν κάτι που μας εντυπωσίαζε!  Το ουδέτερο άρωμα του επίσης βοηθούσε στο να είμαστε όλες πάντα ικανοποιημένες!!!! Και μου έμεινε και αρκετό να χρησιμοποιήσω τώρα που γύρισα!!!! Η ετυμηγορία ήταν ομόφωνη! Το προϊόν αυτό δουλεύει για όλες μας!!!!!! 


Οπότε άνετα παίρνει τα 5 αστέρια από την παρέα των 5!

  • Το επόμενο προϊόν ήταν της A-DERMA και δεν ήταν άλλο από το ντεμακιγιάζ. 

Έμεινα πολύ ικανοποιημένη γιατί πραγματικά ένιωθα το δέρμα μου καθαρό μετά την χρήση του. Παλιά μετά το γαλάκτωμα πάντα χρησιμοποιούσα δέυτερο προϊόν ντεμακιγιάζ και μάλιστα από αυτά που θέλουν ξέβγαλμα με νερό γιατί μόνο τότε ένιωθα πιο καθαρή την επιδερμίδα μου. Τώρα μετα το ντεμακιγιάζ της A-DERMA χρησιμοποιούσα την lotion μου και ήμουν έτοιμη για τις κρέμες. Το χρησιμοποιούσα και για τα μάτια και έβγαζε ακόμα και πολύ βαρύ μακιγιάζ! Γλίτωνα έτσι δύο βήματα! 
Ήξερα ότι το δέρμα μου είναι καθαρό και δεν το ένιωθα απλά καθαρό. Τον παρελθοντικό χρόνο τον προσέξατε ε;;;; Δεν είναι τυχαιος........Επειδή το χρησιμοποιούσα και πριν φύγω για διακοπές, είπα να το πάρω και μαζί μου στις διακοπές! Έκανα το λάθος όμως και το έβαλα στο μπάνιο. Εεεε τι το θέλα;;; Το μπουκαλάκι γύρισε άδειο....  Ναι ναι άδειο... Αφού καθόταν λοιπόν εκεί σκέφτηκε η μια φίλη να το δοκιμάσει. Τα νέα διαδώθηκαν γρήγορα. Άφησαν λοιπόν τα κορίτσια, τις δικές τους μεθόδους ντεμακιγιάζ και άρχισαν να χρησιμοποιούν το δικό μου προϊόν...  (Βέβαια για να είμαι ειλικρινής και γω χρησιμοποιούσα την lotion,της Μαρίας, μου άρεσε πιο πολύ από την δική μου αλλά για αυτό θα σας μιλήσω σε άλλο post... lool Πάντως καταλάβατε... Καλά περνούσαμε!). Τώρα που το σκέφτομαι ... και αυτό το προϊόν 

             παίρνει τα 5 αστέρια από την παρέα των 5!


(και πιστέψτε με δεν υπάρχουν πολλά προϊόντα στα οποία να συμφωνούμε όλες). Σίγουρα θα το ξαναπάρω!!!

Πως σας φαίνονται λοιπόν; Έχει τύχει να τα δοκιμάσετε εσείς; Αν ναι πως σας φάνηκαν;

    

*Το review αυτό περιέχει προϊόν το οποίο στάλθηκε από την εταιρεία σε μένα για να τα δοκιμάσω. Προτεραιότητά μου είστε εσείς γι'αυτό και θέλω να γνωρίζετε ότι η γνώμη μου είναι 100% ειλικρινής. Για περισσότερα διαβάστε εδώ.
                                             
glitter text generator


13 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση! Καλά την phyto την αγαπώ!Χρησιμοποιώ και γω την κρέμα και την leave on mask και δεν έχω λόγια!Εξαιρετικά προιόντα!Με έκανες να θέλω να τσεκάρω το ντεμακιγιάζ!Θα το ρίξω μια ματιά!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λογια! όσο για το ντεμακιγιαζ είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείς πολυ πολύ!

      Διαγραφή
  2. exo kai egw auto to proion tis phyto , akoma den to xrisimopieisa ala im looking forward to it mou fenete kalo !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα θα περιμενω τα σχολια σου λοιπον! ειμαι σιγουρη οτι θα το χαρεις πολυ!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά έψαχνα μια λοσιόν καθαρισμού οπότε σημειώθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. =) ελπιζω οταν την δοκιμασεις να την χαρεις οσο και γω!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Παλι σε εξοδα θα μας βαλεις!!! θελω και εγω την Lotion της A-derma. πολυ καλη εταιρια παντως. την εχω δοκιμασει στο παρελθον για περιποιηση προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα αυτο για τα έξοδα δεν το λες καλό.... αλλά η lotion το αξίζει κ με το παραπάνω! θα την ευχαριστηθείς πολύ Μαράκι μου!

      Διαγραφή
  5. egw pali eperna to mythic oil ths kollhths mou!!!!to teleiwsame.. :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα αυτα ειναι! αυτο θα πει διακοπες!

      Διαγραφή
  6. Σε άκουσα και πήρα την λοσιόν και την δοκίμασα.
    Είναι όντως καταπληκτική!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook