Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

November Favorites

Μιας και τελείωσε ο Νοέμβριος ήρθε η ώρα για τα November Favorites.
Είναι τα προιόντα που χρησιμοποίησα και λάτρεψα μέσα στο μήνα και θεωρώ ότι ανήκουν στα "must have".

 EyeBrow Kit #81302 from Elf


                          

                          

Οφείλω να ομολογήσω πως αυτό είναι το καλύτερο προϊόν απ΄όλα όσα πήρα. Εγώ έχω αρκετά μεγάλο  πρόβλημα με τα φρύδια, σε βαθμό που σκεφτόμουνα την λύση του μόνιμου μακιγιάζ. Τώρα όμως δεν χρειάζεται. Το αριστερά καφέ, το σκούρο, είναι σε κρεμώδη μορφή. Το δεξιά είναι σε μορφή σκόνης. Το δικό μου χρώμα είναι το medium αλλά έχει και το light και το dark. Το φοράω κάθε μέρα και έχω ακούσει εξαιρετικά σχόλια!


Cream Eyeliner Black from Elf

                               
    
                               

                                       

Το μαύρο eyeliner ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Είναι πραγματικά σταθερό.  Στην αρχή δυσκολευόμουν να το τοποθετήσω αλλά τώρα πια το κάνω γρήγορα. Το εντυπωσιακό είναι ότι όσες ώρες και να περάσουν είναι ακόμα στην θέση του και δεν απλώνει καθόλου!!!!!

Pretty Compact Quartet Eye Shadow (No. P045) from Flormar


                             

                                      

                                       

Τα χρώματα ατά όπως έχετε καταλάβει από παρόμοιες αγορές είναι από τα αγαπημένα μου! Είναι σχετικά σταθερά, χρειάζονται όμως primer γιατί αλλιώς αραιώνουν. Καλή ποιότητα αλλά και αρκετά φθηνά. Τα προτείνω ανεπιφύλακτα!

Mac Brushes


                            

   


Το Χριστουγεννιάτικο δώρο που μου πήρα λίγο νωρίτερα! Το kit είχε 5 πινέλα αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου! Πραγματικά το foundation στρώνει πάρα πολύ καλύτερα και το αποτέλεσμα με κάνει να σκέφτομαι πως τα κατάφερνα μέχρι τώρα.

Ασφαλώς δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το post αυτό τα αγαπημένα μου lip balms

Neutrogena Lippen


Το καλύτερο που έχω είναι ένα της Neutrogena. Lippen γράφει στο κουτάκι του. Είναι απίστευτα ενυδατικό δεν έχει άρωμα και έχει εκπληκτικά αποτελέσματα σε πολύ σκασμένα και ταλαιπωρημένα χείλη. Σε δύσκολες καταστάσεις είναι η πρώτη μου επιλογή.


Fresh Line Lip Balms

 

Τα επόμενα δυο τα αγόρασα από τα Fresh Line. Υπάρχουν δυο γεύσεις, βανίλια και σοκολάτα. Είναι ενυδατικά, αποτρέπουν την εμφάνιση λεπτών γραμμών που συχνά εμφανίζονται γύρω από τα χείλη και δεν έχουν πετροχημικά.  Εγώ τα φοράω πριν από τον ύπνο γιατί το βαζάκι εμένα δε με βολεύει να το έχω στην τσάντα μου.






1 σχόλιο:

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook