Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Harvey Prince & Ageless Perfume review

Καλημέρα Beauties και Χρόνια Πολλά!!!! 

Ελπίζω να περάσατε ωραία το Πάσχα! 

Σήμερα έχω για σας ένα review και για να πω την αλήθεια το περίμενα πως και πως...

Πριν από περίπου 2 εβδομάδες επικοινώνησε μαζί μου μια αμερικάνικη εταιρία αρωμάτων και μου ζήταγε να συνεργαστώ μαζί τους για ένα review (θα μου έστελναν κάποια προϊόντα τους με σκοπό να αναφέρω την απόλυτα ειλικρινή μου γνώμη γι'αυτά) και ένα giveaway! Και όπως πολύ σωστά φαντάζεστε δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!!!!!! 



Η εταιρία είναι η Harvey Prince και επειδή μπορεί να μην την γνωρίζετε ( για να είμαι ειλικρινής ουτε εγώ την γνώριζα πιο πριν... ψέματα να μην λέω...) θα σας πω για αρχή μερικά πράγματα που βρήκα έγω για την εταιρία ψάχνωντας στο internet.

Η εταιρία ιδρύθηκε από δύο αδέρφια σαν ένα δώρο προς την μητέρα τους η οποία αποτέλεσε και την πηγή της έμπνευσής τους. Στόχος τους, όπως λένε ήταν αλλά και συνεχίζει να είναι, η κατασκευή αρωμάτων υψηλής ποιότητας που το καθένα να έχει το δικό του πνεύμα και την δική του ιστορία αλλά και το δικό του σκοπό. 

Είναι όπως λένε υπερήφανοι γιατί χρησιμοποιούν μόνο τα καλύτερα συστατικά για κάθε νότα σε κάθε μυρωδια, χωρίς τοξικές χημικές ουσίες. 

Το πρώτο άρωμα της εταιρίας ήταν το Ageless και αυτό έστειλαν και σε μένα. 
Πρώτα θα σας πω τί λένε οι ίδιοι για το άρωμα αυτό και μετά θα σας πω την δική μου γνώμη για τα προϊόντα τους αλλά και τους ίδιους.

"Now smell as young as you think" είναι το σύνθημά τους.

"Εμπευσμένο μέσα από επιστημονική έρευνα και δημιουργημένο με αγάπη το Ageless αψηφά την μυρωδιά του δέρματος που στόχο έχει να αποκαλύψει την πραγματική σας ηλικία. 
Έχει νότες από ροζ γκρέιπφρουτ, μάνγκο, γιασεμί, YlangYlang, σανδαλόξυλο και μόσχο.
Το μυστικό του: Το Ageless έχει εμπνευστεί από μελέτες του Ιδρύματος Smell & Taste Treatment and Research Foundation στο Σικάγο που δείχνουν ότι το ροζ γκρέιπφρουτ και το μάνγκο είναι το οσφρητικό αντίδοτο στη γήρανση. Οι νότες του αρώματος λοιπόν στόχο έχουν να αποκρύψουν συγκεκριμένες μυρωδιές στο δέρμα μας που προκαλούνται από την έκριση λιπαρών οξέων καθώς μεγαλώνουμε. Το Ageless θα σας κάνει να μυρίζετε αλλά και να αισθανθείτε απο 8 έως και 12 χρόνια νεώτερες."

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας δείξω τι έστειλαν σε μένα...!!!

Αυτό ήταν το κουτάκι μου!!!!!!!!!!!!!!
Το πρώτο που είδα είναι ένα ροζ μπλουζάκι με το logo του αρώματος. 
Το vintage κουτάκι του αρώματος πραγματικά το θεωρώ καταπληκτική επιλογή! Εσείς;
          
Το κουτάκι μου είχε επίσης και είχε και μια μπάρα απο ένα σαπούνι με μυρωδιά ίδια με αυτή του αρώματος.
    


