Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Coco fashion

Hello ladies!


Σήμερα βρήκα στο ένα μαγαζί στο internet και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας για να μου πείτε και σεις γνώμες και εντυπώσεις. Είναι το



Το κατάστημα αυτό φέρνει ρούχα, παπούτσια και τσάντες από το Κορεατικές εταιρείες. Οι τιμές του είναι πολύ χαμηλές και έχει πολύ ωραία πράγματα! Σε μια μάλιστα ερώτηση που τους έκανα απάντησαν άμεσα αφήνοντάς μου εξαιρετικές εντυπώσεις.

Δείτε μερικά από τα προϊόντα τους.
















Νομίζω ότι οι τιμές είναι εξαιρετικά χαμηλές και θα ήθελα να κάνω μια αγορά για να διαπιστώσω την ποιότητα των προϊόντων μιας και έχω ακούσει στο facebook και σε άλλα blog πολλά καλά για την εταιρεία. Το μόνο που με απασχολεί είναι τα μεγέθη γιατί είναι γνωστό ότι οι ασιάτισες είναι πιο μικροκαμομένες από μας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν θα έχω νεώτερα θα σας πω!!!


p.s. Ξεκινώντας από αυτή την Κυριακή, και από δω και πέρα κάθε Κυριακή θα υπάρχει ανοιχτό blog hop για 24 ώρες. Αν είστε γυναίκα blogger πάρτε και σεις μέρος! Δεν έχετε κάτι να χάσετε... Απλά θα διαφημίσετε το blog σας! Λεπτομέρειες θα βρείτε εδώ!




glitter text generator


13 σχόλια:

  1. οντως πολυ φθηνα...!
    μονο η ποιοτητα μενει να μαθουμε!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Great items! I like the bags and have come around them in so many blogs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. para poli oikonomika!!alla nai einai kai h poiothta mwre :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καλο ειναι οτι ειναι τοσο οικονομικα που μπορεις να δοκιμασεις κ να δεις.... παντως εχω ακουσει καλα λογια

      Διαγραφή
    2. apo oti eida exei akriva metaforika omws

      Διαγραφή
  4. το έχω ακούσει, αλλά περιμένω να δω και τις δικές σου κριτικές! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ απλά θα θυσιαστώ ...χαχαχαχα καταλαβαινέτε! όταν έχω νεώτερα θα σας πω!

      φιλια!

      Διαγραφή
  5. Καλά αυτό με τα μεγέθη είναι άλλο πράμα!!! Να βλέπεις το ρούχο που αγγίζει το τέλειο στα μάτια σου & να μην έχει το μέγεθος!!! Αχ!!! Αναμένουμε εντυπώσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτος ήταν κ ο μόνος λόγος που δεν αγόραζα online αλλα σιγά σιγά μαθαίνω γιατί μπορεί κανεις να βρει πολύ καλές προσφορές!

      Διαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook