Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Clinique & Madame Figaro * updated

Καλησπέρα beauties


Για όσες δεν το ξέρετε ήδη στο τεύχος του Madame Figaro που κυκλοφορεί υπάρχει μια πολύ καλή προσφορά.

2 προϊόντα της Clinique σε κανονικό μέγεθος με την αγορά του περιοδικού. Δεν ξέρω αν υπάρχουν κι'άλλα χρώματα πέραν αυτού που πήρα εγώ. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έψαξα όλα τα τεύχη που είχε το περίπτερο και δεν βρήκα άλλο.







Εγώ λοιπόν πήρα το Extreme Pink No.19. Έχει spf15 και είναι απίστευτα φυσικό στα δικά μου χείλη τουλάχιστον. Βέβαια πρέπει εδώ να σας πω, πως το Lipstic αυτό μοιάζει πάρα μα πάρα πολύ με αυτό που έδινε η Clinique πριν μερικό καιρό με την αγορά ενός προϊόντος μακιγιάζ ( το review και το χρώμα εκείνου του Lipstic θα το βρείτε εδώ ). Η διαφορά είναι μικρή σε άτομα που τα χείλη τους κοκκινίζουν λίγο. Η γυαλάδα είναι πραγματική αλλά όχι πολύ μεγάλη. Αρκετή όμως για να παραλείψετε το gloss εάν το επιθυμείτε.

Για το Blush δεν νομίζω ότι μπορώ να σας πω πολλά μιας και δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα κάποιο αντίστοιχο προϊόν της ίδιας εταιρίας. Είναι το 01 peony της σειράς Fresh Bloom αρκετά καλό με μια πρώτη ματιά αλλά δεν το δοκίμασα ακόμα. Πρέπει να σας πω εδώ πως μου φαίνεται λίγο ανοιχτό και με προβληματίζει λίγο. Μου δίνει την εντύπωση ότι θα χρειάζεται μεγάλη ποσότητα κατά την εφαρμογή του... Μπορεί όμως να κάνω και λάθος. Μετά την χρησιμοποίησή του θα υπάρξει update ;) . 

Αν σας ενδιαφέρει λοιπόν, τρέξτε στο πιο κοντινό περίπτερο ;)

update* χρησιμοποίησα και το blush. Είναι αρκετά ανοιχτό για μένα. Όσο και να έβαλα δεν φαίνεται. Το μόνο που κάνει είναι να γυαλίζει. Και εκεί που άρχισα να απογοητεύομαι το χρησιμοποίησα πάνω από ένα άλλο ρουζ και του έδωσε μια ελαφριά γυαλάδα και το έκανε να μοιάζει αρκετά φρέσκο. Πραγματικά με ενθουσίασε. Το χρησιμοποίησα και σαν σκιά μιας και έλεγε ότι έχει διπλή χρήση. Δεν μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση. Μόνο σαν βάση θα το χρησιμοποιούσα.

9 σχόλια:

  1. Μμμμμμ ωραίο το κραγιόν!! Νομίζω το ρουζ δεν είναι σε κανονικό μέγεθος, μου φαίνεται πολύ μικρούλι lol! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι να σου πω... δεν εχω δει το κανονικο μέγεθος της clinique σε ρουζ :S:S:S οποτε δεν ξερω... κ μενα μικρουλη μου φανηκε αλλα νομιζω οτι καπου διαβασα πως ειναι κανονικο... παντως ναι το κραγιον τα σπαει ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly maresi to clinique
    exo makeup apo tin marka kai ena powder


    perna kai apo to blog mou!!!

    Lady-Pa

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω δεν εμεινα τελικα πολυ ευχαριστημενη απο το foundation... :( δεν με βολεψε τοσο οσο θα περιμενα...

    btw very nice blog! keep up the good work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ρουζ νομίζω είναι το ίδιο σε όλα τα τεύχη αλλά κραγιόν κυκλοφορεί άλλη μια απόχρωση η rosette, κόκκινο με καφετί τόνους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααα δεν το ηξερα... παντως το rosette το έχω... το ποι αστειο ειναι οτι λεβαλα στο απανω χειλος το rosette και στο αλλο το extreme pink κ διαφορα στα δικα μου χειλη δεν υπηρχε lool. Το rosette ειναι το κραγιον που εδιναν πριν λιγες μερες δωρο στα καταστήματα καλλυντικων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το είχα πάρει και εγώ, μιας και ήθελα να διαβάζω κάτι στο ταξίδι, και είδα οτι ήταν πάρα πολύ καλη προσφορά... Μου έτυχε το rossete (δεν είχε και άλλο), που στα χείλη μου δεν είναι και πολύ ωραία...
    Το ρούζ, δεν είναι ακριβώς ρουζ απο ότι κατάλαβα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σκιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ που τα κυνηγάω αυτά και παίρνω και συχνά αυτό το περιοδικό πώς την έχασα αυτή την προσφορά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thanks for visiting my blog & taking time to leave me a comment❣❣❣
I really appreciate it ❣❣❣

Instagram & Facebook