    
Μου έστειλαν επίσης και δείγματα από άλλα δύο αρώματα για να τα δοκιμάσω
  




 
Αλλά και 9 ακόμα δείγματα του Ageless τα οποία θα τα μοιράσω σε γνωστούς και φίλους αλλά και σε άλλες Greek Beauty Bloggers!
Πριν σας πω την γνώμη μου για το άρωμα, πρέπει να σας πω ότι σε ότι έχει να κάνει με τα αρώματα είμαι ένας αρκετά δύσκολος άνθρωπος. Ο λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να αλλάζω συχνά αρώματα καθώς μου αρέσει οι γύρω μου να με αναγνωρίζουν από το άρωμά μου. Έτσι τα τελευταία 2 χρόνια το χειμώνα φορούσα πάντα το chanel no5 και φέτος το χειμώνα άρχισα να φοράω και το white musk libertine από τα body shop και αυτό γιατί το κέρδισα σε έναν διαγωνισμό και το έχω στο μυαλό μου σαν το γούρικό μου άρωμα (το φοράω δηλαδή όταν νομίζω ότι χρειάζομαι όλη την καλή μου τύχη συγκεντρωμένη! Ξέρω είναι λίγο χαζό και παιδικό αλλά...) Για την άνοιξη και το καλοκαίρι όμως υπήρχε πάντα ένα κενό. Το Chanel no5 είναι πολύ βαρύ και το White Musk είναι πολύ γλυκό οπότε δεν είχα κάτι για την άνοιξη και το καλοκαίρι που η διάθεσή μου είναι λίγο πιο .... ε ξέρετε τώρα...!!!! 

Αυτή την θέση ήρθε να πάρει το Ageless!
Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν έλαβα το πακέτο ήταν να ανοίξω το άρωμα, να το μυρίσω και να το δώσω και στη μαμα μου να το μυρίσει! Αφού πήρε την έγκριση της μαμάς καταλαβαίνετε!!!!!!!! 
Είναι πραγματικά τόσο φρουτένιο και τόσο καλοκαιρινό! Αυτό ακριβώς που έψαχνα! Αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ είναι η διάρκεια του! Έβαλα λίγο στους καρπούς μου, στα χέρια και παρά το ότι έπλυνα τα χέρια μου 3 φορές συνέχιζε ακόμα να μυρίζει...!!! Χρησιμοποιώντας και το σαπούνι της σειράς το άρωμα έγινε ακόμα πιο έντονο και με μεγαλύτερη διάρκεια. Λόγο των μικρών και απαλών κόκων του ήταν και εξαιρετικό για μια ελαφριάς μορφής καθημερινή απολέπιση!
Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν με έκανε να μυρίζω όπως στα 20 μου (τώρα είμαι 27, σχόλια δεν θέλω... μια που το είπα μια που το ξεχάσατε...). Το σίγουρο όμως είναι ότι ένιωσα μεγάλη αυτοπεποίθηση φορώντας το! Ένιωσα ότι μου προσθέτει αυτό το κάτι που θέλουμε εμείς οι γυναίκες καμιά φορά για να νιώσουμε καλυτερα! Και το καλύτερο είναι ότι τα σχόλια που πήρα ήταν άκρως κολακευτικά!!!! Το άρωμα άρεσε πολύ...!!!  

Εγώ σας προτείνω να το δοκιμάσετε!!!!!

Αυτό που επίσης βρήκα πολύ συγκινητικό ήταν η χειρόγραφη καρτούλα που μου έστειλαν αλλά και το πόσο ευγενικοί ήταν όσες φορές και αν τους ζάλισα με τις ερωτήσεις μου!!!!



8 σχόλια:

  1. αχ τι τελεια!!!ελαβα ηδη μερος στο giveaway!!εριξα μια ματια και στο site της εταιριας και ηδη εβαλα στο ματι 2-3 αρωματακια!χιχιχι!φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ καλη επιτυχια γλυκια μου!

      2-3 ε;;;;;; κ γω εχω 1-2 ακομα που θελω πολυ να τα δοκιμασω κ με βλεπω να τα παραγγελνω συντομα...

      Διαγραφή
  2. Έχω εντυπωσιαστεί! Τρέχω να πάρω μέρος στο διαγωνισμό! Α! Αν δεν κερδίσω θέλω το κουτάκι, άδειο, δε με νοιάζει, είναι πανέμορφο! χαχαχα! Πάω στη σελίδα της εταιρίας να φτιάξω wishlist! Πολλά φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxa το κουτακι ειναι όντως ολα τα λεφτα!!!!!!!

      Καλη επιτυχια beauty!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πάντως η συσκευασία κερδίζει τις εντυπώσεις!!!
    Πολύ μου άρεσε η χειρόγραφη καρτούλα!
    Αχ, θέλω να το μυρίσω... χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δικιο εχεις! αυτο το vintage κουτακι απο το παρισι ειναι τελειο! απο τις λιγες φορες που εχω κρατησει συσκευασια σε προιον!

      η καρτουλα πργματικα με συγκηνισε πολυ αλλα κ η ευγενια τους σε ολες τα μαιλ που ανταλλαξαμε!

      Διαγραφή
  4. Αχ πόσο θα ήθελα να το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook