Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

April favorites! ~ small review on Mac Paint pots & Makeup Forever Eyeliners

Hello Ladies!


Ελπίζω να περάσατε μια υπέροχη μέρα!!!!!

Μιας και πέρασε λοιπόν ο Απρίλιος σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα του μήνα που πέρασε! Ξέρω πως έχω καιρό να κάνω ένα αντίστοιχο post και πως μπορει να κάνετε και καιρό να ξαναδείτε ένα ίδιο, αλλά έχω λόγο.  Είμαι από τους ανθρώπους που αν βολευτούν ένα προϊόν ομορφιάς είμαι ικανή να το φοράω συνέχεια  οπότε πιστεύω πως θα ήταν λίγο μονότονο για εσας να βλέπετε τα ίδια και τα ίδια συνέχεια. 

Αυτό το μήνα όμως πραγματικά έχω κατενθουσιαστεί με 5-6 πραγματάκια και θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας.

Θέλετε να τα δείτε;;;
Αν ναι 

Jump In and


Λοιπόν ώρα να ξεκινήσουμε σιγά σιγά!

Τα δύο πρώτα favorites είναι αγαπημένα paint pots από Mac! Το ένα είναι το painterly (αριστερά) το οποίο το χρησιμοποιώ σαν primer σχεδόν για κάθε βάψιμό μου. Το χρώμα του, όπως βλέπετε είναι ένα ελαφρύ ματ μπεζ. Χρησιμοποιώντας αυτό αντέχει κάθε σκιά στα μάτια μου για πάνω 8-9 ώρες χωρίς την παραμικρή αλλάγη. Το άλλο είναι το groundwork  ένα ελαφρύ καφέ το οποίο από τότε που το πήρα το φοράω σχεδόν καθημερινά. Δεν βάζω τίποτε άλλο στα μάτια μου ούτε primer ούτε κανένα άλλο προϊόν και το αποτέλεσμα κρατάει πάλι πάρα πολύ. Για να είμαι ειλικρινής βέβαια κρατάει λίγο λίγοτερο αν δεν του βάλω και κάποια σκια απο πάνω... Το 8ωρο όμως το έχω σίγουρα. Έχει λίγο shimmer μέσα του αλλά αυτό φαίνεται μόνο όταν πέσει το φώς απάνω του αλλιώς θα ορκιζόμουν ότι είναι ματ. 





Τα επόμενα 2 είναι eyeliner από την makeup forever! Ένα καφέ και ένα μαύρο. Τα είχα αγοράσει πριν αρκετό καιρό μ'ένα kit της makeup forever, γι'αυτό και το μικρό τους μέγεθος, αλλά δεν τα είχα χρησιμοποιήσει. Αυτό τι μήνα λοιπόν που είπα να τα δοκιμάσω πραγματικά κόλλησα! Είναι κρεμμώδει απλώνονται εύκολα και μέχρι να στεγνώσουν έχεις χρόνο να τα κάνεις πιο άτονα αν το επιθυμείς! Από την στιγμή που θα στεγνώσουν όμως θα μείνουν εκέι για ώρες!!!!!!!!!
Το καφέ έχει και αυτό λίγο shimmer αλλά αυτό δνε φαίνεται σχεδόν καθόλου και δίνει στο μακιγιάζ αυτή την μοναδική πινελιά!!!!
Τα επόμενα αγαπημένα είναι 2 μανό της China Glaze σε συνδιασμό!
Review αναλυτικό θα δείτε εδώ. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι από την στιγμή που άρχισε να ανοίγει ο καιρός έχω βάψειι έτσι τα νύχια μου πολλές πολλές φορές! Ελπίζω να σας αρέσει!

Και τελευταία η BB cream της Garnier!!!!!! Μεγάλη αγάπη τελευταία! Είχα σκοπό να γράψω μερικά πραγματάκια και γι'αυτήν εδώ όπως για τα paintpots και για τα eyeliner αλλά τελικα βγήκε λίγο πιο μεγάλο απ'ότι υπολόγιζα και το έβαλα σε ξεχωριστό post το οποίο θα βρείτε εδώ.


Αυτά ήταν λοιπόν! Εσείς τα έχετε δοκιμάσεις;;; Αν ναι σας άρεσαν;;;Αν πάλι όχι εσείς με τι κολλήσατε τον Απρίλιο;;;


10 σχόλια:

  1. To Mac Painterly το έχω και εγω και το βάζω κάθε μέρα και το αγαπώ!

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ποσο σε καταλαβαίνω δεν φαντάζεσαι!!!!! το λατρεύω!

      Διαγραφή
  2. Thelw polu na dokimasw ta Aqua eye pencils tis MUFE, eidika an exeis skouro kafe.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω πιο σκούρο απο αυτο που είδεσ σοφάκι δεν έχει αλλά είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!

      Διαγραφή
  3. Kala ta nixia sou teleia ta ekanes !! Kai egw tora vazo tin bb cream se medium xroma ( tora pou maurisame ligaki :p ) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα νύχια!!! (στη μαμα μου να το πεις που δεν της αρέσουν... =P )

      Διαγραφή
  4. Θα θελα πολύ να δοκιμάσω τα eyeliners της MUFE! Τέλεια τα νυχάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλά βέβια για να λέμε και όλη την αλήθεια είναι κ λίγο ακριβά...... τι λίγο δηδ πολύ....

      Διαγραφή
  5. me aresei pou kaneis ena nuxi diaforetiko kai egw to kanw suxna travaei perissotera vlemmata :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα υπέροχα ανυπομονώ να δοκιμάσω την καινούρια ΒΒ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook