Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

We Have a Winner ❣❣❣ ❣❣❣ Yeah ❣❣❣ ❣❣❣

 We have a Winner❣❣❣ ❣❣❣



Ο διαγωνισμός τελείωσε και ήρθε η ώρα να μοιραστώ την χαρά που πήρα πριν λίγες μέρες όταν κέρδισα σε έναν άλλλο διαγωνισμό.

Έτοιμες;;;; 

Η τυχερή νικήτρια που κέρδισε την παλέτα Sephora των 14 χρωμάτων και τα Cleansing Wipes από την Bioten είναι η



Rena Karra ❣❣❣


Συγχαρητήρια γλυκιά μου ❣❣❣ ❣❣❣
Πάντα τυχερή να είσαι❣❣❣ ❣❣❣



Η τυχερή νικήτρια θα ενημερωθεί και μέσω mail και θα πρέπει μέχρι την Παρασκευή  22 Ιουνίου του 2012 να επικοινωνήσει μαζί μου για να μου στείλει την διευθυνσή της έτσι ώστε να της αποσταλεί το δώρο της. Σε αντίθετη περίπτωση θα κληρωθεί καινούργια νικήτρια.

Αν δεν κερδίσατε δεν πρέπει να λυπάστε γιατί θα έρθουν σύντομα και άλλοι διαγωνισμοί!


Και όπως λέει μια φίλη: "Don't be a cheater and unsubscribe now that the giveaway is closed... I'll know..."


pictures borrowed from 
glitter text generator

4 σχόλια:

  1. χα χα χα... τι unsubscribe καλε... να καλεσουμε και αλλους πρεπει!! Συγχαρητηρια στην νικητρια... εγώ θα είμαι τυχερη οταν κανεις ενα μεγααααλο giveaway!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. =) είσαι πάρα πολύ γλυκιά! να σαι καλα! καλεσε καλεσε! ευπροσδεκτοι ειναι ολοι! άλλωστε "sharing is caring"

      σου ευχομαι ολοψυχα να κερδισεις !!!! σιγουρα θα υπάρξουν κ άλλοι διαγωνισμοι οπότε Stay Tuned!!!!!

      Διαγραφή
  2. αχαχχαχαχαχα ωραιο αυτο που εγραψες!!!ειναι τραγικο οποιος-α το κανει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook