Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Beauty Tip of the Day


10 σχόλια:

  1. Συμφωνω! Εγω και τα γυαλια μου ειμαστε αχωριστοι φιλοι χειμωνα-καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ το χειμώνα δεν τα φοράω τόσο... αποφάσισα να πάρω όμως ένα με λίγο πιο ανοιχτο γυαλί για τότε..
      το καλοκαιρι όμως σχεδόν πάντα!

      Διαγραφή
    2. Εγω ειχα κανει επεμβαση στα ματια μου για τη μυωπια και μου ειχε πει ο γιατρος συνεχεια γυαλια, να γινουν δευτερο δερμα μου! Ειμαστε ενα σου λεω!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ φοράω πάντα τα γυαλιά ηλίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. =D χαίρομαι πολυ που συμφωνείτε ότι είναι χρήσιμα τα γυαλιά ηλίου!!!!

      Διαγραφή
  3. To xeimona i alithia einai kai egw den ta poli forao !! Kanonika prepei ... Kalokairi omos ... kathe mera me giali tha me deis :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ γω σαν εσενα... αλλα εχω πει οτι αυτό με τα γυαλιά θα το αλλάξω....

      Διαγραφή
  4. Αυτονόητο!Και πρέπει να επιλέγουμε γυαλιά με πολύ καλούς φακούς,ο ήλιος δεν αστειεύεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δε τα βγαζω καθολουυυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω πρόβλημα στα μάτια οπότε ούτε καν να βγω απο το σπίτι δεν μπορώ χωρίς γυαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook